Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання( хімічні речовини та лабораторні реактиви)
Очікувана вартість
1 795,58 UAH
UA-2019-11-18-000604-a 447610ab79d6473594aae3ab9858fee8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Сергіївна Кірієнко

+380955290220 dobr.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКРАЙОННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38531867
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., м.Добропілля, вул.Московська, 41
Контактна особа: Неля Сергіївна Кірієнко
+380955290220
dobr.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


додаток до річного плану
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 упаковка
Фільтр "синя стрічка" d=125мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька обл., м.Добропілля, вул.Московська, буд.41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
1 упаковка
Фільтр "червона стрічка" d=125мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька обл, м.Добропілля, вул.Московська, буд41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 упаковка
Стерилан-180"-180/60 1000 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька обл., м.Добропілля, вул.Московська, буд.41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 упаковка
Фарматест -110/20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька обл., м.Добропілля, вул.Московська, буд.41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну отриману партію Товару здійснюються по факту поставки Товару Замовнику, шляхом банківського перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, згідно виданих накладних, які є невід'ємною частиною договору, протягом 30 календарних днів з дня отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 листопада 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМПРОМРЕСУРСИ-ЛД»
#33420712
Переможець 1 795,58
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:35

Документи

18 листопада 2019 15:35
Електронний підпис
18 листопада 2019 15:35
договір 140 від 18.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 12:24
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:35
договір 140 від 18.11.2019.pdf укладений
18 листопада 2019 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 795,58
UAH (в тому числі ПДВ 259,16 UAH)