Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини до світильників та освітлювального обладнання
Очікувана вартість
222 500,00 UAH
UA-2019-11-18-001734-b ● 3872f75b37de4370bd3b51447e8af8c4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський пансіонат ветеранів праці |
Код ЄДРПОУ: | 03188783 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Жукова 2 |
Контактна особа: |
Татієнко Петро Ігорович +380509285732 kpvp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 222 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 112,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Лампи LED
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2885 од.
Лампи LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, Київська обл., Київ, Кубанської України, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 15:00 |
Лампи ЛЕД ТДсж.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог
Дата подання: 19 листопада 2019 10:51
Дата відповіді: 21 листопада 2019 19:25
Замовником в один тендер включені дві різні вимоги: купівля освітлення та надання послуг з монтажу та підключення електрообладнання. Це два різні напрямки спеціалізації підприємств, різний метод розрахунку витрат. .Якщо Замовник економить свої кошти, то товар він повинен купувати у постачальників світлодіодної продукції, а послуги з монтажу замовляти у електро-монтажних організацій. Тому прошу привести у відповідність вимоги Замовника і розподілити тендер на два різні тендери: закупка освітлення і монтаж освітлення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказані вами вимоги не протирічать умовам цієї закупівлі та відповідають п. 32 ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі", та узгоджуються з Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженим наказом Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 р.
Враховуючи викладене, відсутні правові підстави та передумови для розподілу тендеру на дві різні закупівлі.
Враховуючи викладене, відсутні правові підстави та передумови для розподілу тендеру на дві різні закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 20 листопада 2019 08:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не в праві обмежувати участь ФОПів у закупівлі, як і встановлювати методику оцінки, яка обмежуватиме участь в торгах будь якого суб’єкта господарювання.
Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ та платники Єдиного податку приймають участь у закупівлях на рівних умовах.
Перелік вимог до предмета закупівлі визначено Замовником у тендерній документації. Подавати тендерну пропозицію необхідно із дотриманням таких вимог
Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ та платники Єдиного податку приймають участь у закупівлях на рівних умовах.
Перелік вимог до предмета закупівлі визначено Замовником у тендерній документації. Подавати тендерну пропозицію необхідно із дотриманням таких вимог
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:18
Добрый день.
В тендере UA-2019-11-18-001734-b
Частини до світильників та освітлювального обладнання
поз.1 лампа ЛЭД 6Вт шар диаметром 60мм-производитель изготавливает шар G45 (45мм)
поз.5 светильник ЛЭД линейный 18Вт указана длина 1000мм-производитель изготавливает 600мм.
Просьба уточнить технические хараетеристики.
Відповідь: Доброго дня. Зазначені Вами технічні характеристики освітлювального обладнання прийматимуться до розгляду Замовником.
Технічні вимоги
Дата подання: 22 листопада 2019 10:42
Дата відповіді: 25 листопада 2019 19:18
Доброго дня. Підкажіть по тендеру Вам потрібні лампи чи лампи з монтажем та підключенням?
Відповідь: Доброго дня. Предмет закупівлі, в тому числі, передбачає монтаж та підключення обладнання.
Інформація про відміну
Дата відміни
03 грудня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій