Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти
Очікувана вартість
669 776,00 UAH
UA-2019-11-18-001068-c a55f304d1e7f42cf853ba81d7cb2b500
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барко Мар'яна

380960718508 tender_osvitamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43314923
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12
Контактна особа: Барко Мар'яна
380960718508
tender_osvitamr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 13:39
Очікувана вартість: 669 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48114 кілограми
Овочі, фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Заклади дошкільної освіти, НВК №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 20 листопада 2019 11:45
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:47
Якщо експлуатаційний дозвіл видано не на ім'я учасника, а на власника приміщення в якого учасник орендує , чи буде такий документ прийнятий, якщо учасник додасть копію договору оренди?
Відповідь: Згідно з частиною 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена копією експлуатаційного дозволу виданого на учасника торгів та/або копією документа, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку та присвоєний особистий реєстраційний номер (в залежності від виду продукції).
Відповідно до ст.. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до ст.. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Враховуючи вищезазначене, оскільки предметом даної закупівлі є овочі та фрукти Учасник повинен надати копію документа, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку та присвоєний особистий реєстраційний номер.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 572 556,60
UAH з ПДВ
554 754,42
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черкас Ольга Василівна 654 378,00
UAH з ПДВ
555 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Станіва Богдана Анатоліївна 669 766,00
UAH з ПДВ
669 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:43
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:40
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2019 14:40
Довідка ДПІ.PDF
06 грудня 2019 09:21
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:44
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:01
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:01
Форма пропозиція.pdf
03 грудня 2019 17:00
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 17:00
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 17:00
Лист щодо ціни.pdf
03 грудня 2019 17:00
Лист щодо санкцій ТД.pdf
03 грудня 2019 17:00
Лист щодо постачання.pdf
03 грудня 2019 17:00
Захист довкілля товар.pdf
03 грудня 2019 17:00
Довідка про субпідряд.pdf
03 грудня 2019 17:00
Довідка про санкції ГК.pdf
03 грудня 2019 17:00
022 Лист про санкції.pdf
03 грудня 2019 17:00
020 Довідка по ст 17.pdf
03 грудня 2019 17:00
019 Довідка по ст 17 ч 1 ч 2.pdf
03 грудня 2019 17:00
017 Аналогічні договори.pdf
03 грудня 2019 17:00
015 Договір з водієм.pdf
03 грудня 2019 17:00
012 тех паспорт.pdf
03 грудня 2019 17:00
010-1 Експ дозвіл.pdf
03 грудня 2019 17:00
010 Оренда Собенко.pdf
03 грудня 2019 17:00
009 Оренда Барком.pdf
03 грудня 2019 17:00
008 Довідка про мат базу.pdf
03 грудня 2019 17:00
005 Витяг 02.10.2018.pdf
03 грудня 2019 17:00
004 Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 19:07
Електронний підпис

Публічні документи

02 грудня 2019 14:52
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:49
Проєкт Договору.pdf
02 грудня 2019 14:49
Світлокопія паспорта.pdf
02 грудня 2019 14:49
Паспорт споруди.pdf
02 грудня 2019 14:49
Додаток 2-4.pdf
02 грудня 2019 14:49
Витяг з ЄДР 3.pdf
02 грудня 2019 14:49
Витяз з ЄДР 2.pdf
02 грудня 2019 14:49
Витяг з ЄДР 1.pdf
02 грудня 2019 14:49
Умови збільшення ціни.pdf
02 грудня 2019 14:49
Про судимість п.5ч1 ст.17.pdf
02 грудня 2019 14:49
Про санкції.pdf
02 грудня 2019 14:49
Про банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП Черкас Ольга Василівна

ФОП Станіва Богдана Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
Переможець 554 754,42
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
554 754,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 19:32
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 17:53
Додаткова угода 3 (до дог. №16).pdf зміни до договору
29 січня 2021 17:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:27
Додаткова угода 2 (до дог. №16).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:26
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 14:11
Додаткова угода 1 (до дог. №16).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:06
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:25
Договір.PDF укладений
26 грудня 2019 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 08.10.2020 року № 922-20/2020 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 384-11/2019 «Про міський бюджет об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» та п. 1. ч. 4. ст. 36 (п. 1. ч. 5 ст.41 в новій редакції) Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 315011,13 гривень (триста п'ятнадцять тисяч одинадцять гривень, 13 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі 47900,00 грн., що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 242 447,09
UAH