Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
95 900,00 UAH
UA-2019-11-15-003203-b ecaa2e0677f04a67995aeb2844d63c71
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Насонова Людмила Миколаївна

+380542685518 hoz@socz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський обласний центр зайнятості населення
Код ЄДРПОУ: 03491406
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/sum
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, площа Незалежності, 3
Контактна особа: Насонова Людмила Миколаївна
+380542685518
hoz@socz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 27 листопада 2019 11:09
Очікувана вартість: 95 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 479,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 пачка
комп`ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності, 3-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:23
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку № 1 до оголошення: «Аналоги товару не пропонувати». Аналоги та еквіваленти товару розглядатись не будуть у зв’язку з тим, що комп’ютерна техніка, що використовується, найбільш ефективно працює з указаним видом товарів. Це дозволить нам в подальшому заощаджувати кошти на ремонт техніки

2. Ціновою формою «ПРОПОЗИЦІЯ» в Додатку № 2 чітко визначене маркування товару, що учасники мають запропонувати.

3. У відповідності до частини 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно абз.6 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10) – «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Згідно п. 11 «Інструкції…» - На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС" 79 811,64
UAH з ПДВ
79 811,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 93 988,00
UAH з ПДВ
93 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 11:06
Електронний підпис
26 листопада 2019 11:04
Рішення.pdf
26 листопада 2019 11:04
Наказ.pdf
26 листопада 2019 11:04
ДОВІДКА СЕРТИФІКАЦІЯ.pdf
26 листопада 2019 11:04
Відомості про підприємство.pdf
26 листопада 2019 11:04
Витяг ЭДР.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:13
ПРОПОЗИЦІЯ слб інк 93988,00.pdf
26 листопада 2019 19:43
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА "ХАРД-СЕРВІС"
#14012685
Відхилено 79 811,64
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 93 988,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 16:37

Документи

27 листопада 2019 15:58
Електронний підпис

Документи

27 листопада 2019 16:37
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій