Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протипожежний дверний блок для електрощитової КЗ Недайводський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000179-b e18df77adf2d479ea25bfe6a0e9b8c1b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
+380982557771
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735,+380982557771
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Протипожежний дверний блок для електрощитової КЗ Недайводський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53012, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район,с. Недайвода, вул. Рората,будинок101-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

19 листопада 2019 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3062803319
Переможець 7 000,00
UAH
19 листопада 2019 09:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 09:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 10 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 000,00
UAH