Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання системи контролювання доступом
Очікувана вартість
51 537,95 UAH
UA-2019-11-18-000755-b 86974f87c76f405fb51ff08f6d1108da
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Іващенко

+380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Інна Іващенко
+380442539808
inna.ivashchenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 51 537,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Детальна інформація викладена у документації, яка додана до закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Обладнання системи контролювання доступом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул.Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично отриманий товар здійснюється замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні на товар). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 11:44
Проект договору.docx
18 листопада 2019 11:44
Вимоги.doc
18 листопада 2019 11:44
Форма пропозиції.xls
18 листопада 2019 11:44
Реквізити та контактна особа_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги товару
Дата подання: 19 листопада 2019 13:28
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:32
Доброго дня! Чи розглядаєте аналоги товару?
Відповідь: Добрий день! Згідно з вимогами документації до закупівлі, передбачено надання Учасником еквіваленту Товару, при цьому обладнання, за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками має повністю відповідати вказаним у документації до закупівлі технічним та якісним характеристикам.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій