Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Настільні офісні лампи
Очікувана вартість
20 070,00 UAH
UA-2019-11-15-000492-c c459499843c14a8facc8bd904a04105a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Вікторія Андріївна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Вознюк Вікторія Андріївна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:44
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:44
Очікувана вартість: 20 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Настільні офісні лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 10:54
2210_ДКТ_ настільні лампи.doc
15 листопада 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 10:54
2210_ДКТ_ настільні лампи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Цвет и размер
Дата подання: 15 листопада 2019 11:50
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:56
Добрый день! Будет ли рассматриваться предложение если настольная лампа размером 160*600 и только черного цвета?
Відповідь: Доброго дня! Настільна лампа розміром 160*600 та тільки чорного кольору не відповідає умовам тендерної документації, а тому пропозиція з даними характеристиками не буде розглядатися.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 16 листопада 2019 11:06
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:15
Лампа повинна бути на підставці або на струбцині? Чи може вона повинна мати оба способи кріплення?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до зразка у тендерній документації лампа повинна бути на підставці.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо в документації після назви найменування зазначається або аналог, тоді так- до участі допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації;
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 11 475,00
UAH з ПДВ
11 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Шкода Олексій Євгенійович" 14 985,00
UAH з ПДВ
14 324,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСНАБ-УКРАЇНА" 16 085,69
UAH з ПДВ
14 324,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 17 910,00
UAH з ПДВ
16 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМ УКРАЇНА" 16 178,40
UAH з ПДВ
16 178,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 16 856,10
UAH з ПДВ
16 856,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 10:45
Опис товару ДКЛ №7.pdf
25 листопада 2019 10:45
Лист 2 ДКЛ №7.pdf
25 листопада 2019 10:45
Лист 1 ДКЛ №7.pdf
25 листопада 2019 10:45
Договір ДКЛ №7.pdf
25 листопада 2019 10:45
Вимоги до поставки ДКЛ №7.pdf
25 листопада 2019 10:45
Лист персон.дані+ст.17.pdf
25 листопада 2019 10:45
Лист гарантія поставки.pdf
25 листопада 2019 10:45
Паспорт.pdf
25 листопада 2019 10:45
ІНН, прописка.pdf
25 листопада 2019 10:45
Витяг розшир..pdf
25 листопада 2019 10:45
Виписка з ЄДР2.pdf
25 листопада 2019 10:44
Виписка з ЄДР1.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 09:43
Сертификат соответствия.pdf
25 листопада 2019 09:43
Додаткові документи.rar
25 листопада 2019 09:43
гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 09:43
ТХ.pdf
25 листопада 2019 09:43
ЦП.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 10:52
договор больница.pdf
19 листопада 2019 17:50
контактні дані участника1.pdf
19 листопада 2019 17:50
Потокол Снаб.pdf
19 листопада 2019 17:50
Справка банка.pdf
19 листопада 2019 17:50
Приказ.PDF
19 листопада 2019 17:50
Снаб+НДС.PDF
19 листопада 2019 17:50
Устав НОВЫЙ_сжатый.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:05
Цінова пропозиція ДКЛ _7.pdf
22 листопада 2019 14:05
Гарантійний лист ДКЛ _7.pdf
22 листопада 2019 14:05
Витяг оновлений 2019.pdf
22 листопада 2019 14:05
Правоустановчі документи.rar

Публічні документи

21 листопада 2019 13:08
Accento Lighting Yu sert 2018.pdf
21 листопада 2019 13:08
Accento Lighting Yu декл НВО 2018.pdf
21 листопада 2019 13:08
Accento Lighting Yu декл ЕМС 2018.pdf
21 листопада 2019 13:08
Scan Статут.pdf
21 листопада 2019 13:08
Витяг з ЄДР 14.11.2019.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 16:32
Таблиця еквіваленту.pdf
21 листопада 2019 16:32
Статут.pdf
21 листопада 2019 16:32
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
21 листопада 2019 16:32
Пропозиція на закупівлю.pdf
21 листопада 2019 16:32
Проект договору.pdf
21 листопада 2019 16:32
Погодження договору.pdf
21 листопада 2019 16:32
Повноваження директора_.pdf
21 листопада 2019 16:32
Опис документів.pdf
21 листопада 2019 16:32
Лист про санкції.pdf
21 листопада 2019 16:32
Зразок.pdf
21 листопада 2019 16:32
Зразок 2.pdf
21 листопада 2019 16:32
Зразок 1.pdf
21 листопада 2019 16:32
Довідка розвантаження.pdf
21 листопада 2019 16:32
Довідка про характеристики.pdf
21 листопада 2019 16:32
Довідка про охорону праці.pdf
21 листопада 2019 16:32
Довідка про ліцензування.pdf
21 листопада 2019 16:32
Гарантійний лист доставка.pdf
21 листопада 2019 16:32
Гарантійни лист.pdf
21 листопада 2019 16:32
Відомість про учасника.pdf
21 листопада 2019 16:32
Витяг з ЄДРПОУ 22.10.2019 р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "Шкода Олексій Євгенійович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСНАБ-УКРАЇНА"

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМ УКРАЇНА"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Переможець 11 475,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 10:23

Документи

27 листопада 2019 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
11 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:45
2210_договір_сантехніка_фоп_литвиненко044.pdf укладений
02 грудня 2019 15:45