Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій Samsung SL-V2870FD
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002869-b ● 88beea6e0b2b4d288ca24fb3c8836bb7
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Андрушівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03192784 |
Місцезнаходження: | 13400, Україна , Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Зозулінського, буд.5 |
Контактна особа: |
Оксана Благий +30679728359 andrsovbez@an.zt.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій Samsung SL-V2870FD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13401, Україна, Житомирська область, м. Андрушівка, вул. Зозулінського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 листопада 2019
—
17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:33 |
43 Тендерна документація (сканер принтер).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 19 листопада 2019 09:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгової марки вказаної в тендерній документації не допускаємо. До участі в закупівлі допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При оцінюванні пропозиції буде розглядатися запропонована остаточна ціна, яка буде економічно вигідною і де товар буде відповідати вимогам зазначеним в технічній документації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій