Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Настільні офісні лампи
Очікувана вартість
20 070,00 UAH
UA-2019-11-15-000492-c ● c459499843c14a8facc8bd904a04105a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01993842 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б |
Контактна особа: |
Вознюк Вікторія Андріївна +38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 13:44 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 20 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Настільні офісні лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 10:54 |
2210_ДКТ_ настільні лампи.doc |
15 листопада 2019 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2019 10:54 |
2210_ДКТ_ настільні лампи.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Цвет и размер
Дата подання: 15 листопада 2019 11:50
Дата відповіді: 15 листопада 2019 13:56
Добрый день! Будет ли рассматриваться предложение если настольная лампа размером 160*600 и только черного цвета?
Відповідь: Доброго дня! Настільна лампа розміром 160*600 та тільки чорного кольору не відповідає умовам тендерної документації, а тому пропозиція з даними характеристиками не буде розглядатися.
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 16 листопада 2019 11:06
Дата відповіді: 18 листопада 2019 09:15
Лампа повинна бути на підставці або на струбцині? Чи може вона повинна мати оба способи кріплення?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до зразка у тендерній документації лампа повинна бути на підставці.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 18 листопада 2019 10:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо в документації після назви найменування зазначається або аналог, тоді так- до участі допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації;
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
11 475,00
UAH з ПДВ
|
11 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Шкода Олексій Євгенійович" |
14 985,00
UAH з ПДВ
|
14 324,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСНАБ-УКРАЇНА" |
16 085,69
UAH з ПДВ
|
14 324,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна |
17 910,00
UAH з ПДВ
|
16 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМ УКРАЇНА" |
16 178,40
UAH з ПДВ
|
16 178,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
16 856,10
UAH з ПДВ
|
16 856,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3222000374 |
Переможець |
11 475,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 15:45
|
2210_договір_сантехніка_фоп_литвиненко044.pdf | укладений |
02 грудня 2019 15:45
|