Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
2 253 583,60 UAH
UA-2019-11-18-002135-b e3823b23dd9a417caa834a0c75f647d5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денищенко Олексій

+380501358669 rudivka_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РУДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВАТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04337185
Місцезнаходження: 92650, Україна , Луганська обл., Сватівський р-н, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20
Контактна особа: Денищенко Олексій
+380501358669
rudivka_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 13:58
Очікувана вартість: 2 253 583,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 535,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92650, Україна, Луганська область, с. Рудівка, Сватівський р-н, площа Перемоги, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату робіт в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Джерело фінансування - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України». Пiсляоплата 30 Банківські 65
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня отримання (без заперечень) від Європейського інвестиційного банку Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Джерело фінансування - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України». Аванс 45 Банківські 30
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Джерело фінансування - Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України». Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:04
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ 25.11.2019.docx
25 листопада 2019 17:04
Перелік змін 25.11.2019.docx
18 листопада 2019 15:53
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
25 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:04
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ 25.11.2019.docx
18 листопада 2019 15:53
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
25 листопада 2019 17:04
Перелік змін 25.11.2019.docx
18 листопада 2019 15:53
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-002135-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КАМІН", Код ЄДРПОУ:40285612
Дата подання: 12 грудня 2019 18:32
Вимога на надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції
Щодо невідповідності пропозиції Приватного підприємства «Камін» до вимог пп.5.3.1. п.5 розділу 3 та Додатку 7 тендерної документації та визначення правильності винесеного рішення тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 16:20
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №7 від «11» грудня 2019 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП "КАМІН" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-18-002135-b та відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "КАМІН" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
 На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів, проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: з 17.07.2017р. по 23.11.2018р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років. Слід зазначити, що державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи (реєстраційні дії щодо реєстрації юридичної особи) була проведена 18.02.2016р., що становить 3 р. 9 міс. 16 дн. (1385 дн.) відносно дати розкриття тендерних пропозицій (04.12.2019р.). Звертаємо Вашу увагу, що час тривалість існування юридичної особи не має відношення до поняття «досвід роботи». Досвід роботи підтверджується наявністю виконання договорів та повинен становити не менше 4 років.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.

Документи подані скаржником

12 грудня 2019 18:32
2019-12-12 Вимога.pdf

Документи

17 грудня 2019 16:20
ПП_КАМIН_001.jpg
17 грудня 2019 16:20
ПП_КАМIН_002.jpg
17 грудня 2019 16:20
ПП_КАМIН_003.jpg
17 грудня 2019 16:20
ПП_КАМIН_004.jpg
17 грудня 2019 16:20
ПП_КАМIН_005.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000026 ● d3e432f281a3404d9b3aec19884d1bbd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
20.11.2019 № 64
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.11.2019 № 64

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-18-002135-b 18.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із необхідністю приведення змісту тендерної документації вимогам чинного законодавства та у відповідності до констатуючої частини висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-18-002135-b рішенням тендерного комітету Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області №5 від «25» листопада 2019 року було внесено відповідні зміни до тендерної документації та затверджено тендерну документацію на закупівлю за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-18-002135-b у новій редакції.  Зміст пп. 5.5., 5.6. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації викладено у новій редакції.,  Чітко визначено кінцевий строк подання тендерних пропозиції у пункті 1 розділу ІV тендерної документації у відповідності до оголошення про проведення відкритих торгів. Інші умови та вимоги тендерної документації на закупівлю за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-18-002135-b залишаються без змін. Відповідно до частини другої статті 23 Закону Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи той факт, що зміни до тендерної документації вносяться у термін, який є більшим ніж сім днів до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій, відсутня необхідність продовження строку подання тендерних пропозицій.

2019-11-25 17:06:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАН-СТРОЙ" 1 964 919,38
UAH з ПДВ
1 942 383,55
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КАМІН" 2 252 600,04
UAH з ПДВ
1 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" 2 253 561,74
UAH з ПДВ
2 253 561,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 19:09
2019-12-03-15-43-48_41417086_J1400305 (2).XML
03 грудня 2019 19:09
Статут ТОВ ПАН-СТРОЙ.pdf
03 грудня 2019 19:09
Розрахунок витрат.pdf
03 грудня 2019 19:09
Розрахунок витрат 2.pdf
03 грудня 2019 19:09
Реєстр.pdf
03 грудня 2019 19:09
Прямі витрати.pdf
03 грудня 2019 19:09
Пртокол ПАН-СТРОЙ.pdf
03 грудня 2019 19:09
Наказ ПАН-СТРОЙ.pdf
03 грудня 2019 19:09
Локальний кошторис.pdf
03 грудня 2019 19:09
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
03 грудня 2019 19:09
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
03 грудня 2019 19:09
Ліцензія ПАН-СТРОЙ.pdf
03 грудня 2019 19:09
Контрольнф ціни.pdf
03 грудня 2019 19:09
Квалфікація.pdf
03 грудня 2019 19:09
Договір підряду.pdf
03 грудня 2019 19:09
Дефектний акт.pdf
03 грудня 2019 19:09
Відомість ресурсів 2-1-3.pdf
03 грудня 2019 19:09
Виписка ТОВ ПАН-СТРОЙ.pdf
03 грудня 2019 19:09
Бнківська гарантія.pdf
03 грудня 2019 19:09
Банківсь ліцензія.pdf
03 грудня 2019 19:09
баланс 2018 рік.pdf
03 грудня 2019 19:09
Баланс 2017 рік.pdf
03 грудня 2019 19:09
2-1-3.pdf
03 грудня 2019 19:09
2-1-2.pdf
03 грудня 2019 19:09
2-1-1.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 22:03
Електронний підпис
03 грудня 2019 22:01
Тендер Сватово.pdf
03 грудня 2019 22:01
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

03 грудня 2019 22:13
Тендер ФОП Акопян.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАН-СТРОЙ"

ПП "КАМІН"

ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАН-СТРОЙ"
#41417086
Відхилено 1 942 383,55
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:15
ПП "КАМІН"
#40285612
Відхилено 1 970 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:17
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"
#3527114831
Відхилено 2 253 561,74
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:18

Документи

11 грудня 2019 13:15
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:14
ТОВ_ПАН-СТРОЙ_005.jpg
11 грудня 2019 13:14
ТОВ_ПАН-СТРОЙ_003.jpg
11 грудня 2019 13:14
ТОВ_ПАН-СТРОЙ_004.jpg
11 грудня 2019 13:14
ТОВ_ПАН-СТРОЙ_002.jpg
11 грудня 2019 13:14
ТОВ_ПАН-СТРОЙ_001.jpg

Документи

11 грудня 2019 13:17
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:16
ПП_КАМIН_004.jpg
11 грудня 2019 13:16
ПП_КАМIН_001.jpg
11 грудня 2019 13:16
ПП_КАМIН_005.jpg
11 грудня 2019 13:16
ПП_КАМIН_002.jpg
11 грудня 2019 13:16
ПП_КАМIН_003.jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 13:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі