Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лампи розжарювання
Очікувана вартість
90 345,66 UAH
UA-2019-11-15-001038-a e8ecbabb0b9649aca62991505d2fe348
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 21:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:59
Очікувана вартість: 90 345,66 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 903,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31510000-4: Електричні лампи розжарення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3620 шт
лампи розжарювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 21:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 21:22
Додаток №9 доТД .docx
15 листопада 2019 21:22
Лампи розжарювання ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:19
Дата відповіді: 21 листопада 2019 19:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні характеристики до товару необхідного до закупівлі та містить примітку щодо можливості подання пропозицій учасника еквівалентної продукції у разі якщо технічні характеристики відповідатимуть або будуть не гірші.
Крім того, вимогами ТД (додатку 4 Цінова пропозиція), передбачено необхідність зазначити учасником найменування запропонованої продукції, торгова марка, що дає змогу ідентифікувати товар.
Повідомляємо Вам що оцінка згідно ЗУ “Про публічні закупівлі” проводиться автоматично електронною системою закупівель згідно ч1. Ст.28. ЗУ “Про публічні закупівлі” п.5.1. р.5 ТД передбачено перелік критеріїв та методика оцінки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ 88 967,76
UAH з ПДВ
88 967,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМЕНЕРГОСПЕЦЗАХИСТ" 90 070,38
UAH з ПДВ
90 070,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 17:22
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 17:22
Протокол загальних зборів.pdf
29 листопада 2019 17:22
Про відповідність ст 17.pdf
29 листопада 2019 17:22
Письмо ТМ DeLux.jpg
29 листопада 2019 17:22
Додаток №1.pdf
29 листопада 2019 17:22
Гарантійний лист на товар.pdf
29 листопада 2019 17:22
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:08
Цінова Пропозиція.PDF
29 листопада 2019 12:56
Цінова пропозиція.docx
29 листопада 2019 12:56
Статут.PDF
29 листопада 2019 12:56
Свідотство платника ПДВ.pdf
29 листопада 2019 12:56
Протокол зборів №11 10 2012.pdf
29 листопада 2019 12:56
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМЕНЕРГОСПЕЦЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФІЛАЙТ
#39364360
Очікує рішення 88 967,76
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:20

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 16:03
Коментар щодо відміни: Відміна торгів на підставі абз. 7 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відхилення всіх тендерних пропозицій