Дезинфекційні засоби (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Очікувана вартість
19 035,00 UAH
UA-2019-11-15-002737-b 4121ebc722104e71a8124270a30dde8e
Допорогові закупівлі    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005326
Місцезнаходження замовника: 19000, Україна, Черкаська обл., Канів, вул. Успенська, 15
Контактна особа замовника: Дроговоз Олена Анатоліївна
+380473635341
kaniv-crl@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 16:15
Початок аукціону: 21 листопада 2019 12:16
Очікувана вартість: 19 035,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 банки
Саніліт СТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 уп
Еконорм DEZ Актив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3. УМОВИ ОПЛАТИ 3.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Покупцю. 3.2.Покупець здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних. 3.3. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5-ти банківських днів з моменту поставки Товару. 3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 листопада 2019 13:44
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2019 13:41
Деззасоби листопад 2019.docx
18 листопада 2019 13:44
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 16:34
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2019 13:41
Деззасоби листопад 2019.docx
15 листопада 2019 16:11
Деззасоби листопад 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002737-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 18 листопада 2019 15:37
Дискримінаційні умови закупівлі - не розгляд аналогів
Шановний Замовнику!
В пункті 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «АНАЛОГИ НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ».
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що аналоги та еквіваленти не передбачено. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (АНАЛОГИ НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ) та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 14:15
Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи з метою отримання дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: «економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку». Дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення про закупівлю, реалізує необмежене коло продавців. Крім того, згідно з даними Державного реєстру дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення, виробляються щонайменше двома виробниками. Наявність двох виробників вже є запорукою економічної конкуренції. За таких умов твердження про лобіювання інтересів певного виробника та наявність дискримінаційних умов є безпідставними.
Номер вимоги: UA-2019-11-15-002737-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 29 листопада 2019 18:24
порушення закону
упереджені дії замовника,оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 15:52
Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити прцедуру закупівлі, в звязку із зменшенням фінансування та не можливістю зареєструвати фінансові зобов'язання.

Документи подані скаржником

29 листопада 2019 18:24
Канівська ЦРЛ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 9 078,00
UAH з ПДВ
9 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 19 035,00
UAH з ПДВ
19 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 21:38
Канівська ЦРЛ.rar
19 листопада 2019 21:38
Пропозиція торгів.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 13:27
Саніліт СТ.pdf
19 листопада 2019 13:27
ЕконормDez Актив.pdf
19 листопада 2019 13:27
Вимоги кваліфікації.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Очікує рішення 19 035,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:13
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 9 078,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 16:13

Документи

28 листопада 2019 16:13
ПРОТОКОЛ.jpg

Інформація про відміну

Дата скасування
04 грудня 2019 15:57
Причина скасування
У звязку із зменшенням фінансуванням, відсутня можливість реєстрації фінансових зобовязань прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі
Документи
04 грудня 2019 15:57 001.jpg

Актуальні тендери

До пошуку