Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "СТРИЙСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123439 |
Вебсайт: | http://www.swrz.com.ua |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2 |
Контактна особа: |
Барух ДП "СВРЗ" Вікторія 380509705067 vikusiamail@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 11:17 |
Очікувана вартість: | 3 341 307,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 706,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16706.54 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 16:04 |
ДКТ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000040 ● bacca07f5114410a827924f7d06362c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2021 № 122
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2021 №122
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-15-002697-b 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-01 09:44:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин Філією «Стрийський вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-15-002697-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «МТК полімер», як таку що не відповідає умовам тендерної документації, враховуючи, що учасник в технічній специфікації, наданій у складі тендерної пропозиції, зазначив, що товар виготовлений у 2018-2019 роках, в той час як умовами тендерної документації (Додаток 3) визначено, що товар повинен бути виготовлений у 2019 році?
2. Просимо надати інформацію про стан виконання договору від 23.12.2019 № СВРЗ-03-22-19-50/Ю, укладеного за результатами відкритих торгів UA-2019-11-15-002697-b (обсяг виконання, оплата за договором, інформація щодо внесення змін, розірвання).
3. Враховуючи, що умовами зазначеного договору визначено строк дії договору, а саме: в частині поставок – до 31.12.2019, чому в електронній системі закупівель не оприлюднений звіт про виконання договору?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 12:47:03
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Згідно технічних вимог щодо запасних частин у тендерній закупівлі UA-2019-11-15-002697-b гарантійний термін зберігання обчислюється від дати поставки до вводу в експлуатацію та становить 12 місяців. Відповідно, для товару, виготовленого в 2018р., але поставка якого могла відбутись в 2019р., відлік гарантійного терміну зберігання все одно буде становити 12 місяців, тобто поширюється на 2019 рік.
Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Згідно роз’яснення на запит №813/2017 (доступно за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=9e5e2ea3-c78c-46f0-b93d-6695c9438f96&lang=uk-UA) замовник самостійно приймає рішення щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до ст.10 Закону у випадку закінчення строку його дії, або виконання, або розірвання. Дія договору закінчилась 31.12.2019р., а отже строк публікації звіту про виконання договору припадає на 01.01.2020р, 02.01.2020р., 03.01.2020р. Згідно договору поставки №СВРЗ-03-22-19-50/Ю від 23.12.2019р. станом на 01.01.2020р, 02.01.2020р., 03.01.2020р. оплата отриманих товарів не проводилась і сума виконаних оплат становить «0».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" |
3 340 889,40
UAH з ПДВ
|
3 340 889,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МАРІ-АННА |
3 341 307,00
UAH з ПДВ
|
3 341 307,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" #23585471 |
Переможець |
3 340 889,40
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 16:32
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:32
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" #23585471 |
3 340 889,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 16:37
|
договор Стрий.PDF | укладений |
23 грудня 2019 16:36
|