Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджі, тонери
Очікувана вартість
148 760,00 UAH
UA-2019-11-14-003124-b 8be271f2e9744fc0b7fdd36bc48f873e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:30
Початок аукціону: 02 грудня 2019 11:45
Очікувана вартість: 148 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 743,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Строк поставки - 10 к.д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
картриджі, тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:46
Додаток 6. Проект договору.doc
14 листопада 2019 17:46
картриджі ІМВ листопад.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:07
Дата відповіді: 15 листопада 2019 12:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається. 2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації. 3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Тендерна документація
Дата подання: 18 листопада 2019 17:29
Дата відповіді: 19 листопада 2019 18:33
Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Так як Ви у Додатках №1 та №3 до Тендерної документації вказуєте фірми-виробника та модель витратних матеріалів, не надаєте детальний опис товарів, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, та встановлюєте додаткові вимоги до учасників, що пропонують еквівалент, просимо: 1. надати обґрунтовану відповідь про причини вимоги у документації виключно оригіналів картриджів перерахованих у Додатку №3 до Тендерної документації; 2. пояснити відсутність у складі документації належного детального опису товару, що плануєте закуповувати; 3. обґрунтуйте необхідність подання у складі пропозиції «листа від виробника обладнання, для якого призначені картриджі, про те, що виробник рекомендує використання данного типу картриджів у своїй техніці (подається в разі, якщо замість оригінальних картриджів, які вимагалися умовами тендерної документації , учасником запропоновано еквівалент)», адже, така вимога ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи представником товаровиробника в Україні, та стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент, тобто є дискримінацією та обмежує конкуренцію. Крім того, жоден виробник або його офіційне представництво ніколи не погодять можливість використання еквівалентного товару замість оригінального, а у зв’язку з цим усуваються від участі в торгах учасники, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку № 3 до Тендерної документації; 3. пояснити як використання еквівалента предмета закупівлі може погіршити якість роботи співробітників вашої установи, за умови, що такий еквівалент буде мати ті ж характеристики що й оригінал? 4. надайте інформацію з документальним підтвердженням, що друкуюча техніка, яка перебуває у Вас в експлуатації та для якої здійснюється закупівля витратних матеріалів, знаходиться на гарантії виробника, а також, що термін її дії ще не закінчився.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Здрастуйте, відповіді щодо питань. 1. Наша позиція пояснюється рекомендаціями фірм-виробників відповідного обладнання, яка публічно оприлюднюється, а також особистим негативним досвідом експлуатації неоригінальних картриджів. Щодо позиції фірм-виробників - вона оприлюднюється публічно. Виробники пояснюють виняткову якість та переваги своєї продукції або результатами досліджень незалежних компаній (просимо ознайомитися, наприклад за посиланням https://www8.hp.com/ua/ru/cartridge/ink.html), або займають ще більш жорстку позицію, як скажімо, компанія Canon (посилання - https://www.canon.ru/for_home/consumables/i-sensys/#). Так, компанія замість м'якого терміну "неоригінальні" картриджі, використовує більш жорсткий - "підробні". Й стверджує, що виробництво та продаж таких картриджів є незаконні. Відповідно, з метою запобігання порушення законодавства й виникнення конфліктних ситуацій з правовласниками, вважаємо за доцільне орієнтуватися на придбання продукції, що не порушує законодавство в сфері захисту інтелектуальної власності. В разі, якщо наведена на офіційних сайтах компаній інформація не відповідає дійсності, просимо навести обгрунтоване спростування. 2. Наведена в додатку 3 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є повною й достатньою для формування тендерних пропозицій учасників відповідно до потреб замовника враховуючи специфіку предмету закупівлі. Якщо Ваші права порушено - наводьте аргументацію. 3. Можливість надання листа від виробника в разі подачі еквівалентів, які не містять торгової марки самого виробника, пояснюється послабленням вимог до учасників. Оскільки отримання права розміщувати на продукції торгову марку іншого виробника передбачає укладання ліцензійної угоди, та здійснення відповідних ліцензійних платежів, то замовник спрощує участь в тендері для інших учасників, які хоча й не мають офіційної ліцензійної угоди, проте в інший спосіб налагодили відносини з компаніями-правовласниками й тим самим гарантують відсутність потенційних технічних або правових проблем для замовника в разі придбання їх продукції. 4. Щодо надання інформації про техніку - просимо обгрунтувати правові підстави вимоги надати таку інформацію, а також повідомляємо про технічну неможливість оприлюднення інформації у вигляді файлів при відповіді на питання в системі "Прозорро" (станом на даний момент).
Уточнення!
Дата подання: 19 листопада 2019 13:57
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:41
п.24 Картридж №82 або 10 Black 2 - комплект из 2шт? п.26 Друкуючі головки №11 Black 2шт, Сyan 1 шт - комплект из 3шт? п.27 Ремінь каретки - який саме 24" чи 42" ? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Здрастуйте, що до першого питання: "п.24 Картридж №82 або 10 Black 2 - комплект из 2шт?" - Так, потрібно усього 2 одиниці (штуки) чорний.
