Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене)
Milk, milk condensed:
Очікувана вартість
5 714 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001911-c e9057bcbf41640feb83d86a9a5e12525
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Галина Степанівна

380352525704 uprosvnaukter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26198169
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Мельник Галина Степанівна
380352525704
uprosvnaukter@gmail.com
Додаткові контактні особи: Мельник Г.С.
380352525704
uprosvnaukter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of Ternopil City Council
National ID: 26198169
Contact point: Melnik Galina Stepanivna
380352525704
uprosvnaukter@gmail.com
Additional contacts: Melnik Galina Stepanivna
380352525704
uprosvnaukter@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 11:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 12:25
Очікувана вартість: 5 714 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 листопада 2019 16:13
Enquiries until: 06 грудня 2019 11:00
Complaints submission until: до 12 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 грудня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 5 714 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 570 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240000 Одиниця
Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, м. Тернопіль, дошкільні навчальні заклади та навчально – виховні комплекси Управління освіти і науки Тернопільської міської ради
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Milk, milk condensed:
CPV: 15510000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 18 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:17
оголошення.pdf
15 листопада 2019 16:16
Додаток 4 .docx
15 листопада 2019 16:16
Додаток 5.docx
15 листопада 2019 16:16
Додаток 3.docx
15 листопада 2019 16:15
додаток 2.doc
15 листопада 2019 16:15
Додаток 1.docx
15 листопада 2019 16:15
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміна в тендерній документації
Дата подання: 18 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 19 листопада 2019 11:52
Чи можна розділити даний тендер на два лота?Щоб молоко коров'яче питне пастерезоване було окремо від згущеного молока?
Відповідь: Шановний учаснику, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь - яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Відтак, зазначення двох видів молочної продукції в межах однієї процедури відкритих торгів не є дискримінацією в розумінні процедур закупівель згідно чинного законодавства України.
Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 пунктом 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг», предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг . Ураховуючи викладене, визначення частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом по коду CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене) та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування.
Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.
Зміна до тендерної документації
Дата подання: 18 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 19 листопада 2019 11:51
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель викладених в ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.3 Принципи здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників просимо Вас розділити предмет закупівлі №4763264 (UA-2019-11-15-001911-c),оскільки зосередження в одному лоті 2 найменуваня призводить до штучного унеможливлювання доступ до зазначених торгів, оскільки участь в закупівлі може прийняти лише компанія,виробник,що має повний повний перелік товарів та створює монопольне становище для окремих учасників ринку.Відповідно, до вищезгаданого просимо Вас внести зміни, а саме розділити предмет закупівлі №4763264 (UA-2019-11-15-001911-c) на два лоти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь - яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Відтак, зазначення двох видів молочної продукції в межах однієї процедури відкритих торгів не є дискримінацією в розумінні процедур закупівель згідно чинного законодавства України.
Відповідно до Порядку «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 пунктом 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг», предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг . Ураховуючи викладене, визначення частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Аналіз проведених попередніх процедур закупівель з аналогічним предметом по коду CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене) та попередніх укладених договорів в межах тендерних процедур свідчить про наявність достатньої кількості учасників на ринку продуктів харчування.
Відтак, на даному етапі відхилено вимогу щодо розділення предмету закупівлі по лотах.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-06-000039 ● 74cca41166594577ad0b67b9abf381aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 09:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.02.2020 №10
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.02.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-11-15-001911-c від 15.11.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-03 17:35:25

Пояснення

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-03-30 16:22:16

Про надання роз’яснень змісту висновку

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши лист Управління освіти і науки Тернопільської міської ради (далі - Замовник) від 03.03.2020 №408/03, щодо надання роз’яснень змісту висновку за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах; Молоко згущене, ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки», інформація про яку опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2019-11-15-001911-с інформує наступне.
Такий захід державного фінансового контролю, як моніторинг закупівлі, органи Держаудитслужби проводить за наявності підстав та у порядку визначеному у статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон).
Відповідно до частин 3 та 6 статті 7-1 Закону інформація щодо прийняття рішення про проведення моніторингу закупівлі та висновок про її результати оприлюднюється органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель. Дана інформація є загальнодоступною.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником вказаний запит надіслано з порушенням строків встановлених частиною 8 статті 7-1 Закону.

