Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція парку ім. Володі Дубініна у м. Дніпрі» (Коригування) від 11.11.2019
Очікувана вартість
46 248 694,80 UAH
UA-2019-11-15-002234-b d1c0632d945b499b9616ff2eb677f636
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:13
Очікувана вартість: 46 248 694,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 243,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 231243 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція парку ім. Володі Дубініна у м. Дніпрі» (Коригування) від 11.11.2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк ім. Володі Дубініна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом 5 –ти банківських днів після відповідної письмової заявки може перераховувати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Використання зазначених коштів обов’язково підтверджуєть-ся актами виконаних робіт за формою №КБ-2в з розрахунком одиничної вартості та довідкою КБ-3 з усіма підтверджуючими документами, що визначені у п. 4.2. цього Договору. Після закінчення тримісячного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання актів виконаних робіт. Кінцеві розрахунки здійснюються у дво-тижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та отримання документа про готовність об'єкта до експлуатації.5% від кожної суми до сплати актів виконаних робіт №КБ-2в резервується Замовником та сплачується ним тільки після отримання документа щодо готовності об’єкта до експлуатації, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» зі змінами та доповненнями. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:05
Тех. Завд. реконструкція Дубініна.docx
15 листопада 2019 15:05
Проек. Договір реконструкція В.Дубініна.docx
15 листопада 2019 15:05
ТД реконструкція Дубініна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ОН ЛАЙН ДНІПРО" 45 232 093,21
UAH з ПДВ
45 232 093,21
UAH з ПДВ
Документи
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" 45 849 464,71
UAH з ПДВ
45 849 464,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 18:15
документи переможця.pdf
29 листопада 2019 15:26
Ліцензія завірена копія.pdf.p7s
29 листопада 2019 15:26
Ліцензія завірена копія.pdf
29 листопада 2019 15:26
гарантия 14967.PDF.p7s
29 листопада 2019 15:25
гарантия 14967.PDF (1).p7s
29 листопада 2019 15:25
гарантия 14967.PDF
29 листопада 2019 15:25
проект договора.pdf
29 листопада 2019 15:25
Кваліфікаційна док-ція.pdf
29 листопада 2019 15:25
технічна док-ція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ОН ЛАЙН ДНІПРО"

АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ОН ЛАЙН ДНІПРО"
#36573156
Переможець 45 232 093,21
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ОН ЛАЙН ДНІПРО"
#36573156
45 232 093,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 13:25
Календ.графік.PDF укладений
20 грудня 2021 13:24
Догов. ціна 2 черга роз..pdf укладений
20 грудня 2021 13:24
Догов. ціна 1 черга роз..pdf укладений
20 грудня 2021 13:24
ДУ 16 на розірвання.PDF укладений
20 грудня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 16:43
ДУ15.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 11:00
ДУ14.PDF зміни до договору
25 жовтня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 10:31
ДУ 13.PDF зміни до договору
23 жовтня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 10:28
ДУ12.PDF зміни до договору
22 жовтня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 15:59
ДУ11.PDF зміни до договору
13 квітня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 16:44
ДУ №10.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 16:43
план фін. Дубін..pdf зміни до договору
08 квітня 2021 16:43
Додатки на фін. Дубін..pdf зміни до договору
08 квітня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:16
ДУ 9 БК ОН ЛАЙН.PDF зміни до договору
31 березня 2021 10:15
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 14:46
ДУ№8 (календарний план).pdf зміни до договору
19 березня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 14:20
Календарні плани до дод. угоди №7.pdf зміни до договору
04 березня 2021 14:19
Додаткова угода №7 до дог. №41-19 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
04 березня 2021 14:19
Договірна ціна + кошторис до дог.угод №7.pdf зміни до договору
04 березня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 13:33
Додаткова угода №6 до дог.№41-19 від 16.12.19.pdf зміни до договору
04 березня 2021 13:30
Календарний план 1-ІІ черга Коригування від 11.11.19 до дод.угод.№6.pdf зміни до договору
04 березня 2021 13:30
Договірна ціна + кошторис до дод.уг.№6.pdf зміни до договору
04 березня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 15:20
ДУ5 БК онлайн.pdf зміни до договору
12 травня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 14:23
Доп Угода 4.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 17:00
ДУ3 БК ОНЛАЙН ДНІПРО.pdf зміни до договору
16 березня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 09:59
ДУ2 БК Он лайн.pdf зміни до договору
10 січня 2020 09:58
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 09:25
ДУ1 БК Онлайн.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 09:23
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:11
Дог. ціна ІІ черга.pdf укладений
17 грудня 2019 09:10
Дог. БК Он Лайн.PDF укладений
17 грудня 2019 09:10
Дог. ціна І черга.pdf укладений
17 грудня 2019 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума фінансуванняна 2019 рік становить 513764,46 грн. Викласти в новій редакції розрахунки.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В новій редакції загальна сума фінансування на 2020 рік, у розмірі становить 4 088 261,76 грн.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням фінансування на 2020 рік прийшли до згоди узгодити загальну суму фінансування на 2020 рік, у розмірі яка 4 940 147,32 грн.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням фінансування на 2020 рік прийшли до згоди узгодити загальну суму фінансування на 2020 рік, у розмірі яка 4940106,44 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням фінансування на 2020 рік прийшли до згоди переглянути та узгодити нову загальну суму фінансування на 2020 рік, у розмірі, що становить 5 825 530,50 грн. з ПДВ, в новій редакції каледарний план.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено договір в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджено загальна сума фінансування на 2021 рік на підставі рішення міської ради від 27.01.2021 №6/2 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади» по об’єкту «Реконструкція парку ім. Володі Дубініна у м. Дніпрі» у розмірі 11 688 706,17 грн (одинадцять мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч сімсот шість гривень 17 коп.) у т.ч. ПДВ-20%: 1 948 117,69 грн (один мільйон дев’ятсот сорок вісім тисяч сто сімнадцять гривень 69 коп.).
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції додаток до додаткової угоди №7 від 04.03.2021, а саме календарний план, що є невід’ємною частиною даної угоди, а в інший частині залишено всі додатки викладені в додатковій угоді № 7 від 04.03.2021 року, без змін.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір пунктом 11.10, в розділі 13 Договору реквізити Замовника. Викласти в новій редакції пункт 2.1 розділу Договору."Загальна вартість робіт складає 45 232 093,21 грн з ПДВ (сорок п’ять мільйонів двісті тридцять дві тисячі дев’яносто три гривні 21 копійка) по: КЕКВ 3210: - КПКВМБ 1017324: 11 688 706,17 грн (одинадцять мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч сімсот шість гривень 17 коп.) у т.ч. ПДВ-20%: 1 948 117,69 грн (один мільйон дев’ятсот сорок вісім тисяч сто сімнадцять гривень 69 коп.); КЕКВ 3210: - КПКВМБ 1017670: 33 543 387,04 грн (тридцять три мільйони п’ятсот сорок три тисячі триста вісімдесят сім гривень 04 коп.) у т.ч. ПДВ-20%: 5 590 564,51 грн (п’ять мільйонів п’ятсот дев’яносто тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 51 коп.). Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до згоди продовжити термін виконання робіт, у зв’язку з чим в пункті 3.1 розділу 3 Договору після слів «Термін виконання робіт:» доповнити словами «до 31.12.2021,» в інший частині залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції додатки до додаткової угоди № 6 від 04.03.2021, а саме договірні ціни на черги будівництва 1, 2. Викласти в новій редакції додатки до договору, а саме календарний графік виконання робіт по об’єкту (додаток Б); план фінансування по об’єкту (Додаток В) Викласти п. 2.1 розділу 2 Договору в новій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором визначена договірною ціною, що є невід’ємною частиною цього Договору, складає 45 232 093,21 грн (сорок п’ять мільйонів двісті тридцять дві тисячі дев’яносто три гривні 21 копійка) по: КЕКВ 3210: - КПКВМБ 1017324: 29 639 996,09 грн (двадцять дев’ять мільйонів шістсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто шість гривень 09 коп.) КЕКВ 3210: - КПКВМБ 1017670: 15 592 097,12 грн (п’ятнадцять мільйонів п’ятсот дев’яносто дві тисячі дев’яносто сім гривень 12 коп.) Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до згоди продовжити термін виконання робіт та строк дії договору до 31.12.2022, у зв’язку з чим в пункті 3.1 розділу 3 Договору після слів «Термін виконання робіт:» доповнити словами «до 31.01.2022,». Викласти на суму фінансування на 2021 рік по КЕКВ 3210: - КПКВМБ 1017324, розрахунки за статтями витрат, що є невід’ємною частиною даної угоди. Сторонами досягнуто згоди, що в силу положень частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України, умови договору, та додаткових угод №№ 6, 7 від 04.03.2021, № 8 від 19.03.2021, № 9 від 31.03.2021, застосовуються до відносин, які склалися між Сторонами до дати їх укладення, а саме з «01» січня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викладено в новій редакції назву укладеного договору на Договір на реконструкцію, у зв’язку з чим виключено з назв додаткових угод № 7 від 04.03.2021 року, № 8 від 19.03.2021 року, № 9 від 31.03.2021 року, № 10 від 08.04.2021 року слова «на капітальний ремонт», а в іншій частині залишено без змін. 2. Замінено в назві додаткової угоди № 8 від 19.03.2021 слова «16.12.2020» словами 16.12.2019». 3. Доповнено в розділі 12 Договору та розділ «Адреса та реквізити сторін» в укладених додаткових угодах № 7 від 04.03.2021 року, № 8 від 19.03.2021 року, № 9 від 31.03.2021 року, № 10 від 08.04.2021 року реквізити Підрядника в частині розрахункового рахунку в банківській установі.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В новій редакції додаток до договору, а саме календарний графік виконання робіт по об'єкту (додаток Б)
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції додаток Б до договору
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сканування Додаткову угоду № 12 від 23.10.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції додаток Б до договору
Номер договору про закупівлю: 41-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 15 494 208,13
UAH (в тому числі ПДВ 2 582 368,02 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з отриманням експертного звіту (позитивного) від 12.11.2021 №1332/е/21., дійшли до взаємної згоди переглянути в Договорі новий розмір загальної вартості робіт у розмірі 15 494 208,13 грн. та вирішили достроково розірвати за згодою сторін Договір №14-19 від 16.12.2019р. В новій редакції додаток до Дговору, а саме: договірна ціна 1,2 календарний графік виконання робіт по об'єкту (додаток Б).