Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмні засоби захисту інформації від несанкціонованого доступу (для здійснення спостереження)
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002317-b 0132bfd28eb44d59a29aadeeb9434417
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панасенко Ірина Володимирівна

+380445970936 iawyer@nsj.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна школа суддів України
Код ЄДРПОУ: 37451388
Вебсайт: http://www.nsj.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Липська 16-Г
Контактна особа: Панасенко Ірина Володимирівна
+380445970936
iawyer@nsj.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 15:22
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 15:22
Початок аукціону: 03 грудня 2019 15:20
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48730000-4: Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Програмні засоби захисту інформації від несанкціонованого доступу (для здійснення спостереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жилянська, 120-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 48730000-4 — Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:18
ТД_ліцензія-товар.docx
15 листопада 2019 15:18
ТД програмні засоби захисту інформації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТАК допускаються на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, при умові однакових або кращих технічних характеристик.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/), доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель. Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Софтліст" 499 100,00
UAH з ПДВ
499 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 507 200,00
UAH з ПДВ
507 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 17:26
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:19
Трудова книжка Дунец.pdf
29 листопада 2019 17:19
Тендерна пропозиція.PDF
29 листопада 2019 17:19
Статут_новий.PDF
29 листопада 2019 17:19
Переклад сертифікату.PDF
29 листопада 2019 17:19
Наказ.pdf
29 листопада 2019 17:19
Лист_Авторизації.PDF
29 листопада 2019 17:19
Договір № 24-105 від 02.08.2018.PDF
29 листопада 2019 17:19
Висновок_SIEM.pdf
29 листопада 2019 17:19
АКТ 24-105.PDF
29 листопада 2019 17:19
SIEM_Дунец_Сертифікат.PDF

Публічні документи

02 грудня 2019 11:28
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:23
технічна частина.pdf
02 грудня 2019 11:23
тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 11:23
проект договору.pdf
02 грудня 2019 11:23
лист авторизація.pdf
02 грудня 2019 11:23
копія Статут.PDF
02 грудня 2019 11:23
копія протокол.PDF
02 грудня 2019 11:23
копія наказ.PDF
02 грудня 2019 11:23
копія витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2019 11:23
копія витяг ЄДР 06112019.PDF
02 грудня 2019 11:23
довідка субпідрядники.pdf
02 грудня 2019 11:23
довідка ст 17.pdf
02 грудня 2019 11:23
довідка санкції.pdf
02 грудня 2019 11:23
довідка працівники.pdf
02 грудня 2019 11:23
довідка матер-тех база.pdf
02 грудня 2019 11:23
довідка код Статуту.pdf
02 грудня 2019 11:23
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Софтліст"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Софтліст"
#33086430
Очікує рішення 499 100,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 15:41

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2019 17:41
Коментар щодо відміни: Відповідно до вимог ст. 31 Закону замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Документи:
09 грудня 2019 17:41
протокол відміни торгів