Щодо другого питання: "п.26 Друкуючі головки №11 Black 2шт, Сyan 1 шт - комплект из 3шт ?" - Так потрібен один комплект з трьох штук - 2 одиниці (штуки) чорний та 1 одиниця (штука) голубий.
Щодо третього питання: "Ремінь каретки - який саме 24" чи 42" ?" - Потрібен 42".
Дякуємо за питання
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 131 578,00
UAH з ПДВ
124 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 132 840,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 141 493,92
UAH з ПДВ
141 493,92
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУДЗЬ ЛЮБОВ ГРИГОРІВНА" 144 721,50
UAH з ПДВ
144 721,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:12
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:13
Електронний підпис
08 грудня 2019 23:13
181950018847397.XML
08 грудня 2019 23:13
Довідка_19317565890980453326.pdf.p7s
29 листопада 2019 18:26
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:22
Тех пропозиція картриджі.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:10
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:09
20191129_110 Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 18:29
Електронний підпис
29 листопада 2019 18:29
Hewlett-Packard Сан-єпід експерт.pdf
29 листопада 2019 18:29
Dovidka_мвс 141119_19312038200440182564.pdf
29 листопада 2019 18:29
Certificate Xerox 2.pdf
29 листопада 2019 18:29
cec ColorWay.pdf
29 листопада 2019 18:29
cес PRINTERMAYIN оригинал.pdf
29 листопада 2019 18:29
Устав БЛАСТ.pdf
29 листопада 2019 18:29
сес PRINTERMAYIN 02.2019.pdf
29 листопада 2019 18:29
СЕС тонер Патрон(ВМ).pdf
29 листопада 2019 18:29
СЕС Патрон(ВМ).pdf
29 листопада 2019 18:28
Сертификац ASC.pdf
29 листопада 2019 18:28
Сертификат Картриджи.pdf
29 листопада 2019 18:28
Сертиф ASCpdf.pdf
29 листопада 2019 18:28
Св-во Рег+Св-во ПДВ БЛАСТ.pdf
29 листопада 2019 18:28
Рішення 29.01.19 Принтермейн.pdf
29 листопада 2019 18:28
НР висновок сес 001 (1).pdf
29 листопада 2019 18:28
Несертификация2.pdf
29 листопада 2019 18:28
Несертификация.pdf
29 листопада 2019 18:28
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
29 листопада 2019 18:28
лист-відгук Аєроп Жуляни.pdf
29 листопада 2019 18:28
Лист Гарантия 001.pdf
29 листопада 2019 18:28
Лист гарант Ст.17.pdf
29 листопада 2019 18:28
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
29 листопада 2019 18:28
Договір 2 прикл (4 листа).pdf
29 листопада 2019 18:28
Довідка щодо сертифікації.pdf
29 листопада 2019 18:28
Довідка Охорони довкілля.pdf
29 листопада 2019 18:28
Довідка з-ну Про санкції 001.pdf
29 листопада 2019 18:28
Відсутність підстав ст.17.pdf
29 листопада 2019 18:28
Витяг БЛАСТ(7 лист) 1119pdf.pdf
29 листопада 2019 18:28
Висновок СЕС Hewlett-Packard.pdf
29 листопада 2019 18:28
Висновок СЕС Canon.pdf
29 листопада 2019 18:28
Висновок СЕС BROTHER 06.04.18.pdf
29 листопада 2019 18:28
Виписка з Реестру(2 листа) pdf.pdf
29 листопада 2019 18:28
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
29 листопада 2019 18:28
Бласт Св-во НДС.pdf
29 листопада 2019 18:28
Банк Довідки 1911.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 10:24
Електронний підпис
27 листопада 2019 10:18
цінова пропоз.PDF
27 листопада 2019 10:18
проект дог.PDF
27 листопада 2019 10:18
паспрот та код оригінал.pdf
27 листопада 2019 10:18
лист ст 17.PDF
27 листопада 2019 10:18
інфо про субпідряд.PDF
27 листопада 2019 10:18
довідка про тз.PDF
27 листопада 2019 10:18
довідка працівник.PDF
27 листопада 2019 10:18
довідка повідомлення.PDF
27 листопада 2019 10:18
довідка мтз.PDF
27 листопада 2019 10:18
довідка довкілля.PDF
27 листопада 2019 10:18
довідка гарантія.PDF
27 листопада 2019 10:18
відповідність тз.PDF
27 листопада 2019 10:18
виписка оригінал.PDF
27 листопада 2019 10:18
виписка завірена копія.PDF
27 листопада 2019 10:18
актуальний витяг оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

ФОП "ГУДЗЬ ЛЮБОВ ГРИГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Переможець 124 998,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
124 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 18:17
К 251.pdf укладений
18 грудня 2019 18:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 124 998,00
UAH