Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок).
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-11-14-003188-b ● ace1b540892d4cb3b9f9e5812a6f372e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2019 18:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 199 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5550 кілограм
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату поставленого Товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2019 18:19 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар має відповідати технічним вимогам додатку 1 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до вимог додатку 1 документації Учасники торгів мають зазначити в складі пропозиції виробника та марку запропонованого товару.
уникнення процедури відкритих торгів
Дата подання: 18 листопада 2019 11:34
Дата відповіді: 19 листопада 2019 18:36
просимо перестати уникати процедури відкритих торгів , зокрема об'єднати закупівлю оголошену за кодом "ароматизатори та воски" із даною , оскільки у згаданій закупівлі ви вимагаєте протоколи випробувань на миючу здатність ,що свідчить що ці дві закупівлі належать до одного коду cpv,проте таке присвоєння різних кодів для однакового предмету закупівлі - спотворює конкуренцію та створює умови для перевитрат коштів завдяки надмірно завищеним вимогам що неможливо у випадку процедури відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі товару визначено замовником згідно з п. 17 і 32 частини 1 ст. 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник планує здійснити дану закупівлю за додаткові кошти.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" #37252922 |
Відхилено |
149 517,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 17:13
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Переможець |
198 468,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 484-19 (Пральний порошок).pdf | укладений |
02 грудня 2019 15:39
|