Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Знищувач документів (шредер)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000826-a ● f552d49b5f5c4e47a8297fb8136cb227
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний архів Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 03494617 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Українська, 48, |
Контактна особа: |
Ольга Ядловська 0612621121, +380669462992 derjarchzapobl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Детальний опис предмету закупівлі та технічні вимоги до товару викладено в Додатку до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Знищувач документів (шредер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Українська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 15:44 |
Оголошення 2019.doc | |
15 листопада 2019 15:41 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 18 листопада 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за питання.
1) Установою було проаналізовано технічні характеристики різних видів, типів та рівнів секретності знищувачів документів та вирішено придбати модель певного виробника, технічні характеристики якого максимально відповідають наявним обов’язковим умовам для нашої установи, тому аналоги не передбачено. Для уникнення невизначеності стосовно надання аналогів чи еквівалентів у Додатку 1 до Оголошення зазначено «* Аналоги чи еквіваленти не пропонувати.»
2) У Додатку 2 до Оголошення, надано форму пропозиції та цінової пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку, та від якої Учасник не повинен відступати, де зазначено конкретне найменування товару.
3) Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників, які надали пропозицію для знищувача документів зазначеного у Оголошенні. Але у будь-якому випадку в ціну товару повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі такі як: пакування, маркування, страхування, доставка, розвантаження, а також всі податки, які сплачені або мають бути сплачені.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься остаточною та найбільш економічно вигідною.
1) Установою було проаналізовано технічні характеристики різних видів, типів та рівнів секретності знищувачів документів та вирішено придбати модель певного виробника, технічні характеристики якого максимально відповідають наявним обов’язковим умовам для нашої установи, тому аналоги не передбачено. Для уникнення невизначеності стосовно надання аналогів чи еквівалентів у Додатку 1 до Оголошення зазначено «* Аналоги чи еквіваленти не пропонувати.»
2) У Додатку 2 до Оголошення, надано форму пропозиції та цінової пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку, та від якої Учасник не повинен відступати, де зазначено конкретне найменування товару.
3) Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників, які надали пропозицію для знищувача документів зазначеного у Оголошенні. Але у будь-якому випадку в ціну товару повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі такі як: пакування, маркування, страхування, доставка, розвантаження, а також всі податки, які сплачені або мають бути сплачені.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься остаточною та найбільш економічно вигідною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
8 874,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 14:45
|
Договір № 52.pdf | укладений |
02 грудня 2019 14:44
|