Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Звукове обладнання ДП «Національний цирк України» за адресою пл. Перемоги, 2 у м. Києві. (ДК 021:2015 –32342410-9 Звукове обладнання).
Очікувана вартість
2 311 415,00 UAH
UA-2019-11-15-003152-b 4c0a961b0bcd41318b20c296bb36606c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

віктор арнаутов

+380954843025 arnautov-@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦИРК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02174618
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, , ПЛОЩА ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: віктор арнаутов
+380954843025
arnautov-@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:45
Очікувана вартість: 2 311 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 штука
Звукове обладнання ДП «Національний цирк України» за адресою пл. Перемоги, 2 у м. Києві. (ДК 021:2015 –32342410-9 Звукове обладнання).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м. Київ, площа Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32342410-9 — Звукове обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.1. Оплата за поставлений Товар Покупцем здійснюється після отримання Товару Покупцем та надання Продавцем Покупцю рахунку на оплату Товару й видаткової накладної на Товар та після підписання Сторонами видаткової накладної. 3.1.1 Розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після виконання пункту 3.1. Договору, у разі наявності коштів на рахунку Замовника, але не пізніше липня 2018 року. 3.2. Оплата Товару Покупцем здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. 3.3. Замовник оплачує Товар за рахунок коштів Державного бюджету України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:54
ЗМІНИ до тендерної документації.docx
26 листопада 2019 17:54
Тендерна звукове обладнання.doc
26 листопада 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:54
ЗМІНИ до тендерної документації.docx
26 листопада 2019 17:54
Тендерна звукове обладнання.doc
15 листопада 2019 18:16
Тендерна звукове обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:25
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація не містить вимог щодо торгової марки чи моделей складових предмету закупівлі.
Вимоги Замовника цілком відповідають положенням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України , Про публічні закупівлі» про те, що «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника….».
Тому Ваша вимога «зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника» суперечить вказаним положенням ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» .
Юридичні особи та фізичні особи-підприємці приймають участь у закупівлі на рівних правах. Оцінювання цінових пропозицій учасників здійснюється електронною системою закупівель автоматично – Замовник не має можливості вплинути на визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2019 15:11
Дата відповіді: 22 листопада 2019 18:03
Шановний Замовнику, просимо Вас надати більш детальні технічні характеристики по першій позиції Технічного завдання (Додаток 5 Тендерної документації), а саме активна акустична система. Детально ознайомившись з технічним завданням, чи правильно ми розуміємо, що Вами закуповується саме акустична система - елемент лінійного масиву у кількості 28 шт.? Також, просимо Вас конкретизувати , якій саме акустичній системі надається перевага в закупівлі - 2-х чи 3-х полосній? Просимо чітко встановити зазначені параметри.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання (Додаток 5 тендерної документації) містить достатній опис технічних характеристик (вимог до) предмета закупівлі. Обтяжувати учасників іншими деталями немає сенсу – головне, щоб предмет закупівлі відповідав вказаним параметрам.
Ви цілком правильно зрозуміли, що нами закуповується саме акустична система - елемент лінійного масиву у кількості 28 шт. (як частина предмету закупівлі). Щоб учасники краще зрозуміли потребу Замовника, пояснюємо, що акустична система має здійснювати звукове забезпечення в будівлі (глядацькій залі, фойє, тощо) Національного цирку України.
Потребам Замовника відповідають і 2-х і 3-х полосні акустичні системи. Якщо учасник (переможець торгів, з яким буде укладено договір) зможе запропонувати різні види акустичних систем, то, при однакових технічних показниках, Замовник, скоріш за все, зупиниться на 3-х полосній акустичній системі.
Проте зазначені параметри не входять в систему оцінювання і не можуть надати перевагу жодному із учасників.
Технічні вимогидо акустичної системи
Дата подання: 19 листопада 2019 17:46
Дата відповіді: 22 листопада 2019 18:05
Шановний Замовнику, просимо зазначити кут розкриття акустичної сиситеми що закуповується відповідно до технічного завдання у кількості 28 шт.
Відповідь: Кут розкриття акустичної системи: від 100 градусів і більше – по горизонталі; від 15 градусів і більше – по вертикалі.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 20 листопада 2019 10:04
Дата відповіді: 22 листопада 2019 18:07
Будь-ласка уточніть технічні характеристики 1 позиції технічного завдання - Акустичні системи у кількості 28 штук, а саме кількість динаміків у системі та їх розмір.
