Лінолеум, плінтус, фурнітура для закладів освіти Криворізького району (Повторно)
Очікувана вартість
214 880,00 UAH
UA-2019-11-15-000314-b ca3bbcbbcc364221adf2974dbbf363df
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Юлія Олександрівна Іванова
+380983223738
juliya.upravlinnya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 10:30
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:55
Очікувана вартість: 214 880,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 148,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
261 метр
Плінтус для закладів освіти Криворізького району (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, Загальноосвітні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
132 метр погонний
Лінолеум для закладів освіти Криворізького району (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, Загальноосвітні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
28 штука
Фурнітура для закладів освіти Криворізького району (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, Загальноосвітні навчальні заклади Криворізької районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 листопада 2019 09:58
Електронний цифровий підпис
15 листопада 2019 09:58
Тендерна Документація (6).doc
15 листопада 2019 09:58
Місце дислокації 6.xlsx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-10-000276 ● 9df3cb2a0a19442db44a03a20defbce0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-09 17:35:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

09.01.2020 № 8

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
9 UA-2019-11-15-000314-b
Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 41597964)
RISK2-17-2
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ , 41597964, Україна, Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Фурнітура для закладів освіти Криворізького району (місцевий бюджет), 214880UAH, 44110000-4, ДК021, 28, штука
  3. Інформація про оприлюднення: ca3bbcbbcc364221adf2974dbbf363df, 2019-11-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 09 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі - Переможець) та ФОП Пістун Григорій Семенович, протоколи засідання тендерного комітету від 04.12.2019 №731 та №733, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.12.2019 №783, звіт про виконання договору від 15.01.2020. Частиною четвертою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 04.12.2019 №731 встановлено не відповідність пропозиції ФОП Пістун Григорій Семенович кваліфікаційним та технічним вимогам на закупівлю Лінолеум, плінтус, фурнітура для закладів освіти Криворізького району. У ході проведення моніторингу встановлено, що учасником ФОП Пістун Григорій Семенович, який за результатами аукціону має найбільш економічно вигідну пропозицію, в порушення п. 5.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників» тендерної документації не надав документи що підтверджують: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; копії трудових книжок працівників або копію цивільно-правового договору; досвід виконання аналогічного договору. Крім того, на порушення вимог Додатку 4 тендерної документації, учасник ФОП Пістун Григорій Семенович не надав технічні вимоги, що є порушенням частини четвертою статті 30 Закону. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Пістун Григорій Семенович відхилена правомірно. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-17_2 – не підтверджена.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пістун Григорій Семенович 157 795,00
UAH з ПДВ
155 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 179 138,05
UAH з ПДВ
156 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іоненко М.М. 208 333,60
UAH з ПДВ
157 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 09:26
Документы.rar
30 листопада 2019 09:26
Пропозиція.pdf
30 листопада 2019 09:26
Juteks SLO гигиена код 3918 до 16.pdf
30 листопада 2019 09:26
Jueks.jpg
30 листопада 2019 09:26
Sert Grabo.pdf
30 листопада 2019 09:26
Grabo SES.pdf
30 листопада 2019 09:26
BACKA_3918_till_2019.pdf

Публічні документи

30 листопада 2019 10:26
sign.p7s
30 листопада 2019 10:26
Додаткові документи.rar
30 листопада 2019 04:25
sign.p7s
30 листопада 2019 04:24
Пропозиція.PDF
30 листопада 2019 04:24
Інші документи.rar
30 листопада 2019 04:24
Документи учасника.rar

Публічні документи

30 листопада 2019 00:08
ТП2.jpg
30 листопада 2019 00:08
ТП1.jpg
30 листопада 2019 00:08
Тех.вимоги.pdf
30 листопада 2019 00:08
Ст.17.pdf
30 листопада 2019 00:08
Санкції.pdf
30 листопада 2019 00:08
Пропозиція.pdf
30 листопада 2019 00:08
Перс.дані.pdf
30 листопада 2019 00:08
ДОГОВОР.pdf
30 листопада 2019 00:08
Договір БілаЦерква.pdf
30 листопада 2019 00:08
Довкілля.pdf
30 листопада 2019 00:08
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2019 00:08
Довідка поставка.pdf
30 листопада 2019 00:08
довідка печатка.pdf
30 листопада 2019 00:08
Довідка МТБ.pdf
30 листопада 2019 00:08
Довідка досвід.pdf
30 листопада 2019 00:08
Довідка довкілля.pdf
30 листопада 2019 00:08
Дислокація.pdf
30 листопада 2019 00:08
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2019 00:08
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2019 00:08
Відгук БілаЦерква.pdf
30 листопада 2019 00:08
Витяг.pdf
30 листопада 2019 00:08
Витяг розширений 17.07.pdf
30 листопада 2019 00:08
Висновок СЕС плінтус2.pdf
30 листопада 2019 00:08
Висновок СЕС плінтус.pdf
30 листопада 2019 00:08
Виписка.pdf
30 листопада 2019 00:08
Виписка 2.pdf
30 листопада 2019 00:08
Sert Grabo.pdf
30 листопада 2019 00:08
Juteks SLO гигиена код 3918 до 16.pdf
30 листопада 2019 00:08
Jueks.jpg
30 листопада 2019 00:08
image2.jpeg
30 листопада 2019 00:08
image1.jpeg
30 листопада 2019 00:08
Grabo SES.pdf
30 листопада 2019 00:08
BACKA_3918_till_2019.pdf
30 листопада 2019 00:08
1ДФ2.jpg
30 листопада 2019 00:08
1ДФ1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пістун Григорій Семенович
#1867513136
Відхилено 155 646,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 13:30
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2785108612
Переможець 156 998,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2785108612
156 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 14:23
783.pdf укладений
16 грудня 2019 14:22
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 156 998,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку