Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання різне)
Очікувана вартість
222 000,00 UAH
UA-2019-11-15-000240-b 8f753b181a61452097f612ed237a4fdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Діденко

+380974003090 tender_ukbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Наталія Діденко
+380974003090
tender_ukbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 09:36
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 09:36
Початок аукціону: 03 грудня 2019 14:06
Очікувана вартість: 222 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штука
Комп’ютерне обладнання різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, впродовж п`ятнадцяти робочих днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Замовником. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 09:41
Додатки ТД.docx
15 листопада 2019 09:41
ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 листопада 2019 18:01
Дата відповіді: 19 листопада 2019 10:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник допускає еквівалент товару, що стосуюсь системних блаків, то вони повинні бути на базі процесора Intel Core i5/
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник допускає еквівалент товару. Системні блоки повинні бути на базі процесора Intel Core i5. Всі учаснкики процедури закупівлі повинні запропонувувати товар з технічними характеристиками. Участь у процедурі закупівлі можуть взяти - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 216 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 218 700,00
UAH з ПДВ
218 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 10:22
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:21
довідка МВС.pdf
05 грудня 2019 10:21
довідка ДФС.pdf
05 грудня 2019 10:21
банкрутство.pdf
03 грудня 2019 15:09
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:22
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:15
Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2019 11:15
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 11:15
Лист-згода на обробку даних.pdf
29 листопада 2019 11:15
копія Статуту_Технології.pdf
29 листопада 2019 11:15
Копія наказу на керівника.pdf
29 листопада 2019 11:15
Копія витягу ПДВ.PDF
29 листопада 2019 11:15
ЄДР.pdf
29 листопада 2019 11:15
Довідка з банку.pdf
29 листопада 2019 11:15
ВПВ ст.17.pdf
29 листопада 2019 11:15
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 216 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:13
Договор.PDF укладений
19 грудня 2019 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 216 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 000,00 UAH)