Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

миючі засоби
Очікувана вартість
1 228 100,00 UAH
UA-2019-11-14-003169-b b1d3a1a159084b45b97858f4e2ab0822
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:37
Очікувана вартість: 1 228 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 140,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, просп. Глушкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:11
Додаток 7_3.docx
14 листопада 2019 18:11
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
14 листопада 2019 18:11
Миючі засоби листопад.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Депозитні кошти
Дата подання: 19 листопада 2019 09:28
Дата відповіді: 19 листопада 2019 11:00
Доброго дня. Яким чином, а саме коли учаснику будуть повернуті 5% депозитних коштів? Дякуємо
Відповідь: Добрий день. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем процедури закупівлі договору. Телефон бухгалтерії (приймальня: (044) 239-33-03)
Уточнення щодо мила господарського
Дата подання: 19 листопада 2019 09:31
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:59
Доброго дня, оскільки Ви розглядаєте аналог мила під ТМ DURU, просимо дозволити його подачу, але в перерахунку на кількість 4800 шт, так як воно йде фасуванням 125 гр, а не 200 гр. Дякуємо
Відповідь: Здрастуйте, в примітках у додатку №7 до тендерної вказано: "В разі, якщо одиничне фасування товару-еквіваленту менше, ніж вимагається тендерною документацією, необхідно збільшити кількість одиниць товару таким чином, щоб вийти на загальний об'єм (масу) товару, що вимагається тендерною документацією". Таким чином, подання товару фасуванням 125 гр замість 200 гр можливе, при цьому кількість одиниць товару-еквіваленту дійсно замість 3000 шт має становити 4800 шт. (за позицією №3 "Мило господарське")
Еквівалент
Дата подання: 19 листопада 2019 15:04
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:56
1. На позицію №2 обов'язково надати Відбілюючий засіб з ароматом "Цитрус/Лайм"? Чи дана характеристика не є обов'язковою? 2.На позицію №3 буде розглядатись тільки Мило господарське ТМ "Щедро" та ТМ "DURU"? Чи можна запропонувати іншої торгівельної марки, яке теж відповідає ДСТУ 4544:2006?
Відповідь: 1. Так, оскільки ця характеристика вказана в умовах тендерної документації, й вона не є торговою маркою, то необхідне дотримання цієї характеристики. 2. Замовником вказано бажаний еквівалент, проте учасники можуть знайти інші еквіваленти самостійно. Але звертаємо увагу на необхідність ретельного ставлення до документального підтвердження відповідності самостійно знайдених учасниками еквівалентів вимогам тендерної документації замовника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-003169-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 грудня 2019 12:27
Порушення технічних вимог
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-14-003169-b «Миючі засоби», який проходив 02.12.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу (файл 031219 вимога UA-2019-11-14-003169-b.pdf) та відхилити пропозиції учасників ФОП Бабій С.П., ТОВ «Торгівельна столиця» та ТОВ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій» як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі». Для зручності використання посилань, які наведені у вимозі, надаємо їх у текстовому вигляді: 1) https://fozzy.zakaz.ua/uk/04820020262792/%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B1-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%B0-500%D0%B3/; 2) https://ua.papirus.com.ua/catalog/view/228119/; 3) https://27.ua/ua/shop/poroshok-dlya-chistki-sama-limon-500-g.html; 4) http://www.svopter.com.ua/.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 14:50
