Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги, код ДК 021:2015 79710000-4 (охорона об’єктів, споруд, товаро-матеріальних цінностей, транспортних засобів)
Очікувана вартість
2 726 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000559-b ● 2d37ec9127464689a998dfec0e9e4858
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ Волиньобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Єршова, 4 |
Контактна особа: |
Мосійчук Анатолій Федорович +380332283525 tender@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 2 726 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 726,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги, код ДК 021:2015 79710000-4 (охорона об’єктів, споруд, товаро-матеріальних цінностей, транспортних засобів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Волинська область, Територія Волинської області, м. Луцьк, вул. Єршова, 4; м. Луцьк вул. Залізнична,1; м. Луцьк вул. Львівська, 150; м. Ковель вул. Грушевського, 56; м. Володимир-Волинський вул. Цинкаловського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2019 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2019 11:10 |
Зміни.pdf | |
20 грудня 2019 11:10 |
Додаток 4 нова редакція.docx | |
20 грудня 2019 11:10 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
20 грудня 2019 11:10 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
20 грудня 2019 11:10 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 6.docx | |
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 5.docx | |
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 4.docx | |
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 3.docx | |
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 2.docx | |
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 1.docx | |
15 листопада 2019 10:40 |
Тендерна документація.docx |
20 грудня 2019 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 грудня 2019 11:10 |
Зміни.pdf
|
|||
20 грудня 2019 11:10 |
Додаток 4 нова редакція.docx
|
|||
20 грудня 2019 11:10 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
|||
20 грудня 2019 11:10 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
20 грудня 2019 11:10 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 6.docx
|
|||
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 5.docx
|
|||
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 4.docx
|
|||
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 3.docx
|
|||
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 2.docx
|
|||
15 листопада 2019 10:40 |
Додаток 1.docx
|
|||
15 листопада 2019 10:40 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 20 листопада 2019 11:01
Дата відповіді: 21 листопада 2019 09:08
Виходячи з даної вимоги: виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі за 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 рік, який зазначено в даній тендерній документації. Тобто треба надати 1 аналогічний договір, який виконувався в проміжок часу з 2015 по 2019 рік?
Відповідь: Якщо в учасника був укладений договір в 2015 році і він є діючим станом на 2019 рік, то достатньо надати копії підтверджуючих документів( актів про надання послуги, угод пролонгації договору) за кожен рік в періоді з 2015 року по 2019 рік, або окремі договори з підтверджуючими документами за кожен рік в період з 2015 року по 2019 рік.
Уточнення по обсягу
Дата подання: 20 листопада 2019 11:03
Дата відповіді: 21 листопада 2019 09:08
У Технінчому завданні у Вас зазначено: Підсилення постів охорони одним охоронником в робочі дні відповідно до режиму трудового розпорядку Замовника. Чи вірно ми розуміємо, що Ви закуповуєте 6 цілодобових постів + за власний рахунок учасник повинен забезпечити на цих 6ти постах наявність додаткової однієї особи в робочі дні? Який графік роботи Ваших об'єктів? Скільки годин повинен працювати додатково залучений працівник? Прохання надати відповідь. оскільки незрозуміло - яка кількість годин по охороні Вашого об'єкта. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Підсилення постів охорони одним охоронником в робочі дні відповідно до режиму трудового розпорядку Замовника» - ця вимога стосується виключно постів охорони розташованих на:
-Центральна база ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Єршова, 4)
- Виробнича база Луцької міської філії ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Залізнична,1)
- Виробнича база Луцької районної філії ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Львівська, 150)
Вартість витрат на утримання додатково охоронника повинна бути врахована в загальній вартості витрат при розрахунку вартості послуг з охорони. Режим роботи додаткового охоронця – 8 год робочий день, 5 денний робочий тиждень.
-Центральна база ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Єршова, 4)
- Виробнича база Луцької міської філії ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Залізнична,1)
- Виробнича база Луцької районної філії ПрАТ «Волиньобленерго» (м. Луцьк, вул. Львівська, 150)
Вартість витрат на утримання додатково охоронника повинна бути врахована в загальній вартості витрат при розрахунку вартості послуг з охорони. Режим роботи додаткового охоронця – 8 год робочий день, 5 денний робочий тиждень.
Власні офісні приміщення
Дата подання: 20 листопада 2019 11:12
Дата відповіді: 21 листопада 2019 09:09
У ТД Ви визначаєте, що учасник повинен мати власні офісні приміщення. Це ознаачє, що учасник повинен бути їх власником (тобто надати договір купівлі-продажу)? Хіба це не дискримінація? Чому учасник не може надати договір оренди приміщення? Якщо суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони по всій країні, то хіба він зобов'язаний мати офіси в усіх містах? Зазначена Вами вимога дискримінаційна. Якщо Ви бажаєте наявність офісу, то тоді прохання зазначити, що він може бути і власний, і орендований. Таким чином це дає можливість уникнути дискримінації. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приміщення може бути як у власності так і орендоване.
Уточнення
Дата подання: 20 листопада 2019 11:12
Дата відповіді: 21 листопада 2019 09:09
Транспорті засоби в учасника мають бути власні чи можливе залучення на основі договорів оренди чи реагування?
Відповідь: Транспортні засоби можуть бути як у власності так і орендовані.
Уточнення щодо аналогічного
Дата подання: 21 листопада 2019 09:41
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:51
Тобто виходячи з Вашої відповіді потрібно надати 5 аналогічних договорів? За 2015,2016,2017,2018 та 2019 роки? Але згідно статті 16 ЗУ "Про публічні зкупівлі" замовник має право вимагати наявність аналогічного договору, тобто ОДНОГО. Тоді чому Ви встановлюєте вимогу щодо наявності і подачі 5ти договорів? Ваша вимога є дискримінаційною, оскільки не відповідає чинному законодавству і ми просимо її виключити!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачено, отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в учасників торгів достатнього досвіду надання послуг.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачено, отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в учасників торгів достатнього досвіду надання послуг.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-15-000559-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 26 листопада 2019 17:32
Дата подання: 26 листопада 2019 17:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 21:44
рішення від 28.11.2019 №17548+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 21:44
інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2019 №18553.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2019 18:08
рішення від 13.12.2019 №18553.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 00:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 28 грудня 2019 10:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 938 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН ПУЛЬТ" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 114 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Арсенал СТ-12" Товариства з обмеженою відповідальністю "Арсенал СТ" |
2 726 000,00
UAH з ПДВ
|
2 726 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
1 938 024,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2020 08:36
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН ПУЛЬТ" #35298299 |
Відхилено |
2 114 200,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 11:04
|
Дочірнє підприємство "Арсенал СТ-12" Товариства з обмеженою відповідальністю "Арсенал СТ" #36112143 |
Переможець |
2 726 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 14:05
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 23 січня 2020 14:05
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Арсенал СТ-12" Товариства з обмеженою відповідальністю "Арсенал СТ" #36112143 |
2 726 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 12:17
|
Звіт.pdf | укладений |
22 січня 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 13:30
|
ДУ 2 продовження.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 09:07
|
ДУ _1.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 09:07
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 14:30
|
19-20-194.pdf | укладений |
04 лютого 2020 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодили зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 19/20-194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 19/20-194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |