Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001966-c 1857ed697c604a2d86cda54fdcf79b6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місюра Ольга Олександрівна

+380442841543 olga.ol.misyura@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42258617
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Солом'янська, будинок 2-А
Контактна особа: Місюра Ольга Олександрівна
+380442841543
olga.ol.misyura@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 19:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 13:40
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у тендерній документації (Додаток 3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:14
51047334387_ТД папір.pdf
18 листопада 2019 19:14
51047334355_Додаток 1 папір.pdf
18 листопада 2019 19:14
51047334361_Додаток 2 папір.pdf
18 листопада 2019 19:14
51047334367_Додаток 3 папір.pdf
18 листопада 2019 19:14
51047334373_Додаток 4 папір.pdf
18 листопада 2019 19:14
51047334376_Додаток 5 папір.doc
18 листопада 2019 19:14
51047334376_Додаток 5 папір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 19 листопада 2019 09:12
Дата відповіді: 19 листопада 2019 18:28
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
За результатом розгляду Вашого звернення від 19 листопада 2019 року (09:12 год.), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, додатком 3 до тендерної документації для процедури закупівлі паперу для друку – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015 – 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне», затвердженої рішенням тендерного комітету Київського апеляційного суду 18.11.2019, оформленим протоколом № 75 від 18.11.2019 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважуємо, що внесення запропонованих Вами змін до технічних характеристик предмету закупівлі у частині збільшення значення білизни паперу від 161 % та непрозорості від 92 % можуть звузити коло потенційних учасників, що призведе до обмеження конкуренції цієї закупівлі.
Щодо щільності паперу повідомляємо, що Замовник у своїй роботі використовує двосторонній друк, можливість якісного друку якого забезпечує папір з вказаним у тендерній документації показником.
Крім того зазначаємо, що п. 3.6 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій, у тому числі, підтвердження відповідності технічних, якісних характеристик предмета закупівлі встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля (довідка, складена учасником в довільній формі).
Враховуючи вищевикладене, Замовником прийнято рішення про відсутність потреби у внесенні змін до технічних характеристик тендерної документації для процедури закупівлі паперу для друку – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015 – 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:24
Дата відповіді: 19 листопада 2019 18:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
За результатом розгляду Вашого звернення від 19 листопада 2019 року (10:24 год.), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Так, додатком 3 до тендерної документації для процедури закупівлі паперу для друку – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015 – 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне», затвердженої рішенням тендерного комітету Київського апеляційного суду 18.11.2019, оформленим № 75 від 18.11.2019 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
Зауважуємо, що у тендерній документації не визначено конкретні торгові марки або моделі, як Вами зазначено у першому питанні звернення.
Так, згідно частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, у тому числі, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, запропонований товар учасника повинен відповідати технічним, якісним, кількісним характеристикам та опису предмета закупівлі, визначеним у додатку 3 тендерної документації.
Крім того зазначаємо, що згідно додатку 5 до тендерної документації замовником визначено вимогу щодо зазначення у Пропозиції для участі у відкритих торгах конкретного найменування запропонованого товару, у тому числі повне найменування підприємства-виробника, країну походження запропонованого товару.
Відповідно до п. 3.6 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, у тому числі, підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником (тендерної пропозиції учасника), технічним, якісним та кількісним вимогам згідно додатку 3 до цієї тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно цієї тендерної документації.
Щодо третього питання повідомляємо, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Вимог щодо допущення до участі у процедурах публічних закупівель виключно фізичних осіб – підприємців, що є платниками податку на додану вартість, вищевказаний Закон не містить.
Також звертаємо Вашу увагу, що перелік критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції визначені пунктом 5.1 тендерної документації.
Так, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість, у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 333 300,00
UAH з ПДВ
317 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 349 800,00
UAH з ПДВ
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 09:57
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:56
доки переможця.pdf
05 грудня 2019 10:45
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:45
ЦП 2.pdf
03 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:43
Документи частина 2.rar
03 грудня 2019 16:43
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 22:05
Електронний підпис
03 грудня 2019 22:04
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 317 700,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 19:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 19:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
317 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 10:43
Договір укладений
17 грудня 2019 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 317 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 950,00 UAH)