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалено рішення її відхилити. Щодо відсутності хлору в складі «Порошок чистячий універсальний САМА», то замовником отримано листа (додається у файлі), в якому виробник підтверджує можливість виробництва даного продукту з вмістом хлору, що не дає можливості відхилити пропозицію переможця аукціону.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003169-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 09 грудня 2019 14:18
Невідповідність пропозиції переможця
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2019-11-14-003169-b «Миючі засоби», який проходив 02.12.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файли 091219 вимога UA-2019-11-14-003169-b.pdf та Додаток 1.pdf) та відхилити пропозицію учасника ФОП Бабій С.П. як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 12:36
Здрастуйте, Ваша вимога врахована тендерним комітетом й, фактично, задоволена у спосіб, який відповідає чинному законодавству. Торги буде відмінено.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003169-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бондарук Валерій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2565515215
Дата подання: 12 грудня 2019 09:28
Порушення принципів публічних закупівель
У зв'язку з ігноруванням вимоги, поданої компанією ТОВ «Український папір», також звертаюсь до Замовника із вимогою відхилити пропозицію учасника ФОП Бабій С.П.
Пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Учасник ФОП Бабій С.П. не надав документ, який підтверджує якість засобів чистячих ТМ «САМА» з вмістом хлору, які виготовляються відповідно до ТУ У 24-5-25470089-021:2010 «Засоби чистячі порошкоподібні». А також згідно переліку засобів (які наведені у Висновку ДСЕЕ від учасника ФОП Бабій С.П.), відсутній «порошок чистячий з хлором», так як це зазначено у витязі з ТУ У 24-5-25470089-021:2010.
Ігноруючи вимоги учасників та акцептувавши пропозицію яка не відповідає вимогам тендерної документації, Ви порушили основні принципи здійснення публічних закупівель, серед яких: прозорість та відкритість на усіх стадіях закупівлі, добросовісна конкуренція серед учасників, неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 12:36
Здрастуйте, Ваша вимога врахована тендерним комітетом й, фактично, задоволена у спосіб, який відповідає чинному законодавству. Торги буде відмінено.
Номер вимоги: UA-2019-11-14-003169-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КВІН-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42080764
Дата подання: 12 грудня 2019 12:18
Вимога
Шановний Замовнику!
Будучи одним із учасників закупівлі на "Миючі засоби", звертаємо Вашу увагу на наступне.
Згідно технічного завдання на окремі види миючих та дезінфікуючих засобів ви вказуєте бажані ТМ (Доместос, Мр.Пропер та ін. ) або їх еквіваленти (такі самі, не гірші або кращі миючі засоби). Це одні їз найдорожчих і найкращих засобів групи "побутова хімія". Водночас Ви приймаєте пропозицію учасника, який пропонує "еквіваленти" , які в 3-4 рази дешевші (миючий засіб для підлоги 1 л Donat 15 грн. = еквівалент для Mr.Proper 50-60 грн.). Друге зауваження по 10 позиції: згідно технічного завдання - на упаковці має бути вказано КОНЦЕНТРАТ. Читаючи контретикетку засобу Донат такої помітки ми не помітили. Отже, товар не відповідає технічному завданню.
Наша компанія не вперше бере участь у закупівлях Вашої організації, де предметом закупівлі є Миючі засоби. Відхиляли пропозиції через аналогічні ситуації. Зараз усі спостерігають абсолютно протилежну ситуацію.
Наголошуємо, що вся інформація, яка розміщена на Прозоро - тут зберігається. Усі закупівлі та усі ваші рішення зборів теж. Це не останній тендер університету Шевченка, і те яке рішення Ви приймете зараз - прямо вплине на подальші пропозиції учасників.
З повагою,
директор ПП "КВІН-ТРЕЙД" Надія Миронівна Козаченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 12:36
Здрастуйте, Ваша вимога врахована тендерним комітетом й, фактично, задоволена у спосіб, який відповідає чинному законодавству. Торги буде відмінено.

