Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі з тонером, тонери з лазерних принтерів/факсів, тонери для копіювальної техніки
Очікувана вартість
19 650,00 UAH
UA-2019-11-18-000267-b ● 0cf3090e08de4402ab131ababd882e87
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська морська академія" в особі Дунайського інституту Національного університету "Одеська морська академія" |
Код ЄДРПОУ: | 22515785 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Фанагарійська 9 |
Контактна особа: |
Колесниченко Ольга Михайлівна +380487716101 izf@onma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 10:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 10:10 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 19 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
джерело фінансування-кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Картриджі з тонером, тонери з лазерних принтерів/факсів, тонери для копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м.ІЗМАЇЛ, вул. Фанагорійська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 10:07 |
тендерная документація.doc | |
18 листопада 2019 10:07 |
протокол.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:39
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дивіться розділ 5 Оцінка тендерної пропозиції п. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію.
Запитання
Дата подання: 21 листопада 2019 12:26
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:33
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Хочемо звернути Вашу увагу, що данна закупівля здійснюється шляхом застосування процедури "Відкритиих торгів".
1. Згадно ст.25 п.5 Закону “Про публічні закупівлі”: учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання.
2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі указані у ТД
1. Згадно ст.25 п.5 Закону “Про публічні закупівлі”: учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання.
2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі указані у ТД
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" |
16 780,00
UAH з ПДВ
|
16 681,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
17 580,00
UAH з ПДВ
|
16 779,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
18 786,00
UAH з ПДВ
|
18 786,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" #43268102 |
Переможець |
16 681,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 13:22
|
Договор 152.pdf | укладений |
21 грудня 2019 13:20
|