Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій Samsung SL-V2870FD
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002869-b 88beea6e0b2b4d288ca24fb3c8836bb7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Благий

+30679728359 andrsovbez@an.zt.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Андрушівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192784
Місцезнаходження: 13400, Україна , Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Зозулінського, буд.5
Контактна особа: Оксана Благий
+30679728359
andrsovbez@an.zt.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій Samsung SL-V2870FD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13401, Україна, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Зозулінського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:33
43 Тендерна документація (сканер принтер).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 19 листопада 2019 09:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгової марки вказаної в тендерній документації не допускаємо. До участі в закупівлі допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При оцінюванні пропозиції буде розглядатися запропонована остаточна ціна, яка буде економічно вигідною і де товар буде відповідати вимогам зазначеним в технічній документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій