Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
95 900,00 UAH
UA-2019-11-15-003203-b ● ecaa2e0677f04a67995aeb2844d63c71
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський обласний центр зайнятості населення |
Код ЄДРПОУ: | 03491406 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/sum |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, площа Незалежності, 3 |
Контактна особа: |
Насонова Людмила Миколаївна +380542685518 hoz@socz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 95 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 479,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 пачка
комп`ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності, 3-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 14:48 |
Додаток 3 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc | |
20 листопада 2019 14:48 |
Додаток 2 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc | |
20 листопада 2019 14:48 |
Додаток 1 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc | |
20 листопада 2019 14:48 |
2019_11_20_ ПРОТОКОЛ комисии.pdf | |
15 листопада 2019 19:07 |
Додаток 3 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc | |
15 листопада 2019 19:07 |
Додаток 2 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc | |
15 листопада 2019 19:07 |
Додаток 1 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc | |
15 листопада 2019 19:07 |
оголошення _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc |
20 листопада 2019 14:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2019 14:48 |
Додаток 3 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc
|
|||
20 листопада 2019 14:48 |
Додаток 2 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc
|
|||
20 листопада 2019 14:48 |
Додаток 1 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc
|
|||
20 листопада 2019 14:48 |
2019_11_20_ ПРОТОКОЛ комисии.pdf
|
|||
15 листопада 2019 19:07 |
Додаток 3 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc
|
|||
15 листопада 2019 19:07 |
Додаток 2 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc
|
|||
15 листопада 2019 19:07 |
Додаток 1 _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc
|
|||
15 листопада 2019 19:07 |
оголошення _МФУ принтеры комп запчасти 95 900.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:23
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку № 1 до оголошення: «Аналоги товару не пропонувати». Аналоги та еквіваленти товару розглядатись не будуть у зв’язку з тим, що комп’ютерна техніка, що використовується, найбільш ефективно працює з указаним видом товарів. Це дозволить нам в подальшому заощаджувати кошти на ремонт техніки
2. Ціновою формою «ПРОПОЗИЦІЯ» в Додатку № 2 чітко визначене маркування товару, що учасники мають запропонувати.
3. У відповідності до частини 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно абз.6 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10) – «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Згідно п. 11 «Інструкції…» - На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни».
2. Ціновою формою «ПРОПОЗИЦІЯ» в Додатку № 2 чітко визначене маркування товару, що учасники мають запропонувати.
3. У відповідності до частини 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно абз.6 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10) – «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Згідно п. 11 «Інструкції…» - На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС" |
79 811,64
UAH з ПДВ
|
79 811,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" |
93 988,00
UAH з ПДВ
|
93 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій