Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
127 969,90 UAH
UA-2019-11-18-001924-c 6b7b570247524d278a999093db34ed7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Альона Володимирівна

+380462619232 zakupivli@cn.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108651
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Перемоги,74
Контактна особа: Мельник Альона Володимирівна
+380462619232
zakupivli@cn.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 18:32
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 18:32
Початок аукціону: 04 грудня 2019 15:46
Очікувана вартість: 127 969,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 639,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
710 шт
Карта пам'яті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
290 шт
Флеш-накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Клавіатура бездротова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Жорсткий диск зовнішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Накопичувач внутрішній SSD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 шт
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 18:27
Оголош_КомпОбладнання_перезапуск.doc
18 листопада 2019 18:27
Договір_КомпОбладнання.doc
18 листопада 2019 18:27
ТД_Комп_обладнання_перезапуск.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 20 листопада 2019 16:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.) В тендерній документації зазначено, що аналоги допускаються із технічними характеристиками, не гіршими, що зазначені у вимогах (додаток 3 до тендерної документації) до предмета закупівлі.
2) В тендерній документації зазначено, що форма тендерної пропозиції повинна обов'язково містити зазначення торгової марки запропонованого товару
3) Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна пропозиції повинна включати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України.
У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ (розділ V Оцінка тендерної пропозиції).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 120 462,00
UAH з ПДВ
105 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 110 302,80
UAH з ПДВ
108 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 110 311,80
UAH з ПДВ
108 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович 127 900,00
UAH з ПДВ
127 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 19:03
Документи на переможця
10 грудня 2019 16:07
Документи на переможця
02 грудня 2019 13:45
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 13:45
Копія Статуту.pdf
02 грудня 2019 13:45
Таблиця відповідності.pdf
02 грудня 2019 13:45
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 13:45
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
02 грудня 2019 13:45
Копія Витягу з ЄДР.pdf
02 грудня 2019 13:45
Довіреність_Кірюшин .pdf
02 грудня 2019 13:45
Лист щодо санкцій.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:53
Якість.pdf
03 грудня 2019 16:53
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2019 16:53
Статут від 06.06.2019р..pdf
03 грудня 2019 16:53
свідоцтво ПДВ.pdf
03 грудня 2019 16:53
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 16:53
Опис від 07.06.2019р..pdf
03 грудня 2019 16:52
Листи-згоди.pdf
03 грудня 2019 16:52
Згідно з оригіналом.rar
03 грудня 2019 16:52
Довідки, листи тощо.pdf
03 грудня 2019 16:52
Витяг ПДВ 18.11.19р..pdf
03 грудня 2019 16:52
Витяг ЄДРПОУ 22.11.2019р..pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 17:36
Витяг Комел 20.11.2019.pdf
03 грудня 2019 17:36
15 Проект договору.pdf
03 грудня 2019 17:36
12 Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 17:36
08 Лист – згода.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 17:50
УстановДокум.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Поліщук Ігор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
Переможець 105 618,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК"
#31799566
105 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:09
Звіт укладений
03 січня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 18:28
Дісі линк 1183.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 18:28
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:30
Договір укладений
19 грудня 2019 17:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 103 038,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 173,00 UAH)