Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книжковий сканер
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-11-14-003144-b 48e7cc2f8189425eb2649fc1ee0ade63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міхова Алла Іванівна

+380487283839 gosp@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Міхова Алла Іванівна
+380487283839
gosp@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:01
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:01
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:19
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Кошти Пенсійного фонду України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Книжковий сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 3(трьох) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:57
Додаток 3. Проект договору.doc
14 листопада 2019 17:57
Додаток 2.Тендерна пропозиція.doc
14 листопада 2019 17:57
Додаток 1.Технічні вимоги.doc
14 листопада 2019 17:57
ТД книжковий сканер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 15 листопада 2019 17:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі (Книжковий сканер) викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими.
Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 51 822,00
UAH з ПДВ
51 822,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 51 894,00
UAH з ПДВ
51 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 12:00
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:44
Електронний підпис
28 листопада 2019 12:39
9 Витяг з ЄДР.pdf
28 листопада 2019 12:39
8 Виняг платника ПДВ.pdf
28 листопада 2019 12:39
7 Статут Софт Продакшн.pdf
28 листопада 2019 12:39
6 2 Протокол СП ПФУ Одеська.pdf
28 листопада 2019 12:39
6 1 Повноваження директора.pdf
28 листопада 2019 12:39
5 2 Договор 52_24062019.pdf
28 листопада 2019 12:39
5 1 Договор 302_19062019.pdf
28 листопада 2019 12:39
3 Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2019 12:39
2 2 Авторизація CZUR.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:37
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:36
20Платник ПДВ.pdf
28 листопада 2019 13:36
19Витяг 22.10.19.pdf
28 листопада 2019 13:36
17Статут копія завірений.pdf
28 листопада 2019 13:36
16Відомості про Учасника.pdf
28 листопада 2019 13:36
15Згода на обробку даних.pdf
28 листопада 2019 13:36
13Довідка санкції.pdf
28 листопада 2019 13:36
11Довідка захист довкілля.pdf
28 листопада 2019 13:36
8Авторизаційний лист.pdf
28 листопада 2019 13:36
5Довідка ст17.pdf
28 листопада 2019 13:36
1Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Переможець 51 822,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
51 822,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:42
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:54
Договір укладений
17 грудня 2019 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 51 822,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 637,00 UAH)