Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дріт зварювальний
Очікувана вартість
3 039 528,00 UAH
UA-2019-11-15-000391-a ● bd87718d67f34ea68d52c1f2b4a79e56
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081263 |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74 |
Контактна особа: |
Ділігодін Євгеній Володимирович 0442078585 dwrz-urist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2019 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 039 528,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 197,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 91185.84 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 т
Дріт обміднений сталевий зварювальний Св-08Г2С-О 1,2мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
60 т
Дріт обміднений сталевий зварювальний Св-08Г2С-О 1,4мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
1 т
Дріт обміднений сталевий зварювальний Св-08Г2С-О 1,6мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 12:13 |
Тендерна_документацiя.doc | |
15 листопада 2019 12:13 |
9_Договiр_поставки.doc | |
15 листопада 2019 12:13 |
10_Додаток_№_2_3.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
8_Додаток_№_4.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
7_Додаток_№_1.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
6_Додаток_№_11.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
5_Додаток_№_8.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
4_Додаток_№_10.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
3_Додаток_№_7.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
2_Додаток_№_6.docx | |
15 листопада 2019 12:13 |
1_Додаток_№_5.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-15-000391-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Метизный завод "ДОНА", Код ЄДРПОУ:34883828
Дата подання: 19 листопада 2019 16:22
Щодо аналогічного договору
Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, що у свою чергу робить неможливим участь нашого підприємства у відповідній процедурі закупівлі, яке має можливості поставити предмет закупівлі.
1. Замовником у Додатку 1 до Тендерної Документації встановлено умову, що аналогічний договір має бути укладено з АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії), або підприємства державного концерну «Укроборонпром», або філії «Адміністрації морських портів України», або підприємства ДП «НАЕК «Енергоатом», або компанії АТ «НАК «Нафтогаз «України». Відповідний пункт містить дискримінаційну вимогу по відношенню до нашого підприємства. Ми маємо досвід постачання необхідної продукції на підприємства, що виготовляють та ремонтують вагони, проте не належать до вищезгаданих компаній, тому вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до нас і має бути виключена з Тендерної Документації.
2. Критерій щодо виконання аналогічного договору (договорів) у 2018-2019 роках не є об’єктивним, у зв’язку з тим що наше підприємство має відповідний досвід постачання предмету закупівлі у 2017 році, в тому числі на адресу Філії АТ «Укрзалізниця», тому є підстава вважати зазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до нас. Вважаємо, що даний критерій прописаний під єдиного постачальника, який постачав продукцію в той час.
3. Вимоги щодо надання актів приймання-передачі товару та копії письмової рознарядки від Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому товару також є дискримінаційною по відношення до нас адже нашими договорами не було передбачено таких форм документів, а постачання/прийомка відбувалася за видатковими накладними.
4. Разом з цим, зазначення звіту про виконання договору про закупівлю, опублікованого на сайті уповноваженого органу замовником та завіреного учасником також є необ’єктивною вимогою, у зв’язку з тим, що формування такого звіту можливе лише при проведенні закупівлі через електронну тендерну площадку, що не є обов’язковою умовою для підписання та виконання аналогічного договору постачання. Наш контрагент за аналогічним договором не є замовником у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та не проводить відповідні тендери, отже не створює та не публікує звітів про виконання договору про закупівлю, а тому ми не зможемо надати відповідний документ. У зв’язку з цим, просимо виключити вищезазначений звіт з Тендерної Документації.
Вважаємо, що Замовник навмисно встановив такі вимоги для обмеження конкуренції та недопущення нас до участі у тендері.
Звертаємо увагу, що такі вимоги завжди визнавалися Антимонопольним комітетом України дискримінаційними, такої ж позиції і ДАСУ. Рішення за аналогічною ситуацією за скаргою - UA-2019-01-18-001968-b.b2
У разі відмови у виключенні цих вимог ми будемо скаржитись в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
1. Замовником у Додатку 1 до Тендерної Документації встановлено умову, що аналогічний договір має бути укладено з АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії), або підприємства державного концерну «Укроборонпром», або філії «Адміністрації морських портів України», або підприємства ДП «НАЕК «Енергоатом», або компанії АТ «НАК «Нафтогаз «України». Відповідний пункт містить дискримінаційну вимогу по відношенню до нашого підприємства. Ми маємо досвід постачання необхідної продукції на підприємства, що виготовляють та ремонтують вагони, проте не належать до вищезгаданих компаній, тому вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до нас і має бути виключена з Тендерної Документації.
2. Критерій щодо виконання аналогічного договору (договорів) у 2018-2019 роках не є об’єктивним, у зв’язку з тим що наше підприємство має відповідний досвід постачання предмету закупівлі у 2017 році, в тому числі на адресу Філії АТ «Укрзалізниця», тому є підстава вважати зазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до нас. Вважаємо, що даний критерій прописаний під єдиного постачальника, який постачав продукцію в той час.
3. Вимоги щодо надання актів приймання-передачі товару та копії письмової рознарядки від Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому товару також є дискримінаційною по відношення до нас адже нашими договорами не було передбачено таких форм документів, а постачання/прийомка відбувалася за видатковими накладними.
4. Разом з цим, зазначення звіту про виконання договору про закупівлю, опублікованого на сайті уповноваженого органу замовником та завіреного учасником також є необ’єктивною вимогою, у зв’язку з тим, що формування такого звіту можливе лише при проведенні закупівлі через електронну тендерну площадку, що не є обов’язковою умовою для підписання та виконання аналогічного договору постачання. Наш контрагент за аналогічним договором не є замовником у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та не проводить відповідні тендери, отже не створює та не публікує звітів про виконання договору про закупівлю, а тому ми не зможемо надати відповідний документ. У зв’язку з цим, просимо виключити вищезазначений звіт з Тендерної Документації.
Вважаємо, що Замовник навмисно встановив такі вимоги для обмеження конкуренції та недопущення нас до участі у тендері.
Звертаємо увагу, що такі вимоги завжди визнавалися Антимонопольним комітетом України дискримінаційними, такої ж позиції і ДАСУ. Рішення за аналогічною ситуацією за скаргою - UA-2019-01-18-001968-b.b2
У разі відмови у виключенні цих вимог ми будемо скаржитись в АМКУ
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 12:24
Відповідно до пункту 6 Статуту акціонерного товариства «Українська залізниця» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 735,метою діяльності товариства є задоволення потреб держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях у внутрішньому та міжнародному сполученні, роботах та послугах, що виконує та надає товариство, забезпечення ефективного функціонування та розвитку залізничного транспорту, створення умов для підвищення конкурентоспроможності транспортної галузі, а також отримання прибутку від провадження підприємницької діяльності.
Згідно з частиною 1 статті 2 Закону України «Про залізничний транспорт» залізничний транспорт є однією з важливих базових галузей економіки України, забезпечує її внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв’язки і потреби населення у перевезеннях. Діяльність залізничного транспорту як частини єдиної транспортної системи країни сприяє нормальному функціонуванню всіх галузей суспільного виробництва, соціальному і економічному розвитку та зміцненню обороноздатності держави, міжнародному співробітництву України.
Частиною 1 статті 11 Закону України «Про залізничний транспорт» передбачено, що підприємства залізничного транспорту загального користування забезпечують безпеку життя і здоров’я громадян, які користуються його послугами, а також безпеку руху поїздів, охорону навколишнього природного середовища згідно з чинним законодавством України.
Таким чином, Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконанням одного або більше аналогічних договорів постачання не тільки АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії), а й інших суб’єктів господарювання з метою забезпечення постачання якісного та безпечного товару, так як товар вже перевірено АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії) та іншими суб’єктами господарювання шляхом отримання товару та виконання аналогічних договорів.
Філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» не вбачає дискримінацією встановлення такого критерію як рік виконання аналогічного договору (договорів) у 2018-2019 роках, оскільки нам невідомо причини не здійснення постачання суб’єктам господарювання дроту зварювального саме у 2018-2019 роках та не надано від Вас реальних обґрунтованих підстав, метою яких є внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Слід звернути увагу, що Замовником встановлено вимогу: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати у складі тендерної пропозиції: копію аналогічного договору з усіма додатками та специфікаціями; видаткові накладні; акти приймання-передачі товару; оригінал листа-відгука від контрагента з інформацією про кількість поставленого товару, стан виконання договору (виконаний, не виконаний) та якість поставленої продукції; звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником та завірений учасником; копію письмової рознарядки від Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому товару; розрахунки за поставлений товар у відповідності до діючого законодавства».
Серед іншого є «видаткові накладні», а отже, Суб’єкт оскарження не довів яким чином наявність в умовах «акти приймання-передачі товару» є дискримінаційним для нього.
Слід зазначити, що результатом видалення з вимог «акти приймання-передачі товару» стане дискримінація інших учасників закупівлі, так як більшість учасників мають можливість надати саме акти приймання-передачі товару.
Щодо «звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником та завірений учасником» слід звернути увагу, що Замовник не зазначив «звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», під замовником у цьому випадку можна вважати контрагента за аналогічним договором, так як він замовляє товар,
Згідно з частиною 1 статті 2 Закону України «Про залізничний транспорт» залізничний транспорт є однією з важливих базових галузей економіки України, забезпечує її внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв’язки і потреби населення у перевезеннях. Діяльність залізничного транспорту як частини єдиної транспортної системи країни сприяє нормальному функціонуванню всіх галузей суспільного виробництва, соціальному і економічному розвитку та зміцненню обороноздатності держави, міжнародному співробітництву України.
Частиною 1 статті 11 Закону України «Про залізничний транспорт» передбачено, що підприємства залізничного транспорту загального користування забезпечують безпеку життя і здоров’я громадян, які користуються його послугами, а також безпеку руху поїздів, охорону навколишнього природного середовища згідно з чинним законодавством України.
Таким чином, Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконанням одного або більше аналогічних договорів постачання не тільки АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії), а й інших суб’єктів господарювання з метою забезпечення постачання якісного та безпечного товару, так як товар вже перевірено АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії) та іншими суб’єктами господарювання шляхом отримання товару та виконання аналогічних договорів.
Філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» не вбачає дискримінацією встановлення такого критерію як рік виконання аналогічного договору (договорів) у 2018-2019 роках, оскільки нам невідомо причини не здійснення постачання суб’єктам господарювання дроту зварювального саме у 2018-2019 роках та не надано від Вас реальних обґрунтованих підстав, метою яких є внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Слід звернути увагу, що Замовником встановлено вимогу: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати у складі тендерної пропозиції: копію аналогічного договору з усіма додатками та специфікаціями; видаткові накладні; акти приймання-передачі товару; оригінал листа-відгука від контрагента з інформацією про кількість поставленого товару, стан виконання договору (виконаний, не виконаний) та якість поставленої продукції; звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником та завірений учасником; копію письмової рознарядки від Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому товару; розрахунки за поставлений товар у відповідності до діючого законодавства».
Серед іншого є «видаткові накладні», а отже, Суб’єкт оскарження не довів яким чином наявність в умовах «акти приймання-передачі товару» є дискримінаційним для нього.
Слід зазначити, що результатом видалення з вимог «акти приймання-передачі товару» стане дискримінація інших учасників закупівлі, так як більшість учасників мають можливість надати саме акти приймання-передачі товару.
Щодо «звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником та завірений учасником» слід звернути увагу, що Замовник не зазначив «звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», під замовником у цьому випадку можна вважати контрагента за аналогічним договором, так як він замовляє товар,
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-15-000391-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", Код ЄДРПОУ:26209430
Дата подання: 16 грудня 2019 13:21
Дата подання: 16 грудня 2019 13:21
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 грудня 2019 18:26
Рішення від 19.12.2019 № 18931 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 18:26
Рішення від 09.01.2020 № 354.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 00:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
2 579 852,40
UAH з ПДВ
|
2 579 852,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ" |
2 948 348,00
UAH з ПДВ
|
2 948 348,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "МЕТИЗНИК" |
3 039 528,00
UAH з ПДВ
|
3 039 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Відхилено |
2 579 852,40
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ" #3250511416 |
Відхилено |
2 948 348,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "МЕТИЗНИК" #41516922 |
Переможець |
3 039 528,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 11:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2019 14:09 |
Коментар щодо відміни: | Підстави відміни торгів: Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
20 грудня 2019 14:09
|
4759727 ВІДМІНА.doc |