Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Знищувач документів (шредер)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000826-a f552d49b5f5c4e47a8297fb8136cb227
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ядловська

0612621121
+380669462992
derjarchzapobl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний архів Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03494617
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Українська, 48,
Контактна особа: Ольга Ядловська
0612621121, +380669462992
derjarchzapobl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 12:29
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару викладено в Додатку до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Знищувач документів (шредер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Українська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:44
Оголошення 2019.doc
15 листопада 2019 15:41
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за питання.
1) Установою було проаналізовано технічні характеристики різних видів, типів та рівнів секретності знищувачів документів та вирішено придбати модель певного виробника, технічні характеристики якого максимально відповідають наявним обов’язковим умовам для нашої установи, тому аналоги не передбачено. Для уникнення невизначеності стосовно надання аналогів чи еквівалентів у Додатку 1 до Оголошення зазначено «* Аналоги чи еквіваленти не пропонувати.»
2) У Додатку 2 до Оголошення, надано форму пропозиції та цінової пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку, та від якої Учасник не повинен відступати, де зазначено конкретне найменування товару.
3) Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників, які надали пропозицію для знищувача документів зазначеного у Оголошенні. Але у будь-якому випадку в ціну товару повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі такі як: пакування, маркування, страхування, доставка, розвантаження, а також всі податки, які сплачені або мають бути сплачені.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься остаточною та найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 874,00
UAH з ПДВ
8 874,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІСТАЙМ УА" 10 640,00
UAH з ПДВ
10 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 14:46
Електронний підпис
20 листопада 2019 14:45
Лист про неліцензування.pdf
20 листопада 2019 14:45
Згода з договором.pdf
20 листопада 2019 14:45
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2019 14:45
ЕКО5433_Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 14:45
ЕКО5433_Лист Згода.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 12:57
Протокол.pdf
20 листопада 2019 12:57
статут.pdf
20 листопада 2019 12:57
ПДВ.pdf
20 листопада 2019 12:57
Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 12:57
Наказ.pdf
20 листопада 2019 12:57
Лист згода.pdf
20 листопада 2019 12:57
Інструкция Wallner HD.pdf
20 листопада 2019 12:57
договір і накладна.pdf
20 листопада 2019 12:57
Довідка банк.pdf
20 листопада 2019 12:57
Декларація СЕС ARGO.PDF
20 листопада 2019 12:57
Витяг.pdf
20 листопада 2019 12:57
Авторизація Шредер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 8 874,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:34

Документи

22 листопада 2019 11:34
Протокол № 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
8 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 11:34
Протокол № 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 14:45
Договір № 52.pdf укладений
02 грудня 2019 14:44