Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, морозиво)
Очікувана вартість
767 477,82 UAH
UA-2019-11-15-000723-a fa389872e208467181149f32da82613f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 15:06
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 15:06
Початок аукціону: 02 грудня 2019 14:50
Очікувана вартість: 767 477,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 837,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21489 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9262 літр
кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
9262 літр
ряжанка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2315 кг
сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
2560 шт
морозиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату в національній валюті України, на підставі накладних та/або рахунків шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника відповідно до умов даного Договору в межах виділених у 2020 році Замовнику бюджетних асигнувань. Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 30 календарних днів. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 15:02
Додаток 6 до ТД.pdf
15 листопада 2019 15:02
Додаток 5 до ТД.pdf
15 листопада 2019 15:02
Додаток 4 до ТД.pdf
15 листопада 2019 15:02
Додаток 3 до ТД.pdf
15 листопада 2019 15:02
Додаток 2 до ТД.pdf
15 листопада 2019 15:02
Додаток 1 до ТД.pdf
15 листопада 2019 15:01
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000022 ● abd531ae8abd4eed8c5e1784c555daac
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 08:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

23.01.2020 №7

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.01.2020 №7



Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу



1 UA-2019-11-15-000723-a, Управління освіти Енергодарської міської ради, Код ДК 021:2015 – 15550000-8 Молочні продукти різні (кефір, ряжанка, сметана, морозиво).

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРБАКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 652 244,60
UAH з ПДВ
652 244,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+" 766 907,10
UAH з ПДВ
766 907,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 09:09
Документи 2.rar
29 листопада 2019 09:09
Документи 1.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 17:40
Електронний підпис
20 грудня 2019 17:39
Пропозиція мол ін..pdf
20 грудня 2019 17:39
Паспорт директора.pdf
20 грудня 2019 17:39
ІПН директора.pdf
20 грудня 2019 17:39
Довідка ст. 17.pdf
29 листопада 2019 10:59
Технічна частина мол ін.rar
29 листопада 2019 10:59
Статут підприємства.pdf
29 листопада 2019 10:59
Протокол правочин молочні.pdf
29 листопада 2019 10:59
Пропозиція мол ін..pdf
29 листопада 2019 10:59
Про банківські установи.pdf
29 листопада 2019 10:59
Погодження ДПСС.pdf
29 листопада 2019 10:59
Наявність працівників.rar
29 листопада 2019 10:59
Наявність МТБ.rar
29 листопада 2019 10:59
Наявність досвіду мол. ін.rar
29 листопада 2019 10:59
Нарахування ПДВ.pdf
29 листопада 2019 10:59
Наказ №1.PDF
29 листопада 2019 10:59
Лист гарантія про санкції.pdf
29 листопада 2019 10:59
Код доступу.pdf
29 листопада 2019 10:59
Довідка ст. 17.pdf
29 листопада 2019 10:59
Довідка про вид товариства.pdf
29 листопада 2019 10:59
Довідка з Альянс банку.pdf
29 листопада 2019 10:59
Довідка з Альфа банку.pdf
29 листопада 2019 10:59
Довідка ДФС.pdf
29 листопада 2019 10:59
Відомості про підприємство.pdf
29 листопада 2019 10:59
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 10:59
Бух. довідка чисті активи.pdf
29 листопада 2019 10:59
БГ молочні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРБАКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОРБАКОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#3555608575
Відхилено 652 244,60
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 10:26
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"
#41697275
Переможець 766 907,10
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"
#41697275
766 907,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 17:29
Додаткова угода 4 укладений
22 січня 2021 17:25
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 17:23
Додаткова угода 4 до 13-20.pdf зміни до договору
22 січня 2021 17:22
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:56
Додаткова угода 3 до 13-20.pdf зміни до договору
18 січня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:37
Додаткова угода 2 до 13-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 14:26
Додаткова угода 1 до 13-20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 16:59
Договір укладений
10 січня 2020 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару: кефір 2,5 % жирності на 1167,074 л., ряжанка 4% жирності на 1515,802 л., сметана 15%-20% на 245,403 кг., морозиво на 2560 шт., на підставі чого, зменшити суму договору на 137 000,00 грн. (сто тридцять сім тисяч гривень 00 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 629 907,10 грн. (шістсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот сім гривень 10 копійок) з ПДВ». п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4)»; абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 14.12.2020. Див. доданий файл Додаткової угоди №1 від 21.12.2020
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». Керуючись ч.5 ст. 36, п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 ЦК України, пп.3.2 Договору, Сторони домовились продовжити термін дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, у зв’язку з чим: пп.5.1 договору викласти в наступній редакції: «Місце поставки: навчальні заклади управління освіти міста Енергодара Запорізької області (Додаток 3). Термін поставки: по 31.12.2020. Термін поставки: з 01.01.2021 по 28.02.2021»; пп.12.1 договору викласти в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє по 31.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань Сторонами. Дію договору продовжено з 01.01.2021 по 28.02.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань Сторонами». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». У зв’язку із застосуванням ч.5 ст. 36, керуючись п.7,8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.3.2 договору, ст. 651 ЦК України, , Сторони домовились внести зміни до договору, у зв’язку з чим: п. 1.1. договору викласти в новій редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п. 1.3. договору викласти в новій редакції: «Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021»; п. 2.1. договору викласти в новій редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4, 5)»; абзац 2 п.3.1 договору викласти в новій редакції: Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо»; п.3.1 договору доповнити абзацом 3 в наступній редакції: «Ціна цього Договору у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 становить 9 723,60 грн. з ПДВ (дев’ять тисяч сімсот двадцять три гривні 60 копійок)»; п. 3.3. договору викласти в новій редакції: «Сторони зобов’язуються протягом 2020 року, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021, шляхом укладення додаткової угоди, вживати відповідних заходів стосовно приведення у відповідність ціни за одиницю товару до показників середніх споживчих цін на продовольчі товари в Запорізькій області»; п.4.1 договору викласти в новій редакції: «Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) виділених Замовнику у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника»; п. 4.2 договору викласти в новій редакції: «Замовник здійснює оплату на підставі накладних шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника відповідно до умов даного Договору в межах виділених у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 Замовнику бюджетних асигнувань»; пп. 6.2.2 договору викласти в новій редакції: «Зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків Замовника у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021. У такому разі сторони вносять відповідні зміни до цього Договору». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.01.2021.
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019: «Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону». Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару (див. доданий файл додаткової угоди №4 від 21.01.2021) на підставі чого, зменшити суму договору у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 на 300,00 грн. (триста гривень 00 копійок), у зв’язку з чим: абзац 3 п.3.1 договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 становить 9 423,60 грн. з ПДВ (п’ятдесят вісім тисяч чотириста двадцять одна гривня 05 копійок)»; п. 1.1. договору викласти в новій редакції: «Учасник зобов’язується у 2020 році, у 2021 році з 01.01.2021 по 28.02.2021 постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п. 2.1. договору викласти в новій редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, Додаток 2, 4, 5, 6)»; абзац 2 п.3.1 договору викласти в новій редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. У зв’язку з повним виконанням умов договору Сторони досягли згоди припинити дію цього договору. 3. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 13-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 354 439,22
UAH (в тому числі ПДВ 59 073,20 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до Додаткової угоди №4 від 21.01.2021 до договору №13-20 від 08.01.2020, договір з 21.01.2021 вважається таким, що виконаний в повному обсязі та припинив свою дію. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів.