Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Х-8 / Інвентар господарсько-обслуговуючий
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000977-c ● 9fb3523fadb546ecadfdf8da91080f00
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "СПОРТИВНИЙ КЛУБ "ЮНІОР РУСАНІВКА" |
Код ЄДРПОУ: | 37768465 |
Місцезнаходження: | 02154, Україна , Київ обл., Київ, вул. ЕНТУЗІАСТІВ, 7/1, 159 |
Контактна особа: |
Шляхов Ілля 380503564383 Shlyakhov.ilia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Інвентар господарсько-обслуговуючий різний (ручний інвентар). Надається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, технічні вимоги відповідно до яких проводиться закупівля товарів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Інвентар господарсько-обслуговуючий різний (ручний інвентар) згідно з додатком №1 до Оголошення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, місто Київ, Київ, проспект Юрія Гагаріна, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 44512000-2 — Ручні інструменти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 12:44 |
Х-8 ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:12
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо, ми уважно розглянули ваше питання, про що маємо зазначити наступне. Одним з принципів здійснення закупівель, що визначений в ЗУ «Про публічні закупівлі» є добросовісна конкуренція серед учасників. Кожен Учасник має однакові права та можливості брати участь в закупівлях. Єдиним критерієм розгляду тендерної пропозиції є ціна, що визначається з ПДВ. Учасником може бути запропонований аналог визначеного Замовником Товару однак, з обов'язковою відповідністю наданим технічних вимогам з наданням специфікації та технічних характеристик. Аналогійний товар має бути вищої якості та відповідати технічним вимогах Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дебют-центр #39421842 |
Відхилено |
24 379,14
UAH
|
21 листопада 2019 17:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМРЕМБУД" #41093380 |
Переможець |
44 000,00
UAH
|
27 листопада 2019 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:54
|
ДУ 1 до Дог Х8.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:53
|
Договір інвентар.pdf | укладений |
02 грудня 2019 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги випущене розпорядження Київського міського голови «Про вирішення фінансових питань» від 11.12.2019 р. №1026 сторони визначали, доповнити пункт 6.5. Договору, додавши перед крапкою наступне: «та розпорядження Київського міського голови від 11.12.2019 р. №1026 «Про вирішення фінансових питань». |
Номер договору про закупівлю: | 29-11/Х-8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |