Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
31 250,00 UAH
UA-2019-11-18-001940-c ● e27294c719d3496abed8d99ded3d034d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №18 |
Код ЄДРПОУ: | 01993776 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 |
Контактна особа: |
Гермашева Наталія Олександрівна 380442340220 viddil18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 14:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 14:30 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 31 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Книга обліку 48 аркушів, клітинка - 150 шт., книга обліку 96 аркушів, клітинка - 250 шт., книга обліку 200 аркушів, клітинка - 100 шт. (ВІдповідно до технічного завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Книга обліку 48 аркушів, клітинка - 150 шт., книга обліку 96 аркушів, клітинка - 250 шт., книга обліку 200 аркушів, клітинка - 100 шт. (ВІдповідно до технічного завдання)). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 листопада 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 18:46 |
Технічне завдання.docx |
18 листопада 2019 18:46 |
Кваліфікаційні вимоги.docx |
18 листопада 2019 18:45 |
Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 20 листопада 2019 09:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі зазначеним в технічному завданні. 2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі. 3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
13 650,00
UAH з ПДВ
|
13 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАМРАДОН" |
15 012,00
UAH з ПДВ
|
13 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
20 202,00
UAH з ПДВ
|
14 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА" |
17 335,00
UAH з ПДВ
|
14 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
25 728,00
UAH з ПДВ
|
25 728,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
13 150,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
06-12-04.PDF | укладений |
06 грудня 2019 16:07
|