Відповідь: Склад акустичних систем чітко визначений вимогами тендерної документації. А кількість динаміків в акустичній системі буде залежати від того, будуть це 2-х чи 3-х полосні акустичні системи. Розмір акустичних систем (чи їх динаміків) визначного значення не має.
Технічн характеристики
Дата подання: 21 листопада 2019 16:27
Дата відповіді: 26 листопада 2019 18:10
Шановний Замовнику. Просимо зазначити більш детально технічні характеристики: 1. Кріплення до акустичних систем повинно комплектуватися лебідкою? Якщо так, тоді якою механічною, яка довженна ланцюга, кількість гальм? 2. Для покращення якості звуку, Ви будете розгядати можливість з компонування двосмугових акустичних систем, сабвуферами?
Відповідь: 1. Характеристики лебідки визначає сам Учасник, виходячи із параметрів обладнання (конструкцій рам та ваги обладнання), яке буде монтуватись. Лебідки потрібні для спуску акустичного обладнання у манеж (орієнтовна висота – близько 23 м.) для періодичного обслуговування. В перевазі використання електричних лебідок. Але лебідки повинні мати сертифікат допуску використання в концертних та театральних приміщеннях.
2. Згідно технічного завдання акустичні системи можуть бути як двосмугові, так і трисмугові. Передбачається використання акустичних систем максимально зближених до максимальних частот відповіді: 66-18000 , та максимальною потужністю – близько 700 Вт, та кутами розкриття – наближеними до кутів розкриття лінійних масивів – 15*100 градусів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ретунський Олег Михайлович 2 190 588,00
UAH з ПДВ
2 190 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Смарт Інжінірінг" 2 309 910,00
UAH з ПДВ
2 309 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 14:03
Паспорт (2).pdf
04 грудня 2019 14:03
Код ИНН.pdf
04 грудня 2019 14:03
витяг.pdf
04 грудня 2019 14:03
виписка.pdf
04 грудня 2019 14:03
довідка.pdf
04 грудня 2019 14:03
аналог.договор.pdf
04 грудня 2019 14:03
технічне завдання.pdf
04 грудня 2019 14:02
договір.pdf
04 грудня 2019 14:02
пропозиція.pdf
04 грудня 2019 14:02
довідка на ст 17.pdf
04 грудня 2019 14:02
відомості.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 13:44
дпс.pdf
10 грудня 2019 08:01
довідка Ст 17 -.pdf
10 грудня 2019 08:01
волох мвс.pdf
03 грудня 2019 19:32
тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2019 19:32
технічне завдання.pdf
03 грудня 2019 19:32
аналогічний договір.pdf
03 грудня 2019 19:32
Ст 17 довідка.pdf
03 грудня 2019 19:32
проект договору.pdf
03 грудня 2019 19:32
довідка Ст 17 -.pdf
03 грудня 2019 19:32
аналог.дог.1 вн.pdf
03 грудня 2019 19:32
лист на відповідність.pdf
03 грудня 2019 19:32
відомості.pdf
03 грудня 2019 19:32
повноваження особи.pdf
03 грудня 2019 19:32
довідка на поставку.pdf
03 грудня 2019 19:32
гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 19:32
декларація 10.pdf
03 грудня 2019 19:32
декларація т8.pdf
03 грудня 2019 19:32
декларація ас26.pdf
03 грудня 2019 19:32
декларація контролер.pdf
03 грудня 2019 19:32
декларація 35-3896.pdf
03 грудня 2019 19:32
1604 декларація.pdf
03 грудня 2019 19:32
декларація амс.pdf
03 грудня 2019 19:32
декларація кабель.pdf
03 грудня 2019 19:32
Паспорт Community ALC1604D.pdf
03 грудня 2019 19:32
Паспорт Community R35.pdf
03 грудня 2019 19:32
Паспорт AMC VIVA 8.pdf
03 грудня 2019 19:32
DRK 10 Паспорт.pdf
03 грудня 2019 19:32
DVA T8 Паспорт.pdf
03 грудня 2019 19:32
RDNET CONTROL Паспорт.pdf
03 грудня 2019 19:32
Паспорт Schulz Kabel MK 1.pdf
03 грудня 2019 19:32
AC26NПаспорт.pdf
03 грудня 2019 19:32
Паспорт Schulz Kabel BX 18.pdf
03 грудня 2019 19:32
Паспорт.pdf
03 грудня 2019 19:32
Протокол 3 (1).pdf
03 грудня 2019 19:32
Витяг НДС.pdf
03 грудня 2019 19:32
статут.pdf
03 грудня 2019 19:32
наказ (4).pdf
03 грудня 2019 19:32
Приказ 2 Смарт.pdf
03 грудня 2019 19:32
витяг.pdf
03 грудня 2019 19:32
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Ретунський Олег Михайлович

ТОВ "Смарт Інжінірінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ретунський Олег Михайлович
#2657615692
Відхилено 2 190 588,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 17:47
ТОВ "Смарт Інжінірінг"
#41613567
Переможець 2 309 910,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 19:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 19:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Смарт Інжінірінг"
