Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до світильників та освітлювального обладнання
Очікувана вартість
222 500,00 UAH
UA-2019-11-18-001734-b 3872f75b37de4370bd3b51447e8af8c4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татієнко Петро Ігорович

+380509285732 kpvp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський пансіонат ветеранів праці
Код ЄДРПОУ: 03188783
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2
Контактна особа: Татієнко Петро Ігорович
+380509285732
kpvp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 222 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 112,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Лампи LED
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2885 од.
Лампи LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, Кубанської України, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:00
Лампи ЛЕД ТДсж.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 19 листопада 2019 10:51
Дата відповіді: 21 листопада 2019 19:25
Замовником в один тендер включені дві різні вимоги: купівля освітлення та надання послуг з монтажу та підключення електрообладнання. Це два різні напрямки спеціалізації підприємств, різний метод розрахунку витрат. .Якщо Замовник економить свої кошти, то товар він повинен купувати у постачальників світлодіодної продукції, а послуги з монтажу замовляти у електро-монтажних організацій. Тому прошу привести у відповідність вимоги Замовника і розподілити тендер на два різні тендери: закупка освітлення і монтаж освітлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказані вами вимоги не протирічать умовам цієї закупівлі та відповідають п. 32 ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі", та узгоджуються з Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим наказом Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 р.
Враховуючи викладене, відсутні правові підстави та передумови для розподілу тендеру на дві різні закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 20 листопада 2019 08:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не в праві обмежувати участь ФОПів у закупівлі, як і встановлювати методику оцінки, яка обмежуватиме участь в торгах будь якого суб’єкта господарювання.
Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ та платники Єдиного податку приймають участь у закупівлях на рівних умовах.
Перелік вимог до предмета закупівлі визначено Замовником у тендерній документації. Подавати тендерну пропозицію необхідно із дотриманням таких вимог
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:18
Добрый день. В тендере UA-2019-11-18-001734-b Частини до світильників та освітлювального обладнання поз.1 лампа ЛЭД 6Вт шар диаметром 60мм-производитель изготавливает шар G45 (45мм) поз.5 светильник ЛЭД линейный 18Вт указана длина 1000мм-производитель изготавливает 600мм. Просьба уточнить технические хараетеристики.
Відповідь: Доброго дня. Зазначені Вами технічні характеристики освітлювального обладнання прийматимуться до розгляду Замовником.
Технічні вимоги
Дата подання: 22 листопада 2019 10:42
Дата відповіді: 25 листопада 2019 19:18
Доброго дня. Підкажіть по тендеру Вам потрібні лампи чи лампи з монтажем та підключенням?
Відповідь: Доброго дня. Предмет закупівлі, в тому числі, передбачає монтаж та підключення обладнання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ" 222 250,00
UAH з ПДВ
222 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 10:36
технічні вимоги.pdf
02 грудня 2019 10:36
ст 17.pdf
02 грудня 2019 10:36
Протокол АРТОРГІНВЕСТ.PDF
02 грудня 2019 10:36
пропозиція лампи.pdf
02 грудня 2019 10:36
проект договору.pdf
02 грудня 2019 10:36
працівники.pdf
02 грудня 2019 10:36
персональні дані.pdf
02 грудня 2019 10:36
матеріальна база.pdf
02 грудня 2019 10:36
лист відгук.jpeg
02 грудня 2019 10:36
захист довкілля.pdf
02 грудня 2019 10:36
договор оренди офіса.pdf
02 грудня 2019 10:36
договір транспорт 2019.pdf
02 грудня 2019 10:36
договір оренди 2019.pdf
02 грудня 2019 10:36
витяг.rtf
02 грудня 2019 10:36
витяг единий.pdf
02 грудня 2019 10:36
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 грудня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій