Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття (Дрібниці життя) 60л з затяжкою 15 шт.
Очікувана вартість
6 384,00 UAH
UA-2019-11-15-000342-b e65a4bc4214143fbacde409988cb4e29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалько Вікторія Валеріївна

+380442289173 kovalkovictoriia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СВКП "Київводфонд"
Код ЄДРПОУ: 37292855
Місцезнаходження: 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-а, корпус 1
Контактна особа: Ковалько Вікторія Валеріївна
+380442289173
kovalkovictoriia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 10:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 10:07
Початок аукціону: 22 листопада 2019 13:29
Очікувана вартість: 6 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,78%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168 шт
Пакети для сміття (Дрібниці життя) 60л з затяжкою 15 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дмитрівська, 16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 10 (десять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі, або письмово повідомлений Постачальником Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 10:03
Проект договору.doc
15 листопада 2019 10:03
Вимоги до учасників.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 19 листопада 2019 08:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, учаснику!
Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1) Закупівля обумовлена необхідністю забезпечення належної адміністративно – господарської роботи підприємства. Товари, що відмінні від предмету закупівлі розглядатись не будуть.
2) Згідно з вимогами до учасників на закупівлю Учасник подає у складі своєї пропозиції Цінової пропозицію, форма якої наведена в Додатку № 1, де визначена конкретна назва предмету закупівлі, яка зазначається в Додатку №1 до Проекту договору.
3.1.Допускаємо. Відповідно до п.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3.2 Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиний критерій оцінки пропозиції по закупівлі – ціна, що не може перевищувати 6 384 грн з ПДВ
Дякуємо за Ваші запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крутько Юрій Миколайович 5 544,00
UAH з ПДВ
5 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 5 574,24
UAH з ПДВ
5 312,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 826,24
UAH з ПДВ
5 826,24
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Свередюк А.І. 6 199,20
UAH з ПДВ
6 199,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 18:27
Документи якості.pdf
20 листопада 2019 18:27
Пропозиція .pdf
20 листопада 2019 18:27
Гарантійний лист .pdf
20 листопада 2019 18:27
Копія паспортних даних.pdf
20 листопада 2019 18:27
Відомості про учасника дес.pdf
20 листопада 2019 18:27
Витяг з реєстру ЄП.pdf
20 листопада 2019 18:27
Витяг з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 18:27
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:25
ЗАГРУЗКА.rar
20 листопада 2019 11:19
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:19
ЗАГРУЗКА.rar

Публічні документи

21 листопада 2019 09:53
Електронний підпис
21 листопада 2019 09:52
Лист про неліцензування.pdf
21 листопада 2019 09:52
Згода з договором.pdf
21 листопада 2019 09:52
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 09:52
ЕКО5446_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 20:18
Електронний підпис
20 листопада 2019 20:17
11 Довідка сертифікація.pdf
20 листопада 2019 20:17
8 Гарантійний лист поставка.pdf
20 листопада 2019 20:17
7 Витяг єдиний податок.PDF
20 листопада 2019 20:17
6 Витяг з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 20:17
6 Виписка з ЄДР.pdf
20 листопада 2019 20:17
5 Копія паспорту та ІПН.pdf
20 листопада 2019 20:17
2 Інформація про учасника.pdf
20 листопада 2019 20:17
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крутько Юрій Миколайович

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП Свередюк А.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крутько Юрій Миколайович
#2747304098
Переможець 5 312,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 12:30

Документи

25 листопада 2019 12:29
Електронний підпис
25 листопада 2019 12:27
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крутько Юрій Миколайович
#2747304098
5 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 12:29
Електронний підпис
25 листопада 2019 12:27
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:42
Договір укладений
13 грудня 2019 13:39