Документи подані скаржником

Документи

06 грудня 2019 14:50
IMG_20191204_0001.pdf

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 14:18
Додаток 1.pdf

Документи

13 грудня 2019 12:36
330-3 миючі_д відміна.docx

Документи

13 грудня 2019 12:36
330-3 миючі_д відміна.docx

Документи

13 грудня 2019 12:36
330-3 миючі_д відміна.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 831 216,54
UAH з ПДВ
784 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 886 896,00
UAH з ПДВ
784 899,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 980 070,00
UAH з ПДВ
785 046,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 982 650,66
UAH з ПДВ
831 079,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 1 226 940,00
UAH з ПДВ
847 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондарук Валерій Олександрович 973 447,60
UAH з ПДВ
874 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 1 180 518,00
UAH з ПДВ
880 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КВІН-ТРЕЙД" 1 030 410,00
UAH з ПДВ
949 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:55
Довідка про корупцію.pdf
06 грудня 2019 16:55
Довідка з МВС.pdf
06 грудня 2019 16:55
Довідка ДПІ.pdf
29 листопада 2019 16:04
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:04
Технічні документи.rar
29 листопада 2019 11:28
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:28
Кваліфікаційні документи.rar
29 листопада 2019 11:28
Технічні документи.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 18:46
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:43
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:42
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:42
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 18:42
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 18:42
Оригінал Статуту.pdf
29 листопада 2019 18:42
Оригінал витягу ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 18:42
Лист щодо ФО.pdf
29 листопада 2019 18:42
Копія Статуту.pdf
29 листопада 2019 18:42
копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 18:42
Довідка стаття 17.pdf
29 листопада 2019 18:42
Довідка посадової особи.pdf
29 листопада 2019 18:42
Довідка МТБ.pdf
29 листопада 2019 18:42
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 18:42
C6B9~1.PDF
29 листопада 2019 18:42
Таблиця відповідності.pdf
29 листопада 2019 18:42
Лист-пояснення.pdf
29 листопада 2019 18:42
Довкілля.pdf
29 листопада 2019 18:42
Висновок СЕС Сантрі гель.pdf
29 листопада 2019 18:41
Висновок СЕС Поліроль.pdf
29 листопада 2019 18:41
Висновок СЕС Кріт.pdf
29 листопада 2019 18:41
Висновок СЕС Білизна.pdf
29 листопада 2019 18:41
3C6E~1.PDF
29 листопада 2019 18:41
-37E4~1.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 18:17
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:16
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 18:16
Інформація.pdf
29 листопада 2019 18:02
Таблиця.pdf
29 листопада 2019 18:01
Таблиця.pdf
29 листопада 2019 18:01
Інформація.pdf
29 листопада 2019 17:32
Таблиця.pdf
29 листопада 2019 17:32
Інформація.pdf
29 листопада 2019 16:36
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:35
Таблиця.pdf
29 листопада 2019 16:34
41. Статут.pdf
29 листопада 2019 16:34
41. копія Статут.pdf
29 листопада 2019 16:34
42. Баланс за 2018.pdf
29 листопада 2019 16:34
45. копія Витяг ЄДР 27.11.2019р.pdf
29 листопада 2019 16:34
30. копія Опис 3.pdf
29 листопада 2019 16:34
43. копія Баланс за 2018.pdf
29 листопада 2019 16:34
31. Відомості з ЄДРПОУ 27.11.2019.pdf
29 листопада 2019 16:34
40. копія Рішення №30-01.pdf
29 листопада 2019 16:34
47. копія Виписка ЄДР.pdf
29 листопада 2019 16:34
46. Виписка ЄДР.pdf
29 листопада 2019 16:34
53. Лист фіз особи.pdf
29 листопада 2019 16:34
49. Лист єдиний податок.pdf
29 листопада 2019 16:33
44. Витяг ЄДР 27.11.2019р.pdf
29 листопада 2019 16:33
48. Лист нерезиденти.pdf
29 листопада 2019 16:33
26. Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 16:33
27. копія Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 16:33
54. лист-гарантія ст.17.pdf
29 листопада 2019 16:33
55. ст. 17.pdf
29 листопада 2019 16:33
34. копія Наказ № 1-НПП.pdf
29 листопада 2019 16:33
38. копія Протокол №2-П.pdf
29 листопада 2019 16:33
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 16:33
28. копія Опис 1.pdf
29 листопада 2019 16:33
29. копія Опис 2.pdf
29 листопада 2019 16:33
2. Довідка МТБ.pdf
29 листопада 2019 16:33
39. копія Протокол №3-П.pdf
29 листопада 2019 16:33
37. копія Протокол №1-П.pdf
29 листопада 2019 16:33
33. копія Наказ № 1-Н.pdf
29 листопада 2019 16:33
4. Договір підписаний.pdf
29 листопада 2019 16:33
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
29 листопада 2019 16:33
3. Довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 16:33
8 Висновок.pdf
29 листопада 2019 16:33
9 Висновок.pdf
29 листопада 2019 16:33
3 Висновок.pdf
29 листопада 2019 16:33
2 Висновок.pdf
29 листопада 2019 16:33
Інформація.pdf
29 листопада 2019 16:33
13 Висновок.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 17:03
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:03
Технічні документи.rar
27 листопада 2019 17:03
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 17:03
Кваліфікаційні документи.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 17:43
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:23
Тендерна пропозиція..pdf
