Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання» багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
5 980,00 UAH
UA-2019-11-15-002597-b 6f2b632f566d451faddc37e08244cc9a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Панасюк

+380980522628 central.uszn@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42788347
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, буд. 39/41
Контактна особа: Марина Панасюк
+380980522628
central.uszn@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 5 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021:2015 30200000-0 «Комп’ютерне обладнання» багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Василя Жуковського 39/41, м.Дніпро, Дніпропетровська область, 49005, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:53
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі переможця, будуть розглядатися товари, що відповідають виставленим технічним характеристикам до предмету закупівлі, в яких чітко зазначені всі дані. Буде розглядатиметься та ціна, яку пропонує постачальник товару. ФОП підприємці не платники ПДВ допускаються (виставлена ними ціна остаточна)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 5 248,00
UAH з ПДВ
5 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 17:12
Довідка підпису.PDF
21 листопада 2019 16:36
Пропозиція кінцева.PDF
20 листопада 2019 17:59
СЕС Сanon БФП 12 02 2024.pdf
20 листопада 2019 17:59
Декл відп Canon LBP MF 112 113w 162dw.pdf
20 листопада 2019 17:59
Паспорт код1.pdf
20 листопада 2019 17:59
Інформація про учасника.PDF
20 листопада 2019 17:59
Док Андросович1.pdf
20 листопада 2019 17:59
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Переможець 5 248,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 15:15

Документи

22 листопада 2019 15:15
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:10
протокол 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
5 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 15:15
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:10
протокол 26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
МФУ.PDF укладений
04 грудня 2019 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 248,00
UAH