Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок).
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-11-14-003188-b ace1b540892d4cb3b9f9e5812a6f372e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 14:08
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5550 кілограм
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату поставленого Товару протягом 5-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 18:19
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 15 листопада 2019 16:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар має відповідати технічним вимогам додатку 1 Документації. Учасником процедури закупівлі може бути: фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа, яка подала тендерну пропозицію. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до вимог додатку 1 документації Учасники торгів мають зазначити в складі пропозиції виробника та марку запропонованого товару.
уникнення процедури відкритих торгів
Дата подання: 18 листопада 2019 11:34
Дата відповіді: 19 листопада 2019 18:36
просимо перестати уникати процедури відкритих торгів , зокрема об'єднати закупівлю оголошену за кодом "ароматизатори та воски" із даною , оскільки у згаданій закупівлі ви вимагаєте протоколи випробувань на миючу здатність ,що свідчить що ці дві закупівлі належать до одного коду cpv,проте таке присвоєння різних кодів для однакового предмету закупівлі - спотворює конкуренцію та створює умови для перевитрат коштів завдяки надмірно завищеним вимогам що неможливо у випадку процедури відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі товару визначено замовником згідно з п. 17 і 32 частини 1 ст. 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник планує здійснити дану закупівлю за додаткові кошти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" 149 517,00
UAH з ПДВ
149 517,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 198 468,00
UAH з ПДВ
198 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 09:01
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:01
6.17 Цінова пропозиція.pdf
22 листопада 2019 08:45
Електронний підпис
22 листопада 2019 08:43
Цінова пропозиція (Дод.3).pdf
22 листопада 2019 08:43
12.2 Підтвердження досвіду2.pdf
22 листопада 2019 08:43
12.1 Підтвердження досвіду1.pdf
22 листопада 2019 08:43
12 Довідка про досвід.pdf
22 листопада 2019 08:43
7 Довідка щодо санкцій.pdf
22 листопада 2019 08:43
6.10 Довідка щодо пакування.pdf
22 листопада 2019 08:43
6.9 Довідка щодо ціни.pdf
22 листопада 2019 08:43
6.8 Паспорт безпеки.pdf
22 листопада 2019 08:43
6.4 Протокол випробувань.pdf
22 листопада 2019 08:43
6 Технічні вимоги (Дод.1).pdf
22 листопада 2019 08:43
5 Свідоцтво платника ПДВ.pdf
22 листопада 2019 08:43
3 Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 08:43
2 Свідоцтво держреєстрації.pdf
22 листопада 2019 08:43
1.2 Паспорт директора.pdf
22 листопада 2019 08:43
1.1 ІПН директора.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 09:37
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:29
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:22
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 09:22
Протокол.pdf
22 листопада 2019 09:22
Лист-пояснення.pdf
22 листопада 2019 09:22
Лист-підтвердження.pdf
22 листопада 2019 09:22
Копія сертифікату якості.pdf
22 листопада 2019 09:22
Копія паспорту і коду.pdf
22 листопада 2019 09:22
Копія висновку.pdf
22 листопада 2019 09:22
Істотні умови договору.pdf
22 листопада 2019 09:22
Довідка.pdf
22 листопада 2019 09:22
Довідка рахунки.pdf
22 листопада 2019 09:22
Довідка про ціни.pdf
22 листопада 2019 09:22
Довідка відкриті рахунки.pdf
22 листопада 2019 09:22
Довідка банку.pdf
22 листопада 2019 09:22
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ"

ТОВ Гренландія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ"
#37252922
Відхилено 149 517,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 17:13
ТОВ Гренландія
#36196836
Переможець 198 468,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 17:14

Документи

27 листопада 2019 17:12
Протокол № 187.pdf

Документи

27 листопада 2019 17:14
Протокол № 188.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гренландія
#36196836
198 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 17:14
Протокол № 188.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 484-19 (Пральний порошок).pdf укладений
02 грудня 2019 15:39