Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп`ютерне обладнання (лінгафонний кабінет)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002823-b ● 39b8058b6222441c83d766b8b6d77461
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Нижньосироватської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41080894 |
Місцезнаходження: | 42356, Україна , Сумська обл., с. Нижня Сироватка, вул. Сумська, 167 |
Контактна особа: |
Альона Іванівна Шафоростова +380542696318 osvita_nssr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 12:19 |
Очікувана вартість: | 315 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,16% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп`ютерне обладнання (лінгафонний кабінет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42356, Україна, Сумська область, село Нижня Сироватка, вулиця Сумська, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування - державний бюджет | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:23 |
ТД_Лінгафонний кабінет 15.11.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:46
Дата відповіді: 20 листопада 2019 20:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації усі посилання в даному Технічному завданні на торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».». 2. Відповідно до умов тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати марку та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик. 3. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 12:57
Дата відповіді: 20 листопада 2019 20:26
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так, потрібен монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кругляк Антон Павлович #3006219230 |
Переможець |
313 980,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 15:06
|
Договір 407 від 16.12.2019 ( лінгафонний кабінет).PDF | укладений |
16 грудня 2019 15:02
|