Поряд з цим інформуємо, що Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
У частині другій статті 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
При цьому, згідно пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А, відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником розроблено тендерну документацію самостійно та затверджено її рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 № 38.
Моніторингом вказаної тендерної документації встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у додатку 1 до тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі учасниками копії витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Поряд з цим необхідно зазначити, що Замовником в даному випадку встановлено вимогу яку учасники зобов’язані виконати, а не іншу інформацію.

За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» умовам тендерної документації встановлено наступне.

1. Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замовником встановлено вимогу щодо подачі довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою, в якій зазначається інформація про наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару, холодильного обладнання в складських приміщеннях для виконання умов договору стосовно постачання предмету закупівлі.
ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції (за №1 - довідка приміщення) подано довідку, у якій зазначено «Я, Блозва Ірина Богданівна, підтверджую, що для виконання умов договору ТОВ «Явір-плюс» має орендоване приміщення корисною площею 45 м2 для зберігання товару, облаштоване холодильним обладнанням, за адресою: м. Тернопіль, вул.Коновальця, 18».
У вказаній довідці відсутня інформація про наявність складських приміщень та холодильного обладнання в складських приміщеннях.
У зв’язку із чим за результатами моніторингу зроблено висновок, що ТзОВ «Явір-плюс» не подано довідку, в якій зазначається інформація про наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару, холодильного обладнання в складських приміщеннях для виконання умов договору стосовно постачання предмету закупівлі, чим не дотримано вимоги п.1 додатку 1 до тендерної документації.

2. Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками оригіналу або завіреної належним чином копії документу про державну реєстрацію потужності, виданого територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів.
ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції (за №3 - рішення про державну реєстрацію потужностей) подано рішення Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів управління Держпродспоживслужби в м.Тернопіль про державну реєстрацію потужностей від 11.07.2017 №439, згідно якого, видом діяльності, що планується здійснювати із використанням вказаної потужності вважати роздрібну торгівлю харчовими продуктами.
У зв’язку із чим за результатами моніторингу зроблено висновок, що ТзОВ «Явір-плюс» не подано документа про державну реєстрацію потужності, виданого територіальним органом Держпродспоживслужби України або його територіальним відділенням, для провадження діяльності операторів потужностей пов’язаних з виробництвом або зберіганням харчових продуктів, чим не дотримано вимоги п.1 додатку 1 до тендерної документації.

3. Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками: довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (у разі використання), щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору та поставки товару. «До довідки додаються:
- належним чином завірені учасником копії документів, що підтверджує наявність трудових відносин з працівником (працівниками), запропонованих для виконання умов договору та поставки товару.
- оригінали або завірені належним чином копії особових медичних книжок (водіїв, експедиторів, вантажників, тощо) - сторінки із відомостями про дату проходження медогляду, запропонованих для виконання умов договору та поставки товару (дійсної на дату розкриття)».
ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції (за №9 – довідка про працівників) подано довідку, у якій зазначено: «Я, Блозва Ірина Богданівна, підтверджую, що ТОВ «Явір-плюс» має працівників для виконання умов договору та поставки товару, які мають необхідні знання та досвід роботи. А саме:
- Барабаш Л.В., товарознавець, стаж роботи 20 років;
- Беднарський Р.Є., вантажник-експедитор, стаж роботи 15 років».
Окрім цього, ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції (за №11– медичні книжки) подано, особові медичні книжки Барабаш Л.В. та Беднарського Р.Є.
У зв’язку із чим під час моніторингу зроблено висновок, що ТзОВ «Явір-плюс» не подано оригіналу або завіреної належним чином копії особової медичної книжки водія, чим недотримано вимоги п.1 додатку 1 до тендерної документації.
При цьому необхідно зазначити, що ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції (за №6 - Договір оренди автомобіля) подано скановану копію договору оренди автомобіля від 01.11.2018. Згідно якого ТОВ «Рубіс» передано в оренду ТзОВ «Явір-плюс» вантажний автомобіль. Згідно п.6.1 вказаного договору його термін дії до 31.09.2021 року. У вказаному договорі відсутня інформація про оренду автомобіля разом із «водієм».
Договір про спільну діяльність від 01.12.2019 укладений між ТзОВ «Явір-плюс» та ТОВ «Рубіс», зазначений у вашому листі, не поданий у складі пропозиції ТзОВ «Явір-плюс», у зв’язку із чим не може враховуватися при розгляді пропозиції ТзОВ «Явір-плюс».

4. Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (у разі використання) про досвід виконання аналогічного договору. «До довідки додаються :
-оригінал або завірена належним чином копія аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами;
-накладні та/або оригінал листа-відгука від контрагента про співпрацю, що підтверджує успішне виконання умов договору завірені належним чином відповідною установою та поставку товару належної якості****».
ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції (за №12 - довідка про виконання договорів) подано довідку, у якій зазначено: «Я, Блозва Ірина Богданівна, підтверджую досвід виконання аналогічних договорів на постачання молока та надаю копії договорів:
- №22 від 1.09.2014 року з ДП «Оздоровчий комплекс «Поділля»;
- №128 від 12.09.2014 року з ТДВ «Санаторій Медобори». Договір щороку автоматично пролонговується, успішна співпраця триває по сьогоднішній день.
- №1/06 від 01.06.2019 року з Дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Збруч» - філія Тернопільського обласного закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях «Тернопільтурист».
При цьому, ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції не подано листа-відгука від контрагента про співпрацю, щодо договору за №1/06 від 01.06.2019 укладеного з Дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Збруч» - філія Тернопільського обласного закритого акціонерного товариства по туризму та експлуатації «Тернопільтурист».
Таким чином, для підтвердження успішного виконання умов договору учаснику необхідно було подати усі накладні. Однак, ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції усіх накладних щодо виконання вказаного договору не подано.
У зв’язку із чим за результатами моніторингу зроблено висновок, що ТзОВ «Явір-плюс» для підтвердження успішного виконання умов договору не подано усіх накладних та/або оригінала листа-відгука від контрагента про співпрацю щодо договору за №1/06 від 01.06.2019 укладеного з Дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Збруч» - філія Тернопільського обласного закритого акціонерного товариства по туризму та експлуатації «Тернопільтурист», чим недотримано вимоги п.1 додатку 1 до тендерної документації.

5. Згідно додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками, окрім іншого: «сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000…), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, чинних на дату аукціону.
ТзОВ «Явір-плюс» у складі пропозиції (за №33- сертифікат ІSO) подано два документа один з який складений не українською мовою (без поданого перекладу) виданий ПП «Еко-молпродукт» інший сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий ТОВ «Вівальді Д».
При цьому необхідно зазначити, що учасником вказаної закупівлі є ТзОВ «Явір-плюс», а не ПП «Еко-молпродукт» та ТОВ «Вівальді Д».
У зв’язку із чим під час моніторингу зроблено висновок, що ТзОВ «Явір-плюс» не подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000…), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, чим недотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації.

За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ТзОВ «Вест Трейд» умовам тендерної документації встановлено наступне.

