Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
153 910,50 UAH
UA-2019-11-18-000026-a dd2ca70ab32e435abb862771ec7c6b1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ципан Ольга Михайлівна

03636-62-9-35 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Ципан Ольга Михайлівна
03636-62-9-35
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 13 грудня 2019 15:50
Очікувана вартість: 153 910,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 січня 2020  —  01 березня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 09:07
Додаток_4.pdf
18 листопада 2019 09:07
Додаток_3.pdf
18 листопада 2019 09:07
Додаток_2.pdf
18 листопада 2019 09:07
Додаток_1.pdf
18 листопада 2019 09:07
Тендерна документац_я.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:43
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачена можливість надання учасником пропозиції з продукцією, яка є еквівалентною в частині найменування, типу, марки товару. При цьому необхідно надати документи, вказані у вимогах замовника в додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги».
Згідно п. 35 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ учасниками процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до абзацу 4 частини 1 розділу 5 тендерної документації, порівняння пропозицій електронних закупівель (цінових) учасників закупівлі здійснюється без урахування розміру податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕК" 120 000,00
UAH
120 000,00
UAH
Документи
ТОВ Компьютерм 146 705,00
UAH
133 900,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 153 910,50
UAH
134 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 14:25
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 15:07
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 15:07
Технічна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 15:07
Проект договору.pdf
09 грудня 2019 15:07
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 15:57
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕК"

ТОВ Компьютерм

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕК"
#42345149
Переможець 120 000,00
UAH
20 грудня 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕК"
#42345149
120 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 10:05
5326-19-ВТ_договір.pdf укладений
10 січня 2020 10:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH