Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд.№6
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-11-18-002791-b 3323e3cdf7944cf282f0f0aa476a1654
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кузнєцова

+380674242231 account.odesa2@legalaid.od.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Код ЄДРПОУ: 39760604
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Коблевська, 40
Контактна особа: Тетяна Кузнєцова
+380674242231
account.odesa2@legalaid.od.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 18:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:40
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт нежитлового приміщення за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд.№6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 10:25
Проект договору.doc
18 листопада 2019 17:51
Документація.docx
20 листопада 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 10:25
Проект договору.doc
18 листопада 2019 17:51
Проект договору.doc
18 листопада 2019 17:51
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк надання послуг
Дата подання: 21 листопада 2019 14:41
Доброго дня! В п.2.3. Замовником вказано строк надання послуг до 16 грудня 2019 року. Даний строк виконання закінчився 10 місяців тому. Внесіть, будь ласка, в документацію відповідні зміни з метою вчасного отримання послуг, котрі бажаєте закупити.
Відповідь відсутня
Підтвердження повноваження особи на підисання договору
Дата подання: 21 листопада 2019 14:49
Доброго дня! Відповідно до п.6.5. для підтвердження повноважень особи на підписання договору учасники, котрі є юридичними особами мають надати - протокол зборів про призначення директором/наказ про виконання обов'язків директора/довіреність/тощо. Надайте, будь ласка, відповідь, чи буде належним підветдженням повноважень на підписання договору надання копії одного з вищезазначених документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Документи, які вимагаюься від Переможця
Дата подання: 21 листопада 2019 15:02
Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником-переможцем для підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 5,6 частини першої ст.17 Закону довідки уповноваженого органу МВС. Варто наголосити, що Замовник не має права вимагати даних документів, оскільки допорогові закупівлі не регулюються Законом України "Про публічні закупівлі". Допорогові закупівлі регулюються Наказом № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Оскільки Інструкція не передбачає надання таких документів учасниками-переможцями, Замовник не може вимагати їх надання, і відповідно не надання таких документів не може бути причиною для відхилення пропозиції учасників. Звретаємося до вас з вимогою надати роз'яснення, з посиланням на нормативно-правові акти, на підставі чого Замовником було включену дану вимогу до умов документації про проведення допорогових закупівель, а також внести відповідні зміни до умов документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 18:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗОСІМ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 196 000,00
UAH
196 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 18:02
004.jpg
02 грудня 2019 18:02
004.jpg
02 грудня 2019 18:02
003.jpg
02 грудня 2019 10:56
007.jpg
02 грудня 2019 10:55
006.jpg
02 грудня 2019 10:55
005.jpg
02 грудня 2019 10:55
004.jpg
02 грудня 2019 10:55
003.jpg
27 листопада 2019 17:12
28.jpg
27 листопада 2019 17:12
27.jpg
27 листопада 2019 17:12
26.jpg
27 листопада 2019 17:12
25.jpg
27 листопада 2019 17:12
24.jpg
27 листопада 2019 17:12
23.jpg
27 листопада 2019 17:12
22.jpg
27 листопада 2019 17:12
21.jpg
27 листопада 2019 17:12
20.jpg
27 листопада 2019 17:12
19.jpg
27 листопада 2019 17:12
18.jpg
27 листопада 2019 17:12
17.jpg
27 листопада 2019 17:12
16.jpg
27 листопада 2019 17:12
15.jpg
27 листопада 2019 17:12
14.jpg
27 листопада 2019 17:12
13.jpg
27 листопада 2019 17:12
12.jpg
27 листопада 2019 17:12
11.jpg
27 листопада 2019 17:12
10.jpg
27 листопада 2019 17:12
9.jpg
27 листопада 2019 17:12
8.jpg
27 листопада 2019 17:12
7.jpg
27 листопада 2019 17:12
6.jpg
27 листопада 2019 17:12
5.jpg
27 листопада 2019 17:12
4.jpg
27 листопада 2019 17:12
3.jpg
27 листопада 2019 17:12
2.jpg
27 листопада 2019 17:12
1.jpg
27 листопада 2019 17:12
0.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗОСІМ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗОСІМ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2535020031
Переможець 196 000,00
UAH
03 грудня 2019 16:43

Документи

03 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:42
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗОСІМ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2535020031
196 000,00
UAH
Документи

Документи

03 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:42
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 10:22
Договір.pdf укладений
17 грудня 2019 10:20