Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015-30190000-7 (офісний папір)
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2019-11-15-001746-c ● 46f40779226c43bb904ccc3feb2fbc1c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445400 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16 |
Контактна особа: |
Головко Олександр Олексійович 380444188888 ubaz-orda@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Технічні та якісні вимоги викладені у додатку 1 Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне, код за ДК 021:2015-30190000-7 (офісний папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться після його постачання шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати переходу права власності на товар до Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 15:39 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! 1. Вся інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, зазначена в оголошенні та додатках до нього. 2.Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників після проведення аукціону здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
4 972,80
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір від 02.12.2019 № 17.pdf | укладений |
20 грудня 2019 14:29
|