#41613567
2 309 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 20:01
Видаткова накладна 2 190 000.pdf укладений
02 січня 2020 20:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:55
Додаткова угода до 114.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:35
протокол 55 виправлення помилки.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 18:34
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 14:43
Договір 114 ЗВУКОВЕ.pdf укладений
18 грудня 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Юридична адреса Товариства з обмеженою відповідальністю "Смарт Інжінірінг" в договорі (01014 м. Київ, Печерський район, вул. Соловця Миколи, буд. 2 кв. (офіс) 38)) зазначена у відповідності з відомостями, вказаними у Витягу з ЄДРПОУ та Довідки ГУ ДПС у м. Києві – ці документи були опубліковані Учасником в системі ПРОЗОРРО при поданні тендерної пропозиції та в якості переможця торгів. Однак система електронних торгів автоматично сформувала ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-003152-b, у якому (Звіті) зазначена інша адреса Товариства з обмеженою відповідальністю "Смарт Інжінірінг", а саме: 01011 Україна, Київська область, м. Київ, вул. Рибальська, 2). Як пояснили консультанти системи електронних закупівель, невідповідність адреси Учасника виникла через те, що учасник (Товариство з обмеженою відповідальністю "Смарт Інжінірінг") вчасно не вніс зміни про адресу реєстрації у своєму «кабінеті» системи «ПРОЗОРРО». Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року №3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу. Згідно з цим листом, рішення про виправлення технічної (механічної) помилки може прийматися на засіданні тендерного комітету і має бути зазначено у відповідному протоколі, а сканована копія оприлюднюється на порталі. В зв'язку з тим, що технічні можливості майданчика не дозволяють заміну ЗВІТУ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-003152-b ПРОПОНУЄТЬСЯ: Прийняти рішення про виправлення технічної помилки у ЗВІТІ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-003152-b, предмет закупівлі: Звукове обладнання ДП «Національний цирк України» за адресою пл. Перемоги, 2 у м. Києві. (ДК 021:2015 –32342410-9 Звукове обладнання), а саме: У пункті 18. «Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю»: вказати 01014 м. Київ, Печерський район, вул. СОЛОВЦЯ МИКОЛИ, буд. 2 кв. (офіс) 38 ВИРІШИЛИ: І. Прийняти рішення про виправлення технічної помилки у ЗВІТІ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-15-003152-b, предмет закупівлі: Звукове обладнання ДП «Національний цирк України» за адресою пл. Перемоги, 2 у м. Києві. (ДК 021:2015 –32342410-9 Звукове обладнання), а саме: У пункті 18. «Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю» вказати: 01014 м. Київ, Печерський район, вул. СОЛОВЦЯ МИКОЛИ, буд. 2 кв. (офіс) 38.
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.3. Договору № 114 від 17.12.2019 р. викласти в наступній редакції: «3.3. За власні кошти підприємства (отримані від господарської діяльності) оплачується вартість обладнання на суму 119910,00 гривень (Сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот десять гривень 00 коп.) з ПДВ - у тому числі ПДВ - 19985,00 гривень (Дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 коп.) як далі зазначено: - Пристрій дистанційного керування dB Technologies RDNETControl 2 - у кількості 1 шт. за ціною 5850,00 грн з ПДВ за штуку; - Акустична система АМС VIVA8 - у кількості 14 шт. за ціною 6450,00 грн. з ПДВ за штуку; - Кабель Schulz ВХ Kabel 18-у кількості 1 шт. за ціною 16500,00 грн з ПДВ за штуку; - Кабель Schulz Kabel МК1 - - у кількості 1 шт. за ціною 7260,00 грн з ПДВ за штуку; Решта коштів від вартості Товару по договору в сумі 2 190 000, 00 гривень (Два мільйони сто дев’яносто тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ - у тому числі ПДВ - 365 000,00 гривень (Триста шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) - виплачуються за кошти Державного бюджету України». 2. Дана додаткова'угода є невід’ємною частиною Договору № 114 від 17.12.2019 р. та набуває чинності з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: без номеру
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 365 000,00 UAH)