1.Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (у разі використання) про досвід виконання аналогічного договору. «До довідки додаються :
- оригінал або завірена належним чином копія аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами;
- накладні та/або оригінал листа-відгука від контрагента про співпрацю, що підтверджує успішне виконання умов договору завірені належним чином відповідною установою та поставку товару належної якості****».
ТзОВ «Вест Трейд» у складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічних договорів, у якій зазначено, що здійснювалося постачання молока та молока згущеного, окрім іншого, на підставі договору про закупівлю товару №36 від 10.12.2019 року, який було укладено між ТзОВ «Вест Трейд» та Управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради.
ТзОВ «Вест Трейд» у складі пропозиції не подано листа-відгука від контрагента про співпрацю, щодо договору за №36 від 10.12.2019 укладеного з Управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради.
Таким чином, для підтвердження успішного виконання умов договору учаснику необхідно було подати усі накладні. Однак, ТзОВ «Вест Трейд» у складі пропозиції усіх накладних щодо виконання вказаного договору не подано.
У зв’язку із чим, за результатами моніторингу зроблено висновок, що ТзОВ «Вест Трейд» для підтвердження успішного виконання умов договору не подано усіх накладних та/або оригінала листа-відгука від контрагента про співпрацю, щодо договору за №36 від 10.12.2019 укладеного з Управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради, чим недотримано вимоги п.1 додатку 1 до тендерної документації.

2. Згідно додатку 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо подачі учасниками, окрім іншого: «сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000…), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, чинних на дату аукціону.
ТзОВ «Вест Трейд» у складі пропозиції подано два документа один з який складений не українською мовою (без поданого перекладу) виданий ПП «Еко-молпродукт» інший сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий ТОВ «Росса».
При цьому необхідно зазначити, що учасником вказаної закупівлі є ТзОВ «Вест Трейд», а не ПП «Еко-молпродукт» та ТОВ «Росса».
У зв’язку із чим, під час моніторингу зроблено висновок, що ТзОВ «Вест Трейд» не подано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000…), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, чим недотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації.

