Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери
Очікувана вартість
13 560,00 UAH
UA-2019-11-14-002964-b e2542cb7d367469fa3aa9b1b62001237
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Жибров

+380672671544 ozhybrov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39400859
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, м-н Київський, 4
Контактна особа: Олег Жибров
+380672671544
ozhybrov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:45
Очікувана вартість: 13 560,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, майдан Київський, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 17:02
Тендер принтери 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:13
Дата відповіді: 15 листопада 2019 15:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.) Відповідно до пункту 3.6. Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 цієї документації). Додатком 3 до Тендерної документації встановлено, що учасник закупівлі повинен вказати повну назву запропонованого учасником обладнання.
2.) Пунктом 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено: "учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі" 3) Оцінка тендерних пропозицій проводиться відповідно до пункту 5.1. Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Варшик Ольга Миколаївна 13 500,00
UAH
13 500,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Бурнишев Юрій Володимирович 13 560,00
UAH
13 560,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 15:46
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:45
Довідка.zip
04 грудня 2019 15:45
Dovidka_19316592890300034902.pdf
29 листопада 2019 14:25
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:24
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 14:24
Досвід.rar
29 листопада 2019 14:24
Документи учасника.rar
29 листопада 2019 14:24
Довідка захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 14:24
Довідки по закону.rar
29 листопада 2019 14:24
Технічні характеристики.pdf
29 листопада 2019 14:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:29
Документи учасника.rar
29 листопада 2019 16:29
Лист пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Варшик Ольга Миколаївна

ФОП Бурнишев Юрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Варшик Ольга Миколаївна
#3118807405
Переможець 13 500,00
UAH
04 грудня 2019 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Варшик Ольга Миколаївна
#3118807405
13 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:00
14_2019-п.pdf укладений
16 грудня 2019 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 500,00
UAH