Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої, матричний принтер, лазерний принтер, кабель для принтера, батарейка, стрічка до принтерів, USB флеш накопичувач, картриджі до принтерів)
Очікувана вартість
87 760,00 UAH
UA-2019-11-14-002988-b 05763c452ac4400385d928505fceffbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Голець

+380472634694 nina_centre@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 21367450
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, Соснівський р-н, ВУЛИЦЯ МАКСИМА ЗАЛІЗНЯКА, будинок 10
Контактна особа: Ніна Голець
+380472634694
nina_centre@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2019 16:22
Очікувана вартість: 87 760,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

14 листопада 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:24
внесені зміни.docx
14 листопада 2019 18:24
тендерна документація компютерне обладнання (нова редакція).pdf
14 листопада 2019 17:07
додаток 5 проект договору.docx
14 листопада 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 18:24
внесені зміни.docx
14 листопада 2019 18:24
тендерна документація компютерне обладнання (нова редакція).pdf
14 листопада 2019 17:07
тендерна документація.pdf
14 листопада 2019 17:07
додаток 5 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 15 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:51
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат розглянуто Ваші запитання. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Відповідно до тендерної документації:
1. Учасник має право внести зміни у свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
2. Усі учасники закупівлі, повинні надати тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації в повній мірі, буде віднесена на ризик учасника та призведе до відхилення такої пропозиції.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Багатофункціональні пристрої, матричний принтер, лазерний принтер, кабель для принтера, батарейка, стрічка до принтерів, USB флеш накопичувач
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 53 960,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 539,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 грудня 2019 12:20
Закінчення: 02 грудня 2019 12:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ CANON i-Sensys MF3010 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
2 шт
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ CANON I-SENSYS MF112 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
3 шт
МАТРИЧНИЙ ПРИНТЕР EPSON LX-350 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
1 шт
ЛАЗЕРНИЙ ПРИНТЕР CANON I-SENSYS LBP-162DW (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
5 шт
КАБЕЛЬ ДЛЯ ПРИНТЕРА USB 2.0 AM/BM 1.8M (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
10 шт
БАТАРЕЙКА CR2032 Модель - CR2032 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
5 пач
СТРІЧКА ДО ПРИНТЕРІВ 13ММ*12М REFILL HD PURPLE (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
20 шт
СТРІЧКА ДО ПРИНТЕРІВ PATRON 13ММ Х 7М BLACK (К) (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019
10 шт
USB ФЛЕШ НАКОПИЧУВАЧ TRANSCEND 16GB JETFLASH MLC USB 3.0 (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси , вул.Максима Залізняка, 10
Дата доставки: 19 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:12
Дата відповіді: 18 листопада 2019 12:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат розглянуто Ваші запитання. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно Додатку 4 Тендерної документації Учасник в своїй пропозиції повинен навести детальні технічні специфікації запропонованого обладнання та їх відповідність вимогам, зазначеним у документації конкурсних торгів. Необхідно зазначити конкретні моделі обладнання, а також точні технічні характеристики складових частин запропонованої комплектації. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару, зазначеному у вимогах. Згідно п. 5 Розділу I. Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасником процедури закупівлі вважається фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. ( пп.35 п.1 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Відповідно п. 1 Розділу V Тендерної документації єдиним критерієм оцінки за кожним лотом окремо є - ціна. У разі якщо учасник не є платником ПДВ, ним подається пропозиція, що не включає ПДВ, а такий учасник обов’язково повинен зазначити в поданій тендерній пропозиції, що він не є платником ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 53 270,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 52 988,00
UAH з ПДВ
34 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 52 780,00
UAH з ПДВ
52 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛ-ПРИНТ" 53 215,00
UAH з ПДВ
53 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 16:21
Цінова пропозиція л1.pdf
30 листопада 2019 16:03
Електронний підпис

Публічні документи

29 листопада 2019 12:22
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Публічні документи

30 листопада 2019 16:03
ПРОПОЗИЦІЯ ОЛПРИНТ.docx
30 листопада 2019 16:03
ДОК ОЛ-ПРИНТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛ-ПРИНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 34 998,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 12:38
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Переможець 35 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:17
угода про розірвання договору.pdf укладений
26 грудня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:24
договір.pdf укладений
19 грудня 2019 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв`язку з неможливістю зареєструвати договір № СД18-12/2019 від 18.12.2019 року у ГУДКСУ в Черкаській обл.