Враховуючи вище викладене, необхідно зазначити наступне.
Замовником тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.11.2019 №38, при цьому у ній зазначено вимоги до часників закупівлі з врахуванням специфіки запланованої закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Однак, Учасники не зверталися до Замовника щодо надання роз’яснення до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції ТзОВ «Явір-плюс» та ТзОВ «Вест Трейд», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу другого висновку про результати моніторингу закупівлі зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради повторно опрацювало висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (надалі по тексту – висновок) щодо виявлених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» про які зазначено у висновку та за результатами розгляду вказаного висновку повідомляємо наступне: 15 листопада 2019 року Управлінням освіти та науки Тернопільської міської ради відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) було оголошено тендер на закупівлю товару, а саме: молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене), та відповідно розміщена тендерна документація з вимогами, які ставляться учасникам тендерної процедури в системі « PROZORRO» Намір взяти участь у вищезазначеному тендері виявили два учасника ТОВ «Вест Трейд» та ТОВ «Явір-Плюс». За результатами аналізу пропозиції на предмет відповідності вимогам документації щодо закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15510000-6 молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене) було встановлено що пропозиції учасників, а саме : Товариства з обмеженою відповідальністю "Явір - плюс" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Вест -Трейд" повністю відповідають вимогам документації. Відповідно до вимог тендерної документації та за результатами аукціону процедури закупівлі між Замовником та Учасником, що став переможцем тендеру укладено договір про закупівлю товару. Вважаємо, що Управління освіти та науки Тернопільської міської ради вказану процедуру закупівлі проведено у чіткій відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а наданий висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області є необгрунтованим та безпідставним виходячи з наступного: Оскільки закупівля проводиться для дітей в т.ч. молодшого дошкільного віку(до 3-х років), тому якість товару повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів та загальним вимогам раціонального харчування дітей у дошкільних навчальних закладах та навчально-виховних комплексах Замовник вимагав в Учасників документи, які пред’являються до системи безпеки продуктів харчування. Наявність цих документів дозволяє бути впевненим в безпеці товару. Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам стандарту ISO серії 22000 дає можливість контролювати безпеку продукції, виявляти можливі ризики нанесенню шкоди здоров’ю дітей, дає захист від непередбачуваних ризиків. Виробниками продукції, зокрема: ПП «Еко-Молпродукт» та ТОВ «Вівальді Д» Наявність високоякісної продукції, можливість її вчасного та безперебійного постачання у дошкільні навчальні заклади та навчально- виховні комплекси міста Тернополя надасть можливість виконати всі передбачені тендерною документацією вимоги і більше того – зекономити понад 250 000 гривень бюджетних коштів. Рішення прийнято колегіально на засіданні тендерного комітету та оформлено протоколом, у якому відображаються результати поіменного голосування усіх членів комітету, присутніх на засіданні з кожного питання. Звертаємо увагу на те, що електронні торги відбуваються та регулюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який описує процедуру закупівлі, а також чітко встановлює вимоги до учасників торгів та дає вичерпний перелік підстав для відміни торгів (ст. 31 Закону) чи відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (ст. 17 та ст. 30 Закону). У зв’язку з чим, не маючи достатніх (беззаперечних) та передбачених Законом підстав вважати порушення учасниками вимог Закону чи тендерної документації замовник не має законного права відміняти проведені торги, не підписувати договору з переможцем чи розривати укладені договори. Адже згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Як бачимо із вказаних статей, вимогами Закону доволі суворо захищаються права учасників закупівель та будь-які додаткові обмеження з боку замовника повинні бути обґрунтованими та передбачені чинним законодавством України. Отже відповідно до вимог чинного законодавства для відхилення тендерних пропозицій учасників, скасування торгів чи відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися або відмови від підписання договору з переможцем чи розірвання вже укладеного договору замовник повинен використовувати лише підстави, які прямо передбачені чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 17, ст. 31, ст. 32. Скасування результатів торгів чи розірвання вже укладеного договору з учасником за результатами перемоги з одних лише формальних підстав (без належного обґрунтування та посилання на норми законодавства) призведе до порушення прав учасника таких торгів та в подальшому може призвести до негативних наслідків для замовника, а саме: оскарження учасником таких дій замовника (з відповідними правовими наслідками), можливе зупинення подальших процедур закупівлі даного товару (у випадках розгляду спорів в судах) та у зв’язку з цим відповідно суттєвого від термінування закупівлі товару. Враховуючи наведене вище, вважаємо висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області необгрунтованим, поспішним та таким що винесений без детального аналізу всієї тендерної документації та тендерних пропозицій учасників, суперечить дійсності і дозволяє трактувати вимогу про розірвання договору та відміну торгів, як вигідно певним особам, як у трактуванні форми довідок у їхньому баченні суті, змісту та форми довідок в довільній формі. У зв’язку з чим, Управління освіти та науки Тернопільської міської ради не вбачає достатніх обґрунтованих підстав, відповідно до вимог чинного законодавства України (ст. 5, 17, 30, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 19 Конституції України), для розірвання договору укладеного з переможцем торгів з підстав наведених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, а зазначені зауваження призведуть до зриву постачання молока, яке забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для нормального росту і розвитку дошкільнят, порушать дотримання натурального набору продуктів, визначених МОЗ та МОН за погодженням з Мінфіном Таким чином, з огляду на вищевикладене вважаю рішення тендерного комітету Управління освіти і науки Тернопільської міської ради по визначенню переможця проведених відкритих торгів по здійсненню процедури закупівлі код ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване, в пакетах ; Молоко згущене) для організації харчування дітей дошкільних навчальних закладів у 2020 році через систему «ProZоrro» правомірним та таким що відповідає вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» та потребам Управління освіти і науки Тернопільської міської ради.

2020-04-07 15:37:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 грудня 2019
UA-2019-11-15-001911-ce9057bcbf41640feb83d86a9a5e12525
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26198169
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВЕСТ ТРЕЙД Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс" Документи
Допущено до аукціону

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 13:10
Електронний підпис
08 січня 2020 12:43
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:59
СТАТУТ.pdf
15 грудня 2019 16:58
ВИТЯГ З ЄДРПОУ.PDF

Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 10:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:20
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:57
39. Пропозиція.pdf
16 грудня 2019 09:55
40. Додаток №5.pdf
16 грудня 2019 09:55
38. Додаток №3.pdf
16 грудня 2019 09:51
34. Протокол молоко.pdf
16 грудня 2019 09:50
33. Сертифікат ISO-2.jpg
16 грудня 2019 09:50
33. Сертифікат ISO.jpg
16 грудня 2019 09:48
30. Додаток №2.pdf
16 грудня 2019 09:47
28.2. Виписка.pdf
16 грудня 2019 09:47
26. Паспорт.pdf
16 грудня 2019 09:47
25. Статут.pdf
16 грудня 2019 09:47
24. Право підпису.pdf
16 грудня 2019 09:47
23. Довідка.pdf
16 грудня 2019 09:47
21. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
20. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
19. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
18. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
17. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
16. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
15. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
14. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
13. Виконані договори.pdf
16 грудня 2019 09:47
11. Медичні книжки.pdf
16 грудня 2019 09:47
10. Трудові угоди.pdf
16 грудня 2019 09:47
5. Довідка авто.pdf
16 грудня 2019 09:47
1. Довідка приміщення.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 10:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:20
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:57
39. Пропозиція.pdf
16 грудня 2019 09:55
40. Додаток №5.pdf
16 грудня 2019 09:55
38. Додаток №3.pdf
16 грудня 2019 09:51
34. Протокол молоко.pdf
16 грудня 2019 09:50
33. Сертифікат ISO-2.jpg
16 грудня 2019 09:50
33. Сертифікат ISO.jpg
16 грудня 2019 09:48
30. Додаток №2.pdf
16 грудня 2019 09:47
28.2. Виписка.pdf
16 грудня 2019 09:47
26. Паспорт.pdf
16 грудня 2019 09:47
25. Статут.pdf
16 грудня 2019 09:47
24. Право підпису.pdf
16 грудня 2019 09:47
23. Довідка.pdf
16 грудня 2019 09:47
21. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
20. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
19. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
18. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
17. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
16. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
15. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
14. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
13. Виконані договори.pdf
16 грудня 2019 09:47
11. Медичні книжки.pdf
16 грудня 2019 09:47
10. Трудові угоди.pdf
16 грудня 2019 09:47
5. Довідка авто.pdf
16 грудня 2019 09:47
1. Довідка приміщення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕСТ ТРЕЙД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТ ТРЕЙД 5 700 000,00
UAH з ПДВ
5 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс" 5 524 000,00
UAH з ПДВ
5 466 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 13:10
Електронний підпис
08 січня 2020 12:43
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
15 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
15 грудня 2019 16:59
СТАТУТ.pdf
15 грудня 2019 16:58
ВИТЯГ З ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

16 грудня 2019 10:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:24
Електронний підпис
16 грудня 2019 10:20
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:57
39. Пропозиція.pdf
16 грудня 2019 09:55
40. Додаток №5.pdf
16 грудня 2019 09:55
38. Додаток №3.pdf
16 грудня 2019 09:51
34. Протокол молоко.pdf
16 грудня 2019 09:50
33. Сертифікат ISO-2.jpg
16 грудня 2019 09:50
33. Сертифікат ISO.jpg
16 грудня 2019 09:48
30. Додаток №2.pdf
16 грудня 2019 09:47
28.2. Виписка.pdf
16 грудня 2019 09:47
26. Паспорт.pdf
16 грудня 2019 09:47
25. Статут.pdf
16 грудня 2019 09:47
24. Право підпису.pdf
16 грудня 2019 09:47
23. Довідка.pdf
16 грудня 2019 09:47
21. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
20. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
19. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
18. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
17. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
16. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
15. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
14. Довідка стаття 17.pdf
16 грудня 2019 09:47
13. Виконані договори.pdf
16 грудня 2019 09:47
11. Медичні книжки.pdf
16 грудня 2019 09:47
10. Трудові угоди.pdf
16 грудня 2019 09:47
5. Довідка авто.pdf
16 грудня 2019 09:47
1. Довідка приміщення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕСТ ТРЕЙД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Явір-плюс"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТ ТРЕЙД
#40929126
5 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:48
File.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:45
додаток.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:00
молоко.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 14:19
додаток.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 11:06
молоко.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:41
догвір.pdf укладений
17 січня 2020 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML