Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо-мастильні матеріали (Бензин А-92, Дизельне паливо) в талонах. Код згідно ДК 021:2015-09130000-9 - Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
341 880,00 UAH
UA-2019-11-18-002495-b 516eae952e29491491dfb985ff5715e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Соколюк

+380679526501 43023377@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43023377
Місцезнаходження: 13331, Україна , Житомирська обл., Бердичівський р-н., с. Швайківка, вул. Осівка, буд. 1
Контактна особа: Оксана Соколюк
+380679526501
43023377@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:23
Очікувана вартість: 341 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 709,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12210 літр
Паливо-мастильні матеріали (Бензин А-92, Дизельне паливо) в талонах. Код згідно ДК 021:2015-09130000-9 - Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:42
Додаток 6 лист згода.docx
18 листопада 2019 16:42
Додаток 1 Відомості про учасника.docx
18 листопада 2019 16:42
Додаток 5 кваліфікаційні вимоги.docx
18 листопада 2019 16:42
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
18 листопада 2019 16:42
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
18 листопада 2019 16:42
Додаток 3 Проект Договору.docx
18 листопада 2019 16:42
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-002495-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 13 грудня 2019 10:34
Безпідставна дискваліфікація ТОВ "ВОГ КАРД"
Доброго дня!
Вивчивши протокол № 17 засідання уповноваженої особи від 09.12.2019 р. , щодо відхилення ТОВ "ВОГ КАРД" на підставі не відповідності документів ТОВ "Вог Кард" вимогам Тендерної Документації : додаток 6 п.3 наявність документального підтвердженого досвіду твиконання аналогічногор договору, Учасник повинен надати довідку в ДОВІЛЬНІЙ формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору , номер договору, найменування контрагент а).
Дана помилка може бути врахована Замовником як формальна : (несуттєвими вважаються помилки пов'язані з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на пропозиції, а саме технічні, орфографічні помилки та описки)
Так як відсутність в ДОВІДЦІ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ інформації про номер та дату аналогічногор договору є саме технічною помилкою , так як довідка є лише ІНФОРМАЦІЙНИМ НОСІЄМ, А наявність самих ДОГОВОРІВ З НОМЕРОМ та ДАТОЮ і є фактом підтвердження ВИМОГИ Замовнимка.
Також у разі нашої дискваліфікації наш відгук про цю закупівлю буде опубліковано на моніторинговому порталі https://dozorro.org/, де розглядаються відгуки і скарги від учасників про відхилення із-за некоректних вимог щодо подання документів відповідно тендерних документацій. В подальшому буде подана скарга в АМКУ відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тож відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємо Вас надати відповідь не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надходження вимоги. Також звертаємо увагу, що на майданчику є можливість скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника Маємо надію на порозуміння даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 15:39
«Уповноважена особа уважно вивчила вимогу. Дійсно найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, визначена тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Вог Кард» - 297 598,40 грн.
При перегляді поданих документів Учасником Уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, Учасник повинен подати згідно додатку 6 пункт 7 технічні вимоги до предмету закупівлі (за формою встановленою у Додатку 4) тендерної документації, подана довідка Учасником «Технічні вимоги» зовсім іншого змісту та форми, що не відповідає формі, тобто, подана довідка Учасником відрізняється від встановленої форми Замовника, згідно додатку 4.

Також Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів, не менше двох та лист відгук від Замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку Учасника аналогічного договору.
У наданій довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відсутня інформація про дату укладання договору, номер договору.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції базується на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації.
Адже «тендерна документація = тендерна пропозиція» є аксіомою, а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Замовник встановлює кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таких критерієм, зазначає це в тендерній документації та додатках до неї, від якої Учасники не повинні відступати.
На підставі вищевикладеного Уповноваженою особою було прийнято рішення, відхилити пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Вог Кард», згідно з пунктом 1 частини 4 статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Вог Кард» не відповідає умовам тендерної документації, а тому наявні підстави для її відхилення.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002495-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 09 грудня 2019 15:45
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 Додатку №6 передбачає вимогу щодо надання довідки у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. Учасник надає довідку, в якій підтверджує наявність АЗС в межах м.Бердичева, Житомирської області. Строк поставки товару до 31.12.2020р.(ч.4.4 розділу 1 тд). Однак, в складі тендерної пропозиції подано партнерський договір №648 від 25.11.2019 р.(надалі- договір), який містить інформація про залучення АЗС партнера ПП «Нафто торгова фірма «Укр-Петроль», перелік яких не додається, та термін дії якого становить 31.12.2019 без умови про автоматичну пролонгацію. Тобто, учасник не зможе гарантувати поставку впродовж 2020р. та неможливо встановити достовірність факту наявності АЗС, у зв’язку із відсутністю в умовах договору.
Окрім цього, керуючись положення розділу 3 Договору , відсутні юридичні підстави відпуску пального автомобілям Замовника, умова йде про покупця та представників Покупця. Покупцем є ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС". ТЗ Замовника не вважається автомобілем Покупця, Покупець не володіє правомочностями щодо ТЗ Замовника. ТЗ Замовника не належить Покупцеві за статусом «власність/оренда/користування. Учасником не підтверджено вимогу документації щодо здійснення відпуску пального ТЗ замовника.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 15:45
Доброго дня! Уповноважена особа уважно вивчила вимогу та при розгляді пропозиції та наданих документів ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" врахує на вказану інформацію та недоліки.

Документи

13 грудня 2019 15:39
протокол 20 від 13.12.2019р..pdf

Документи

10 грудня 2019 15:45
протокол 19.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 304 761,60
UAH з ПДВ
297 598,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 305 494,20
UAH з ПДВ
298 412,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 309 404,40
UAH з ПДВ
300 610,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 315 018,00
UAH з ПДВ
300 650,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:23
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:21
Ліцензії.pdf
09 грудня 2019 13:21
Оригінал довідки МВС.pdf
09 грудня 2019 13:21
Оригінал довідки ДФС.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.9ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.10 ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.7ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.2ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.3ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.8ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.4ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.6ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:21
Довідка до п.1ч.1ст.17.pdf
06 грудня 2019 11:53
Електронний підпис
02 грудня 2019 12:45
Електронний підпис
02 грудня 2019 12:40
ДП_Сертифікат+Паспорт.pdf
02 грудня 2019 12:40
А-92_Сертифікат+Паспорт.pdf
02 грудня 2019 12:40
Зразок талонів ДП.pdf
02 грудня 2019 12:40
Технічні вимоги А-92,ДП.pdf
02 грудня 2019 12:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до ч.2ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.7ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.4ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.10 ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.3ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.2ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.8ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.1ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
02 грудня 2019 12:39
Ліцензії.pdf
02 грудня 2019 12:39
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
02 грудня 2019 12:39
Протоколи+Наказ.pdf
02 грудня 2019 12:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 12:39
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 12:39
Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 12:39
А-92_Зразки талонів.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.9ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка до п.6ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 12:39
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 12:39
Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2019 12:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 10:30
Електронний підпис
17 грудня 2019 10:29
Довідки ст.17.pdf
09 грудня 2019 17:21
Електронний підпис
09 грудня 2019 17:20
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 14:03
Електронний підпис
02 грудня 2019 13:58
7. ПУМБ 25.11.19.pdf
02 грудня 2019 13:58
5. Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 13:58
5. Договор.pdf
02 грудня 2019 13:58
5. Довідки.pdf
02 грудня 2019 13:58
2. Описи.pdf
02 грудня 2019 13:58
2. Ліцензія копія.pdf
02 грудня 2019 13:58
2. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 13:58
2. Витяг ПДВ копія.pdf
02 грудня 2019 13:58
2. Витяг акциз.pdf
02 грудня 2019 13:58
2. Витяг 02.12.2019.pdf
02 грудня 2019 13:58
2. Виписка.pdf
02 грудня 2019 13:58
1. Статут копия.pdf
02 грудня 2019 13:58
1. Рішення про ТОВ.pdf
02 грудня 2019 13:58
1. Рішення зміни адреси.pdf
02 грудня 2019 13:58
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 15:57
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:07
Гарантійні листи 17 ст.pdf
03 грудня 2019 14:24
Електронний підпис
03 грудня 2019 14:20
паспорт ДПЗ.PDF
03 грудня 2019 14:20
паспорт А92.PDF
03 грудня 2019 14:20
паспорт ДПЛ.PDF
03 грудня 2019 14:20
ліцензія.pdf
03 грудня 2019 14:20
Установчі завірені.7z
03 грудня 2019 14:20
Зразки талонів.pdf
03 грудня 2019 14:20
Рітейл_ОК.pdf
03 грудня 2019 14:20
Схід_ОК.pdf
03 грудня 2019 14:20
Витяг_11.11.rtf
03 грудня 2019 14:20
Схід_гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 14:20
Гарантійні листи 17 ст.pdf
03 грудня 2019 14:20
Перелік АЗС Україна (2).pdf
03 грудня 2019 14:20
Довідка МТБ.pdf
03 грудня 2019 14:20
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 14:20
Тендерна документація.pdf
03 грудня 2019 14:20
Паспорт КІО.pdf
03 грудня 2019 14:20
Технічні умови ДП.pdf
03 грудня 2019 14:20
Гарантійний лист _БНК.pdf
03 грудня 2019 14:20
Субпідрядники.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:50
аналогічні 6 шт.PDF
02 грудня 2019 11:50
ст 17.pdf
02 грудня 2019 11:50
Ліцензія.rar
02 грудня 2019 11:50
АЗС.pdf
02 грудня 2019 11:50
А-92 (завірене з датою).PDF
02 грудня 2019 11:50
Інтеркард(копія).rar
02 грудня 2019 11:50
Інтеркард (оригінал).rar
02 грудня 2019 11:50
Вог.rar
02 грудня 2019 11:49
статут та опис ( копія).pdf
02 грудня 2019 11:49
мвс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 297 598,40
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:13
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 298 412,40
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
298 412,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 12:31
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 14:59
додаткова 2.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 09:29
додаткова №1 від 15.06.2020.pdf зміни до договору
15 червня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:24
договір №2 від 03.01.2020.pdf укладений
03 січня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору №2 від 03.01.2020 року на 71 126 грн. 40 коп. (Сімдесят одна тисяча сто двадцять шість грн. 40 коп.) 2.Загальна сума договору становить 227 286 грн. 00 коп. (Двісті двадцять сім тисяч двісті вісімдесят шість грн. 00 коп.) 3.Сторони домовилися внести зміни до Специфікації договору №2 від 03.01.2020 року та викласти у новій редакції. 4.Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 5.Інші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 6.Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору №2 від 03.01.2020 року. 7.Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору №2 від 03 січня 2020 року на 60 561 грн. 60 коп. (Шістдесят тисяч п’ятсот шістдесят одна грн. 60 коп.) 2. Загальна сума Договору становить 166 724 грн. 40 коп.(Сто шістдесят шість тисяч сімсот двадцять чотири грн. 40 коп.) 3. Сторони домовилися внести зміни до Специфікації договору №2 від 03 січня 2020 року та викласти у новій редакції. 4. Ця додаткова угода складена у двох ідентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 5.1нші умови Договору не змінено даною Додатковою угодою і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 2 від 03 січня 2020 року. 7. Ця додаткова угода набирає законної сили з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 166 724,40
UAH (в тому числі ПДВ 27 787,40 UAH)