Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2019-11-18-001917-c d90ae8b13631424685527e8fe8c39d3f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:27
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Файли 100 шт./уп. - 100 уп. (відповідно до технічного завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя (файли 100 шт./уп. - 100 уп. Відповідно до технічного завдання). Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 18:26
Технічне завдання.docx
18 листопада 2019 18:25
Кваліфікаційні вимоги.docx
18 листопада 2019 18:24
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 20 листопада 2019 09:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі зазначеним в технічному завданні. 2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі. 3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 2 640,00
UAH з ПДВ
2 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 2 900,00
UAH з ПДВ
2 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГАТ ІМПЕКС" 3 842,40
UAH з ПДВ
3 842,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 11:15
Витяг ЄДР 040418.pdf
25 листопада 2019 11:15
Статут ТОВ_КАМРАДОН 3mb.pdf
25 листопада 2019 11:15
Виписка з ЄДР_ТОВ_КАМРАДОН.pdf
25 листопада 2019 11:15
КАМРАДОН РЕКВІЗИТИ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 13:11
інформаційна довідка.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0016.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0015.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0008.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0005.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0004.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0003.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0002.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение0001.JPG
25 листопада 2019 13:02
Изображение.JPG
25 листопада 2019 13:02
витяг ПДВ.JPG
25 листопада 2019 13:02
Document_USR_1005639178 (1).rtf
25 листопада 2019 13:02
Паспорт керівника.rar
25 листопада 2019 13:02
Призначення керівника.rar
25 листопада 2019 13:02
Статут.rar
25 листопада 2019 13:02
Довідки.rar

Публічні документи

25 листопада 2019 13:21
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2019 13:21
НДС.pdf
25 листопада 2019 13:21
ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 13:21
Довідка про фірму.pdf
25 листопада 2019 13:21
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМРАДОН"

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
Переможець 2 640,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 12:10

Документи

28 листопада 2019 12:09
Протокол 2445.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
2 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 12:09
Протокол 2445.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 05-12-01.PDF укладений
06 грудня 2019 14:07