Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя ) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
1 105 055,00 UAH
UA-2019-11-18-002528-b 07b2da298183429eb7a51e7acedf6111
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 16:52
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 16:52
Початок аукціону: 06 грудня 2019 11:18
Очікувана вартість: 1 105 055,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 525,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5525.28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1432.2 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку мікрорайону "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя ) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, мікрорайон "Центральний" (в районі будинків №59, №61, №65 по вул. Центральна та №46 по вул.Гоголя )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 030 076,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 1 105 055,00
UAH з ПДВ
1 105 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 14:12
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:10
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2019 12:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:55
Відомість об_ємів.pdf
06 грудня 2019 11:54
Локальний кошторис.pdf
06 грудня 2019 11:54
Договірна ціна.pdf
06 грудня 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2019 13:18
Електронний підпис
03 грудня 2019 13:15
Підписаний_Лицензия (5).pdf
03 грудня 2019 13:15
19. Лист-згода.pdf
03 грудня 2019 13:15
8.1 Інформаційний лист.pdf
03 грудня 2019 13:15
6. копія виписки.pdf
03 грудня 2019 13:15
5. Статут.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.3 Договір 64-18.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.2 Акт КБ2 к Дог.150 18.pdf
03 грудня 2019 13:15
4.1 Договір 150 18.pdf
03 грудня 2019 13:15
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:50
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:48
Лист-згода.pdf
28 листопада 2019 15:48
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:48
Копія Статуту.pdf
28 листопада 2019 15:48
Копія паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Токмак-ФЕМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
Переможець 1 030 076,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
1 030 076,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:47
акт виконаних робіт №1 укладений
31 грудня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:44
Додаткова угода 2 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:21
Додаткова угода від 21.12.2019.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:30
Договір від 20.12.2019 укладений
20 грудня 2019 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12.2019 внести наступні зміни: 1) виключити пункти 4.5,4.6, 4,7. 2) внести зміни до додатку № 4 «План фінансування виконання робіт», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 4 «План фінансування виконання робіт», який додається до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12.2019 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 1030076,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1432,2 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 214/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з закінченням бюджетного 2020 року, враховуючи вимоги ст. 48 Бюджетного кодексу України, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до п.п.1 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник – Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12. 2019 року внести наступні зміни: 1) пункт 3.1. викласти у новій редакції: «3.1. Ціна договору становить: 319 832,00 грн. (триста дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дві гривні 00 копійок, без ПДВ, а саме: у 2019 році 319 832,00 грн. (триста дев'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дві грн. 00 коп.) у 2020 році 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). Ціна Договору визначається у Додатку № 1 «Договірна ціна». Погоджена Договірна ціна є невід'ємною частиною Договору та встановлюється на підставі повідомлення про намір укласти договір.» 2) внести зміни до Додатку № 1 «Договірна ціна», Додатку № 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт», Додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у нових редакціях, які додаються. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 214/19 від 20.12.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін (кількість виконаних робіт 517,5 кв.м.)
Номер договору про закупівлю: 214/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 319 832,00
UAH