Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини
Очікувана вартість
3 341 307,00 UAH
UA-2019-11-15-002697-b bc5a9e8e03804011afca8b46f619c91a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барух ДП "СВРЗ" Вікторія

380509705067 vikusiamail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТРИЙСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2
Контактна особа: Барух ДП "СВРЗ" Вікторія
380509705067
vikusiamail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:17
Очікувана вартість: 3 341 307,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 706,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16706.54 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 шт
Запасні частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська обл., Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:04
ДКТ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-22-000040 ● bacca07f5114410a827924f7d06362c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.03.2021 № 122
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2021 №122

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-15-002697-b 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-01 09:44:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин Філією «Стрийський вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002697-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «МТК полімер», як таку що не відповідає умовам тендерної документації, враховуючи, що учасник в технічній специфікації, наданій у складі тендерної пропозиції, зазначив, що товар виготовлений у 2018-2019 роках, в той час як умовами тендерної документації (Додаток 3) визначено, що товар повинен бути виготовлений у 2019 році?
2. Просимо надати інформацію про стан виконання договору від 23.12.2019 № СВРЗ-03-22-19-50/Ю, укладеного за результатами відкритих торгів UA-2019-11-15-002697-b (обсяг виконання, оплата за договором, інформація щодо внесення змін, розірвання).
3. Враховуючи, що умовами зазначеного договору визначено строк дії договору, а саме: в частині поставок – до 31.12.2019, чому в електронній системі закупівель не оприлюднений звіт про виконання договору?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-02 12:47:03

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Згідно технічних вимог щодо запасних частин у тендерній закупівлі UA-2019-11-15-002697-b гарантійний термін зберігання обчислюється від дати поставки до вводу в експлуатацію та становить 12 місяців. Відповідно, для товару, виготовленого в 2018р., але поставка якого могла відбутись в 2019р., відлік гарантійного терміну зберігання все одно буде становити 12 місяців, тобто поширюється на 2019 рік.
Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Згідно роз’яснення на запит №813/2017 (доступно за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=9e5e2ea3-c78c-46f0-b93d-6695c9438f96&lang=uk-UA) замовник самостійно приймає рішення щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до ст.10 Закону у випадку закінчення строку його дії, або виконання, або розірвання. Дія договору закінчилась 31.12.2019р., а отже строк публікації звіту про виконання договору припадає на 01.01.2020р, 02.01.2020р., 03.01.2020р. Згідно договору поставки №СВРЗ-03-22-19-50/Ю від 23.12.2019р. станом на 01.01.2020р, 02.01.2020р., 03.01.2020р. оплата отриманих товарів не проводилась і сума виконаних оплат становить «0».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" 3 340 889,40
UAH з ПДВ
3 340 889,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАРІ-АННА 3 341 307,00
UAH з ПДВ
3 341 307,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 15:28
Технічна специфікація.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:28
Технічна специфікація.pdf
28 листопада 2019 15:28
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:28
Статут.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:28
Статут.pdf
28 листопада 2019 15:28
ст.17.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:28
ст.17.pdf
28 листопада 2019 15:27
Проект договору поставки.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:27
Проект договору поставки.pdf
28 листопада 2019 15:27
Представництво ТОВ УТП.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:27
Представництво ТОВ УТП.pdf
28 листопада 2019 15:27
Наказ, протокол директор.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:27
Наказ, протокол директор.pdf
28 листопада 2019 15:27
Ліцензія завірена копія.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:27
Ліцензія завірена копія.pdf
28 листопада 2019 15:27
Договір ПАТ ПААЗ.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:27
Договір ПАТ ПААЗ.pdf
28 листопада 2019 15:27
Гарантійний лист.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:27
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 15:27
гарантия 15009.PDF.p7s
28 листопада 2019 15:27
гарантия 15009.PDF (1).p7s
28 листопада 2019 15:27
гарантия 15009.PDF
28 листопада 2019 15:27
Відомості про учасника.pdf.p7s
28 листопада 2019 15:27
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 15:02
Статут підприємства.pdf
02 грудня 2019 15:02
Пропозиція.pdf
02 грудня 2019 15:02
Копія витягу.pdf
02 грудня 2019 15:02
Копія виписки.pdf
02 грудня 2019 15:02
bank.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"

ТОВ МАРІ-АННА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
Переможець 3 340 889,40
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР"
#23585471
3 340 889,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:37
договор Стрий.PDF укладений
23 грудня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 2 854 645,20
UAH (в тому числі ПДВ 475 774,20 UAH)