29 листопада 2019 17:23
Таблиця відповідності..pdf
29 листопада 2019 17:23
Сертифікати якості.pdf
29 листопада 2019 17:23
Сертифікат відповідності 3.pdf
29 листопада 2019 17:23
Сертифікат відповідності 2.PDF
29 листопада 2019 17:23
Сертифікат відповідності 1.pdf
29 листопада 2019 17:23
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 17:23
Лист-пояснення.pdf
29 листопада 2019 17:23
Копія Статуту.pdf
29 листопада 2019 17:22
Декларації відповідності..pdf
29 листопада 2019 17:22
Відгук.pdf
29 листопада 2019 17:22
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 9.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 8.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 7.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 6.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 5.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 4.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 3.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 2.pdf
29 листопада 2019 17:22
Висновок ДСЕЕ 1.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
28 листопада 2019 22:48
Електронний підпис
28 листопада 2019 22:47
12. Висновок ДСЕЕ Yplon.pdf
28 листопада 2019 22:47
3. Висновок ДСЕЕ ГМ Оріон.pdf
28 листопада 2019 22:47
20. Висновок ДСЕЕ Bref (кубики).pdf
28 листопада 2019 22:47
13. Висновок ДСЕЕ Cif.pdf
28 листопада 2019 22:47
18. Висновок ДСЕЕ Glade.pdf
28 листопада 2019 22:47
19. Висновок ДСЕЕ Glade.pdf
28 листопада 2019 22:47
14. Висновок ДСЕЕ Pronto.pdf
28 листопада 2019 22:47
Додаток 4 Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 22:47
Бондарук В.О. (Уставні).pdf
28 листопада 2019 22:47
Аналогічні договори.pdf
28 листопада 2019 22:47
Додаток 6 Проект договору.pdf
28 листопада 2019 22:47
Довідка про особу.pdf
28 листопада 2019 22:47
Лист про захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 22:47
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:01
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:59
Декларація САМА.JPG
29 листопада 2019 14:59
Декларація ACE.jpg
29 листопада 2019 14:59
Засіб мийний(2) ПОДОЛЯНКА.jpg
29 листопада 2019 14:59
Засіб мийний1 ПОДОЛЯНКА.jpg
29 листопада 2019 14:59
Декларація ТЕЗА.jpg
29 листопада 2019 14:59
СЕС ТЕЗА.pdf
29 листопада 2019 14:59
СЕС САМА.pdf
29 листопада 2019 14:59
СЕС ACE.pdf
29 листопада 2019 14:59
Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2019 14:59
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 14:59
Відповідність Ст 17.pdf
29 листопада 2019 14:59
Цінова пропозиція.pdf
29 листопада 2019 14:59
Додаток 7.pdf
29 листопада 2019 14:59
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2019 14:59
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 14:59
к Витяг ЄДР 09.10.2019.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Виписка ЄДР.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Паспорт.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Рішення №7.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Рішення №1.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Рішення №2.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Наказ №2.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Статут.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Наказ №1.pdf
29 листопада 2019 14:59
кВідомості ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 14:59
копія Опис.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 18:52
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:48
Дод._7 (1).pdf
29 листопада 2019 18:48
Додаток_6._Проект_договору.pdf
29 листопада 2019 18:48
ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 листопада 2019 18:48
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
29 листопада 2019 18:48
Лист_корупція.pdf
29 листопада 2019 18:48
Досвід_договір, накл..pdf
29 листопада 2019 18:48
Досвід _Договір, накл..PDF
29 листопада 2019 18:48
Додаток_3_ТЗ.pdf
29 листопада 2019 18:48
Довідка_довкілля.pdf
29 листопада 2019 18:48
Довідка__персонал.pdf
29 листопада 2019 18:48
Довідка_(сертифікати).pdf
29 листопада 2019 18:48
ГВ Сіф.pdf
29 листопада 2019 18:48
Мило гост.72% Юсі.pdf
29 листопада 2019 18:48
Засоби для чищення СЕС.pdf
29 листопада 2019 18:48
Мило Blitz.pdf
29 листопада 2019 18:48
Кріт.PDF
29 листопада 2019 18:48
Калушанка _Онікс.pdf
29 листопада 2019 18:48
ГВ порошок Гала.pdf
29 листопада 2019 18:48
Gala.pdf
29 листопада 2019 18:48
Освіжувач.pdf
29 листопада 2019 18:48
гигиена бреф.pdf
29 листопада 2019 18:48
бреф 2.pdf
29 листопада 2019 18:48
висновок СЕС Bronco (батата).pdf
29 листопада 2019 18:48
Висновок СВ.pdf
29 листопада 2019 18:48
Висновок СВ ст.2.pdf
29 листопада 2019 18:48
Sama висновок.pdf
29 листопада 2019 18:48
Виписка ЄДР.PDF
29 листопада 2019 18:48
Витяг ПДВ.PDF
29 листопада 2019 18:48
Калушанка.PDF
29 листопада 2019 18:48
Статут ПП КВІН-ТРЕЙД.pdf
29 листопада 2019 18:48
Установчі завірені+наказ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Гренландія

ФОП Бондарук Валерій Олександрович

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

ПП "КВІН-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 784 899,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
784 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 грудня 2019 12:37
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень
Документи:
13 грудня 2019 12:37
Електронний підпис
13 грудня 2019 12:37
330-3 миючі_д відміна.docx