Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
16 720,00 UAH
UA-2019-11-15-002374-b ● b097c44af84341b2b4385760e9993ae1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бахмутський міський центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 25103706 |
Місцезнаходження: | 84500, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. Захисників України, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Чумак +380958571999 artemcz@donocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 14:07 |
Очікувана вартість: | 16 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбук HP 255 G7 Dark Silver (6UM18EA)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук HP 255 G7 Dark Silver (6UM18EA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84506, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Захисників України, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2019
—
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 15:22 |
Оголошення про закупівлю.docx | |
15 листопада 2019 15:22 |
Технічні характеристики.doc | |
15 листопада 2019 15:22 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Під час прийняття рішення щодо результатів закупівлі, будуть прийматися тільки вказані моделі товарів, оскільки вони відповідають технічним характеристикам раніше встановленого обладнання та є сумісними з існуючим програмним забезпеченням. 2) До участі у закупівлю допускаються усі, хто відповідає значенню «учасник» відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО" від 19.03.2019р. № 10. Остаточною ціною буде вважатися ціна пропозиції, що була надана учасником або у випадку проведення аукціону - ціна пропозиції за його результатами. Дякуємо за запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
15 792,00
UAH з ПДВ
|
15 624,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
15 956,00
UAH з ПДВ
|
15 695,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
16 596,00
UAH з ПДВ
|
15 706,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
16 270,00
UAH з ПДВ
|
16 186,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
16 548,00
UAH з ПДВ
|
16 269,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
15 624,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 16:48
|
Договір ноутбук.pdf | укладений |
03 грудня 2019 16:44
|