Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015-30190000-7 (офісний папір)
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2019-11-15-001746-c 46f40779226c43bb904ccc3feb2fbc1c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Головко Олександр Олексійович

380444188888 ubaz-orda@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445400
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Головко Олександр Олексійович
380444188888
ubaz-orda@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 6 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні та якісні вимоги викладені у додатку 1 Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015-30190000-7 (офісний папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:39
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! 1. Вся інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, зазначена в оголошенні та додатках до нього. 2.Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників після проведення аукціону здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 4 972,80
UAH з ПДВ
4 972,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 15:49
Технічні вимоги.pdf
20 листопада 2019 15:49
Статутні документи.7z
20 листопада 2019 15:49
Проект договору.pdf
20 листопада 2019 15:49
Лист-ліцензія.pdf
20 листопада 2019 15:49
Комерційна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 15:49
Довідка про компанію.pdf
20 листопада 2019 15:49
Відомості про Учасника.pdf
20 листопада 2019 15:49
Відгук 2.pdf
20 листопада 2019 15:49
Відгук 1.pdf
20 листопада 2019 15:49
Видаткова накладна 2.pdf
20 листопада 2019 15:49
Видаткова накладна 1.pdf
20 листопада 2019 15:49
Аналогічний договір 2.pdf
20 листопада 2019 15:49
Аналогічний договір 1.PDF
20 листопада 2019 15:49
Maestro Standart +.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 4 972,80
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 12:21

Документи

22 листопада 2019 12:20
4-1 Рішення про переможця.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
4 972,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 12:20
4-1 Рішення про переможця.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 02.12.2019 № 17.pdf укладений
20 грудня 2019 14:29