Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп`ютерне обладнання (лінгафонний кабінет)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002823-b 39b8058b6222441c83d766b8b6d77461
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Іванівна Шафоростова

+380542696318 osvita_nssr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Нижньосироватської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41080894
Місцезнаходження: 42356, Україна , Сумська обл., с. Нижня Сироватка, вул. Сумська, 167
Контактна особа: Альона Іванівна Шафоростова
+380542696318
osvita_nssr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:19
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код ДК 021:2015 - 30230000-0 — Комп`ютерне обладнання (лінгафонний кабінет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42356, Україна, Сумська область, село Нижня Сироватка, вулиця Сумська, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - державний бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:23
ТД_Лінгафонний кабінет 15.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:46
Дата відповіді: 20 листопада 2019 20:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації усі посилання в даному Технічному завданні на торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».». 2. Відповідно до умов тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати марку та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик. 3. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 12:57
Дата відповіді: 20 листопада 2019 20:26
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так, потрібен монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кругляк Антон Павлович 313 980,00
UAH з ПДВ
313 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМС-Лайн Сервіс 314 640,00
UAH з ПДВ
314 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 18:51
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:50
Lenovo-ISO14001-Certificates.pdf
29 листопада 2019 18:50
Lenovo-ISO9001-Certificates.pdf
29 листопада 2019 18:50
12.Рішення УКРСЕРТКОМП_ЮТЕР.pdf
29 листопада 2019 18:50
11.Інші листи та довідки.pdf
29 листопада 2019 18:50
8.Документи ФОП.pdf
29 листопада 2019 18:50
2.Довідки згідно додатку 3.pdf
29 листопада 2019 18:50
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 15:24
Стаття 17.pdf
30 листопада 2019 15:24
СЕС HP ноутбук.pdf
30 листопада 2019 15:24
СЕРТИФИКАТ ASER ноутбук.pdf
30 листопада 2019 15:24
Програмне забезп..pdf
30 листопада 2019 15:24
наявність обладнання.pdf
30 листопада 2019 15:24
Копія протоколу.pdf
30 листопада 2019 15:24
Технічний опис.pdf
30 листопада 2019 15:24
Копія наказу.pdf
30 листопада 2019 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2019 15:24
Захист довкілля.pdf
30 листопада 2019 15:24
Статут БМС копія.pdf
30 листопада 2019 15:24
Витяг ПДВ.pdf
30 листопада 2019 15:24
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кругляк Антон Павлович

ТОВ БМС-Лайн Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кругляк Антон Павлович
#3006219230
Переможець 313 980,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кругляк Антон Павлович
#3006219230
313 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:06
Договір 407 від 16.12.2019 ( лінгафонний кабінет).PDF укладений
16 грудня 2019 15:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 313 980,00
UAH