Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя ) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
1 105 055,00 UAH
UA-2019-11-18-002528-b 07b2da298183429eb7a51e7acedf6111
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 16:52
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 16:52
Початок аукціону: 06 грудня 2019 11:18
Очікувана вартість: 1 105 055,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 525,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 525,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1432.2 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя ) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, мікрорайон "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 030 076,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 1 105 055,00
UAH з ПДВ
1 105 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 14:12
sign.p7s
09 грудня 2019 14:10
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2019 12:00
sign.p7s
06 грудня 2019 11:55
Відомість об_ємів.pdf
06 грудня 2019 11:54
Локальний кошторис.pdf
06 грудня 2019 11:54
Договірна ціна.pdf
06 грудня 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2019 13:18
sign.p7s
03 грудня 2019 13:15
Підписаний_Лицензия (5).pdf
03 грудня 2019 13:15
19. Лист-згода.pdf
03 грудня 2019 13:15
8.1 Інформаційний лист.pdf
03 грудня 2019 13:15
6. копія виписки.pdf
03 грудня 2019 13:15
5. Статут.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.3 Договір 64-18.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.2 Акт КБ2 к Дог.150 18.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.1 Договір 150 18.pdf
03 грудня 2019 13:15
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:50
sign.p7s
28 листопада 2019 15:48
Лист-згода.pdf
28 листопада 2019 15:48
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:48
Копія Статуту.pdf
28 листопада 2019 15:48
Копія паспорту.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
Переможець 1 030 076,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
1 030 076,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 грудня 2019 10:30
Договір від 20.12.2019 укладений
20 грудня 2019 10:26
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 09:21
Додаткова угода від 21.12.2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12.2019 внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12.2019 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 1030076,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1432,2 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 214/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку