Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення з впровадження диспетчерської централізації на дільниці Київ-Фастів-Козятин-Шепетіка-Здолбунів регіональної філії «Південно-Західна залізниця»»
Очікувана вартість
3 666 000,00 UAH
UA-2019-11-15-002108-b b3f4eeca542c4cc982b6aa97307b2998
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:07
Очікувана вартість: 3 666 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18330 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації «Технічне переоснащення з впровадження диспетчерської централізації на дільниці Київ-Фастів-Козятин-Шепетіка-Здолбунів регіональної філії «Південно-Західна залізниця»»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок Замовником за виконані роботи здійснюється у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту виконаних робіт, після повного виконання Робіт, протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних робіт та отримання позитивного експертного звіту щодо розгляду ПКД експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері будівництва, інформація про що оприлюднена на його офіційному сайті, але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за виконання робіт по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 09:37
Повідомлення про зміни_ВІД_21_11.doc
22 листопада 2019 09:37
ТД_Розробка_ПКД_ЗІ_ЗМІНАМИ_ВІД_20_11.docx
15 листопада 2019 14:50
Додаток_№ 9_Характеристики_об’єктів_управління.rar
22 листопада 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 09:37
Повідомлення про зміни_ВІД_21_11.doc
22 листопада 2019 09:37
ТД_Розробка_ПКД_ЗІ_ЗМІНАМИ_ВІД_20_11.docx
15 листопада 2019 14:50
ТД_Розробка_ПКД.docx
15 листопада 2019 14:50
Додаток_№ 9_Характеристики_об’єктів_управління.rar

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-002108-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:20257178
Дата подання: 20 листопада 2019 11:00
Вимога на внесення змін до тендерної документації
Наше підприємство планує прийняти участь у даній закупівлі. При розгляді вимог тендерної документації, технічного завдання та проекту договору виявлено помилкове включення в проект договору прив’язки до експертизи, яка не передбачена технічним завданням на проектування, а виконання робіт по експертизі в такі стислі терміни взагалі не можливе.
У зв’язку з вище викладеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та викласти п.2..1 та п.2.2 в наступній редакції.
«2.1.Вартість Робіт за цим Договором включає вартість розробки ПКД.
2.2.Розрахунок Замовником за виконані роботи здійснюється у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту виконаних робіт, після повного виконання Робіт, визначених Завданням на виконання робіт (Додаток № 2), протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних робіт, але не раніше реєстрації податкової накладної».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 18:33
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Найближчим часом до умов тендерної документації будуть внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000089 ● c1c3c71d1ebb448eb998303fc2bf28f4
  • Статус: завершено ● Дата: 21 січня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
69 UA-2019-11-15-002108-b 15.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТзОВ "ПВ та КТ ІТБ "Київдіпротранс" 3 260 000,00
UAH
3 260 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" 3 620 000,00
UAH
3 583 340,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП КС-МІСАТ" 3 600 000,00
UAH
3 600 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 16:40
Статут КДТ.pdf
30 листопада 2019 16:40
СЕРТИФIКАТ ШИПАНЮК.pdf
30 листопада 2019 16:40
СЕРТИФIКАТ ГОНЧАРЕНКО.pdf
30 листопада 2019 16:40
рішення КДТ3 (1).pdf
30 листопада 2019 16:40
рішення КДТ2 (1).pdf
30 листопада 2019 16:40
рішення КДТ (1).pdf
30 листопада 2019 16:40
Паспорт Сахно2.pdf
30 листопада 2019 16:40
Паспорт Сахно.pdf
30 листопада 2019 16:40
Паспорт Сахно 3.pdf
30 листопада 2019 16:40
опис КДТ.pdf
30 листопада 2019 16:40
Наказ КДТ.pdf
30 листопада 2019 16:40
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
30 листопада 2019 16:40
ЛИСТ ВIДГУК.pdf
30 листопада 2019 16:40
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВIТ2.pdf
30 листопада 2019 16:39
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВIТ1.pdf
30 листопада 2019 16:39
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВIТ ЩИТ ТУ2.pdf
30 листопада 2019 16:39
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВIТ ЩИТ ТУ1.pdf
30 листопада 2019 16:39
ДОВIДКА ПРО СУБПIДРЯД.pdf
30 листопада 2019 16:39
ДОВIДКА ПРО ОБЛАДНАННЯ2.pdf
30 листопада 2019 16:39
ДОВIДКА ПРО ОБЛАДНАННЯ.pdf
30 листопада 2019 16:39
ДОВIДКА ДОСВIД КДТ.pdf
30 листопада 2019 16:39
Витяг КДТ.pdf
30 листопада 2019 16:39
inquiry_print (1).pdf
30 листопада 2019 16:39
image001.png

Публічні документи

12 грудня 2019 08:50
Довідка МВС.pdf
29 листопада 2019 15:42
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:41
Статут(завірена копія).pdf
29 листопада 2019 15:41
Статут.pdf
29 листопада 2019 15:41
Сертифікат Филипа.pdf
29 листопада 2019 15:41
Сертифікат Рубцова.pdf
29 листопада 2019 15:41
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:41
Ліцензія завірена копія.zip
29 листопада 2019 15:41
Лист-згода на обробку даних.pdf
29 листопада 2019 15:41
Лист-згода з умовами ТД.pdf
29 листопада 2019 15:41
ЛИСТ ВІДГУК.pdf
29 листопада 2019 15:41
Інформація про працівників.pdf
29 листопада 2019 15:41
Експертний звіт.pdf
29 листопада 2019 15:40
гарантия 15020.zip
29 листопада 2019 15:40
Опис робіт субпідрядника.pdf
29 листопада 2019 15:40
Лист про проектні рішення.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 13:00
Статут_2019_Мисат_новый.pdf
30 листопада 2019 13:00
Проект договору.pdf
30 листопада 2019 13:00
Про рахунок.pdf
30 листопада 2019 13:00
Письмо №139_19 субпідр.pdf
30 листопада 2019 13:00
Письмо №136_19 Мат база.pdf
30 листопада 2019 13:00
Письмо №135_19 згода ТД.pdf
30 листопада 2019 13:00
Письмо №132_19 статья 17 .pdf
30 листопада 2019 13:00
МИСАТ НДС свидетельство.pdf
30 листопада 2019 13:00
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТзОВ "ПВ та КТ ІТБ "Київдіпротранс"

ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП КС-МІСАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТзОВ "ПВ та КТ ІТБ "Київдіпротранс"
#39821001
Відхилено 3 260 000,00
UAH
11 грудня 2019 17:09
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА"
#20257178
Переможець 3 583 340,00
UAH
11 грудня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА"
#20257178
3 583 340,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 12:47
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:21
ДОГОВІР_ПЗ_Ш_191495_НЮ.pdf укладений
24 грудня 2019 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 300 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 716 668,00 UAH)