Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок" (Джерело безперебійного живлення)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-11-14-003198-b 77e4664523d149a3b77144946cb128db
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Купровський

+380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 19:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Джерело безперебійного живлення (додаткове фінансування, кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Ботанічна, буд. 30-32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати, яка здійснюється на підставі видаткової накладної та договору у термін до 5 робочих днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:30
Оголошення на ДБЖ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:42
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУНП у Вінницькій області є неприбутковою установою та не є платником ПДВ в розумінні Податкового кодексу України. Враховуючи це, до торгів допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють. Оцінка пропозицій Учасників буде здійснюватися за єдиним критерієм – ціни пропозиції ( з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник ). Стосовно аналогів предмету закупівлі необхідно зазначити, що умовами закупівлі та вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” постачання еквіваленту допускається. При цьому необхідно зазначити, що аналог повинен відповідати технічним характеристикам, зазначеним в тендерній документації. З повагою, Сергій Купровський.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" 73 689,00
UAH з ПДВ
73 689,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 14:39
Витяг ЄДР.pdf
25 листопада 2019 14:39
Витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2019 14:39
Повноваження директора.pdf
25 листопада 2019 14:39
Статут з описом.pdf
25 листопада 2019 14:39
Баланс_2019 3 кв..pdf
25 листопада 2019 14:39
Щодо повноважень директора.pdf
25 листопада 2019 14:39
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2019 14:39
Технічна специфікація.pdf
25 листопада 2019 14:39
СЕС Powercom.pdf
25 листопада 2019 14:39
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 14:39
Про надання еквіваленту.pdf
25 листопада 2019 14:39
Інструкція користувача.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"
#40420983
Переможець 73 689,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 18:43

Документи

28 листопада 2019 18:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"
#40420983
73 689,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 18:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 17:29
818 від 09.12.2019.pdf укладений
09 грудня 2019 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 73 689,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 281,50 UAH)