Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Пологовий Будинок № 5 "Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05446449 |
Місцезнаходження: | 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Маршала Говорова, 28 |
Контактна особа: |
Войнаровська Ліна Миколаївна 380674818868 linavodessa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 11:40 |
Очікувана вартість: | 302 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 302,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
55520000-1 Кейтерингові послуги
(послуги з надання харчування пацієнткам пологових будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, Маршала Говорова,28
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 17:35 |
Проект договору.docx | |
18 листопада 2019 17:35 |
ТД 5552.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-17-000011 ● 9c74dc91dd8242cf8e28b95e042e3d6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.12.2019 Одеса № 443
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.12.2019 № 443
Витяг
з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-11-18-001788-c 18.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-17 14:36:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фабрика Смаку» умовам пункту 1.2 Додатку 4 «Технічні характеристики до предмету закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію договору поставки від 05.05.2016 № 05/05-1, укладеного з ТОВ «Альтаір» без всіх додатків, які є невід’ємною частиною договору?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-19 16:45:04
Пояснення КНП "Пологовий будинок№5" ОМР
Відповідно до положень пункту 1.2 Додатку 4 "Технічні характеристики до предмету закупівлі", а саме " у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати підтвердження наявності вендингових апаратів, які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди тощо) та документу, який підтверджує можливіість використання вендингових апаратів на території України".
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" (Учасник) було надано засвідчену підписом та печаткою копію Договору поставки з ТОВ "Альтаір" № 05/05-1 від 05 травня 2016 року, Видаткової накладної № 2405/1 від 24 травня 2016 року до даного договору та оригінал Експертного висновку № 61/16 від 23.01.2018р., який свідчить про відповідність Апаратів вендингових серії "Gourmet" вимогам санітарного законодавства України та їх допущення до використання за призначенням.
Відповідно до п.4.2 Договору поставки № 05/05-1 від 05 травня 2016 року, право про власності на поставлений товар переходить від постачальника до покупця з моменту, коли товар передано покупцеві на складі постачальника та покупцем зроблено відмітку про прийом товару на видатковій накладні.
Ціна товару, відповідно до п.6.1 даного договору також зазначається у видатковій накладні, яка є невід "ємною частиною договору.
У наданій ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" видатковій накладні № 2405/1 від 24.05.2016 року зазначено назви сторін ( ТОВ " АЛЬТАІР" і ТОВ " ФАБРИКА СМАКУ"), номер та дата договору (№05/05-1 від 05.05.2016року ),найменування товару ( Машини автоматичні торгові вендингові "MULTIPLUS-GOURMET", серійні номери № 000003898 та №000003899), загальна вартість (376000,01 грн), наявні підписи про здійснення передачі даного товару ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ".
Таким чином, ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" документально підтвердило наявність вендингових апаратів, які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її, що свідчить про відповідальність тендерної пропозиції учасника ТОВ " ФАБРИКА СМАКУ" умовами пункту 1.2 Додатку 4 " Технічні характеристики до предмету закупівлі" до тендерної документаціїю
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
301 896,00
UAH
|
04 грудня 2019 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 19:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2020 19:43
|
Додаткова угода №3 08.01.2020.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 19:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:06
|
ДУ ПБ-5 на продления.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:46
|
ДУ ПБ-5 від 24.12.2019р..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 17:22
|
Договір №ПБ-5-12 16.12.2019. .pdf | укладений |
16 грудня 2019 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції:"3.1. Ціна цього Договору становить 168 432, 81 грн( сто шістдесят вісім тисяч чотириста тридцять дві гривні 81 копійка)грн, без ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладаз охорони здоров"я, відповідно до підпункту "г" 197.7 пункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI" |
Номер договору про закупівлю: | №ПБ-5-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 до Договору № ПБ-5-12 від16.12.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п . 1 Продовжити строк дії Договору, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, п. п. 10.1 Договору викласти в новій редакції "10.1 Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2020 року. Закінчення строку дії цього договору не звільняє Сторони від відповідальності за незалежне виконання своїх зобов"язень". 2. Дана додаткова угода є невід"ємною частиною Договору, набуває чинності з моменту її підписання. |
Номер договору про закупівлю: | №ПБ-5-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода до договору № ПБ-5-12 від 16.11.2019року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно розділу VII статті 36 п.5 Закону України "Публічні закупівлі" та п.10.3 Договору про закупівлю послуг з надання харчування пацієнткам пологових будинків №ПБ-5-12 від 16 грудня 2019 року дія цього Договору може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року та Додаткової угоди №3 від 08 січня 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі, укладено в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | №ПБ-5-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |