Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту розміром 42х22 за адресою :07541,Київська область м.Березань,вул.Героїв Небесної Сотні,9
Очікувана вартість
2 469 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001210-b 67d790550af0484ba72cfca4f236bdad
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор молоді та спорту виконавчого комітету Березанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204814
Місцезнаходження: 07540, Україна , Київська обл., Березань, вул. Героїв Небесної Сотні,9
Контактна особа: Іванова Лариса Василівна
+380457661439
stadionberezan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 12:27
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 12:27
Початок аукціону: 03 грудня 2019 12:26
Очікувана вартість: 2 469 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту розміром 42х22 за адресою :07541,Київська область м.Березань,вул.Героїв Небесної Сотні,9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07541, Україна, Київська область, м.Березань, вул.Героїв Небесної Сотні,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 12:22
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000022 ● d9984079bee5458cb25de5a0b0fb0323
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-04 14:18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-11-15-001210-b
15.11.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація на виявлені порушення

2019-12-12 11:08:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Сектор молоді та спорту виконавчого комітету Березанської міської ради, 22204814, Україна, Березань, вул. Героїв Небесної Сотні,9
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту розміром 42х22 за адресою :07541,Київська область м.Березань,вул.Героїв Небесної Сотні,9, 2469000UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 67d790550af0484ba72cfca4f236bdad, 2019-11-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 04 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.12.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.11.2019 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» (ділі - Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 04.12.2019 № 02. Перевіркою інформації установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме: не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-11-15-001210-b. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 20 000,00 грн, або 0,81 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Згідно з вимогами ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Крім того, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що у складі пропозиції Переможця надано довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 29.11.2019 № 29-2 в пунктах 48, 49, 50 якої не зазначено назву та тип машин, механізмів, устаткування, чим порушено п. 3.5.5 ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2019-12-24 13:36:21

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 2 379 834,00
UAH з ПДВ
2 379 834,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК ЄВРОСТАНДАРТ" 2 459 670,00
UAH з ПДВ
2 459 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 20:11
Лист-гарантія ст.17
05 грудня 2019 20:11
Довідка МВС
05 грудня 2019 20:11
Довідка ДФС
02 грудня 2019 11:54
sign.p7s
02 грудня 2019 11:52
Довідки кваліфікація.pdf
02 грудня 2019 11:52
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 11:52
Кошториси.pdf
02 грудня 2019 11:52
Статут оригінал.pdf
02 грудня 2019 11:52
Статут копія.pdf
02 грудня 2019 11:52
Розрахунок.pdf
02 грудня 2019 11:52
пустоварівка відгук.pdf
02 грудня 2019 11:52
протокол.pdf
02 грудня 2019 11:52
Протокол ЗЗУ 2.pdf
02 грудня 2019 11:52
Посвідчення Ракітін.pdf
02 грудня 2019 11:52
наказ Директор.pdf
02 грудня 2019 11:52
Ліцензія з додаткоми.pdf
02 грудня 2019 11:52
Ліцензія 2019.zip
02 грудня 2019 11:52
договір техніка.pdf
02 грудня 2019 11:52
Довіреність 108.zip
02 грудня 2019 11:52
гарантія 15085.7z
02 грудня 2019 11:52
Витяг з ПДВ.pdf
02 грудня 2019 11:52
Витяг ЄДР.pdf
02 грудня 2019 11:52
1 ДФ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 10:28
sign.p7s
02 грудня 2019 10:25
Щодо субпідрядника.pdf
02 грудня 2019 10:25
Щодо ліцензування.pdf
02 грудня 2019 10:25
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2019 10:25
Тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 10:25
Стаття 17.pdf
02 грудня 2019 10:25
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 10:25
Посадова особа.pdf
02 грудня 2019 10:25
Наявність працівників.pdf
02 грудня 2019 10:25
Згода на обробку даних.pdf
02 грудня 2019 10:25
ДЦ кошторис графік.pdf
02 грудня 2019 10:25
Довідка працівника.pdf
02 грудня 2019 10:25
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 10:25
19 Статут ВБК.pdf
02 грудня 2019 10:25
Аналогічний досвід.pdf
02 грудня 2019 10:25
30 Будівельна ліцензія.pdf
02 грудня 2019 10:25
18 Витяг платника ПДВ.pdf
02 грудня 2019 10:25
29 Паспорт директора.pdf
02 грудня 2019 10:25
17 Виписка з ЄДР.pdf
02 грудня 2019 10:25
16 Наказ на призначення.pdf
02 грудня 2019 10:25
13 Рішення Учасника 2.pdf
02 грудня 2019 10:25
22 Опис 2.pdf
02 грудня 2019 10:25
21 Опис 1.pdf
02 грудня 2019 10:25
11 Договір 7 КРБК.pdf
02 грудня 2019 10:25
10 Договір 4 КРБК.pdf
02 грудня 2019 10:25
9 Договір 2 КРБК.pdf
02 грудня 2019 10:25
7 Наказ 1 АД.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Переможець 2 379 834,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
2 379 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 грудня 2019 08:20
Договір укладений
17 грудня 2019 08:18
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 13:40
Додаткова угода 2 майданчик спорт.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:39
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 13:33
Додаткова угода майданчик спорт.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку