Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютер персональний в комплекті
Очікувана вартість
90 502,00 UAH
UA-2019-11-15-000883-a 5dbd0722c8b64dceb134ec23e78d693d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саламатіна Інна Вікторівна

+380459626141 vyshgorod_kazna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної казначейської служби України у Вишгородському районі Київської області
Код ЄДРПОУ: 37868556
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, вул. Кургузова, 13
Контактна особа: Саламатіна Інна Вікторівна
+380459626141
vyshgorod_kazna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 16:12
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:36
Очікувана вартість: 90 502,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 905,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Комп'ютер персональний в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07301, Україна, Київська область, Вишгород, Кургузова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться в безготівковому порядку шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Учасника на підставі виставленого останнім рахунку на оплату товару та накладної.Оплата проводиться по факту отримання товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:07
Договір (проект).pdf
15 листопада 2019 16:07
пропозиція 2019.pdf
15 листопада 2019 16:07
оголошення 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:48
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Так, допускаються на торги, торгові марки або моделі, які відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації.
- В оголошені про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель від 15.11.2019 року згідно п.4.3 Товар повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва.
- Так, до участі в закупівлі допускаємо фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ. В остаточну ціну враховуються всі витрати на придбання товару, в т.ч. ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 86 004,00
UAH з ПДВ
86 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 11:00
Авторизаційний лист.pdf
25 листопада 2019 11:00
Досвід 2000.rar
25 листопада 2019 11:00
Документы Компаком 2000_1.rar
25 листопада 2019 11:00
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
25 листопада 2019 11:00
Сервіс_центри.pdf
25 листопада 2019 11:00
Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 11:00
propozitsiya_ 78000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:25

Документи

27 листопада 2019 14:25
протокол про переможця.pdf
27 листопада 2019 14:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 14:25
протокол про переможця.pdf
27 листопада 2019 14:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 11:55
Договір КОМПАКОМ 2000.pdf укладений
06 грудня 2019 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 78 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 000,00 UAH)