Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі до принтерів
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-11-15-001017-c e9cb472606914268a984a7226c79a306
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Янчук Олена Павлівна

380445214836 prcssm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Печерський районний у м. Києві центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
Код ЄДРПОУ: 25729156
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, пр. Філатова 3/1
Контактна особа: Янчук Олена Павлівна
380445214836
prcssm@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі до принтерів в загальній кількості 10 шт, а саме: Картридж Canon MF112 (047) або аналог - 2 шт, Картридж Samsung ML-1861 (MLT-D1043S) або аналог - 2 шт., Картридж Samsung ML-2165 (MLT-D101S) або аналог - 4 шт., Картридж Hp LaserJet Pro MFP M127 (83A) або аналог - 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Придбання Картриджів до принтерів в загальній кількості 10 шт, а саме: Картридж Canon MF112 (047) або аналог - 2 шт, Картридж Samsung ML-1861 (MLT-D1043S) або аналог - 2 шт., Картридж Samsung ML-2165 (MLT-D101S) або аналог - 4 шт., Картридж Hp LaserJet Pro MFP M127 (83A) або аналог - 2 шт. Доставка картриджів здійснюється за рахунок продавця. Так як оплата за товар здійнюється за державні кошти, проплата пройде після підписання документів та отримання товару, у термін визначений у договорі. Типовий договір додається. Учасникам надати Копію документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.). У ціновій пропозиції прописувати марку та вартість кожного картриджу.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, пров. Філатова, 3/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019  —  03 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання Картриджів до принтерів в загальній кількості 10 шт, а саме: Картридж Canon MF112 (047) або аналог - 2 шт, Картридж Samsung ML-1861 (MLT-D1043S) або аналог - 2 шт., Картридж Samsung ML-2165 (MLT-D101S) або аналог - 4 шт., Картридж Hp LaserJet Pro MFP M127 (83A) або аналог - 2 шт. Доставка картриджів здійснюється за рахунок продавця. Так як оплата за товар здійнюється за державні кошти, проплата пройде після підписання документів та отримання товару, у термін визначений у договорі. Типовий договір додається. Учасникам надати Копію документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.). У ціновій пропозиції прописувати марку та вартість кожного картриджу. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 12:56
Перелік.doc
15 листопада 2019 12:56
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 18 листопада 2019 13:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, картриджі - аналоги допускаються до закупівлі. ФОП неплатники ПДВ теж допущені до закупівлі. Для ФОП не платника ПДВ буде братись його ціна для порівняння, для платника ПДВ ціна разом із ПДВ.
Запитання
Дата подання: 19 листопада 2019 15:47
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:11
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так
2. Так

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 3 000,00
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 15:34
Статут.pdf
26 листопада 2019 15:34
Рішення Засновника.pdf
26 листопада 2019 15:34
Рішення 2.jpg
26 листопада 2019 15:34
Рішення 1.jpg
26 листопада 2019 15:34
Наказ на призначення.jpg
26 листопада 2019 15:34
дов статистика2.jpg
26 листопада 2019 15:34
дов статистика.jpg
26 листопада 2019 15:34
дов дпі.jpg
26 листопада 2019 15:34
витяг СТЛ.pdf
26 листопада 2019 15:34
виписка 2.jpg
26 листопада 2019 15:34
cвид реестр СТЛ.pdf
26 листопада 2019 15:34
cвид НДС СТЛ.pdf
26 листопада 2019 15:34
Відгук.jpg
26 листопада 2019 15:34
Лист-відгук СУМ ДУ.pdf
26 листопада 2019 15:34
Додаток до Листа № 45.jpg
26 листопада 2019 15:34
ЛИСТ-РОЗ'ЯСНЕННЯ № 45.jpg
26 листопада 2019 15:34
1.jpg
26 листопада 2019 15:34
Тех. специфікація 26.11.pdf
26 листопада 2019 15:34
Пропозиція 26.11.pdf
26 листопада 2019 15:34
Згода з проектом договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 09:39

Документи

27 листопада 2019 09:37
9.Rishennya_2019.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 09:37
9.Rishennya_2019.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_02_12.pdf укладений
02 грудня 2019 10:04