Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
31 250,00 UAH
UA-2019-11-18-001940-c e27294c719d3496abed8d99ded3d034d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 14:30
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:32
Очікувана вартість: 31 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Книга обліку 48 аркушів, клітинка - 150 шт., книга обліку 96 аркушів, клітинка - 250 шт., книга обліку 200 аркушів, клітинка - 100 шт. (ВІдповідно до технічного завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Книга обліку 48 аркушів, клітинка - 150 шт., книга обліку 96 аркушів, клітинка - 250 шт., книга обліку 200 аркушів, клітинка - 100 шт. (ВІдповідно до технічного завдання)). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 18:46
Технічне завдання.docx
18 листопада 2019 18:46
Кваліфікаційні вимоги.docx
18 листопада 2019 18:45
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:25
Дата відповіді: 20 листопада 2019 09:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі зазначеним в технічному завданні. 2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі. 3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 13 650,00
UAH з ПДВ
13 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 15 012,00
UAH з ПДВ
13 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 20 202,00
UAH з ПДВ
14 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА" 17 335,00
UAH з ПДВ
14 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 25 728,00
UAH з ПДВ
25 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 08:39
Изображение.JPG
25 листопада 2019 14:27
Изображение0016.JPG
25 листопада 2019 14:27
Изображение0015.JPG
25 листопада 2019 14:27
Висновок 2 СЕС 20953 от 29.06.2017.jpg
25 листопада 2019 14:27
Висновок 1 СЕС 20953 от 29.06.2017.jpg
25 листопада 2019 14:27
інформаційна довідка.JPG
25 листопада 2019 14:27
Document_USR_1005639178 (1).rtf
25 листопада 2019 14:27
Паспорт керівника.rar
25 листопада 2019 14:27
Призначення керівника.rar
25 листопада 2019 14:27
Статут.rar
25 листопада 2019 14:27
Довідки.rar

Публічні документи

25 листопада 2019 11:20
Витяг ЄДР 040418.pdf
25 листопада 2019 11:20
Статут ТОВ_КАМРАДОН 3mb.pdf
25 листопада 2019 11:20
Виписка з ЄДР_ТОВ_КАМРАДОН.pdf
25 листопада 2019 11:20
КАМРАДОН РЕКВІЗИТИ.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:34
img002.pdf
22 листопада 2019 16:34
Документы (тендер).zip

Публічні документи

25 листопада 2019 11:34
Гарант.лист.JPG
25 листопада 2019 11:34
Аналогічні договора.JPG
25 листопада 2019 11:34
Захист довкілля.JPG
25 листопада 2019 11:34
Кваліфікація і досвід.JPG
25 листопада 2019 11:34
Цінова пропозиція.JPG
25 листопада 2019 11:34
Виробнича база.JPG
25 листопада 2019 11:34
Лист щодо сертифікації.JPG
25 листопада 2019 11:34
ЄДРЮО№2.JPG
25 листопада 2019 11:34
ЄДРЮО.JPG
25 листопада 2019 11:34
ЄДРПОУ.JPG
25 листопада 2019 11:34
паспорт№2.JPG
25 листопада 2019 11:34
Паспорт.JPG
25 листопада 2019 11:34
Паспорт прописка.JPG

Публічні документи

25 листопада 2019 11:30
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:28
Сертифікати якості_папір.zip
25 листопада 2019 11:28
Довидки.zip
25 листопада 2019 11:28
Витяги.zip
25 листопада 2019 11:28
2 Пропозиция_IBAN.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "КАМРАДОН"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 13 150,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 12:13

Документи

28 листопада 2019 12:12
Протокол 2446.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
13 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 12:12
Протокол 2446.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
06-12-04.PDF укладений
06 грудня 2019 16:07