Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі до принтерів
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001017-c ● e9cb472606914268a984a7226c79a306
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Печерський районний у м. Києві центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді |
Код ЄДРПОУ: | 25729156 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, пр. Філатова 3/1 |
Контактна особа: |
Янчук Олена Павлівна 380445214836 prcssm@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Картриджі до принтерів в загальній кількості 10 шт, а саме: Картридж Canon MF112 (047) або аналог - 2 шт, Картридж Samsung ML-1861 (MLT-D1043S) або аналог - 2 шт., Картридж Samsung ML-2165 (MLT-D101S) або аналог - 4 шт., Картридж Hp LaserJet Pro MFP M127 (83A) або аналог - 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Придбання Картриджів до принтерів в загальній кількості 10 шт, а саме: Картридж Canon MF112 (047) або аналог - 2 шт, Картридж Samsung ML-1861 (MLT-D1043S) або аналог - 2 шт., Картридж Samsung ML-2165 (MLT-D101S) або аналог - 4 шт., Картридж Hp LaserJet Pro MFP M127 (83A) або аналог - 2 шт. Доставка картриджів здійснюється за рахунок продавця. Так як оплата за товар здійнюється за державні кошти, проплата пройде після підписання документів та отримання товару, у термін визначений у договорі. Типовий договір додається. Учасникам надати Копію документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.). У ціновій пропозиції прописувати марку та вартість кожного картриджу.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, Київ, пров. Філатова, 3/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 листопада 2019
—
03 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Придбання Картриджів до принтерів в загальній кількості 10 шт, а саме: Картридж Canon MF112 (047) або аналог - 2 шт, Картридж Samsung ML-1861 (MLT-D1043S) або аналог - 2 шт., Картридж Samsung ML-2165 (MLT-D101S) або аналог - 4 шт., Картридж Hp LaserJet Pro MFP M127 (83A) або аналог - 2 шт. Доставка картриджів здійснюється за рахунок продавця. Так як оплата за товар здійнюється за державні кошти, проплата пройде після підписання документів та отримання товару, у термін визначений у договорі. Типовий договір додається. Учасникам надати Копію документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.). У ціновій пропозиції прописувати марку та вартість кожного картриджу. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 12:56 |
Перелік.doc |
15 листопада 2019 12:56 |
Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, картриджі - аналоги допускаються до закупівлі. ФОП неплатники ПДВ теж допущені до закупівлі. Для ФОП не платника ПДВ буде братись його ціна для порівняння, для платника ПДВ ціна разом із ПДВ.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2019 15:47
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:11
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так
2. Так
2. Так
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" #37105383 |
Переможець |
3 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_02_12.pdf | укладений |
02 грудня 2019 10:04
|