Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-11-14-002963-b a4fc5869d1284d2291a7f63b61b48c5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Гончарова

+380445205120 honcharovana@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Надія Гончарова
+380445205120
honcharovana@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:48
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,86%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 найменувань
Офісне приладдя
(Штампи, печатки металеві, штампи самонабірні, датери самонабірні, пломбіратори, змінні подушки штемпельні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Володимирська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 17:02
ОГОЛОШЕННЯ.docx
14 листопада 2019 17:02
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 листопада 2019 11:13
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)До оцінки будуть допускатися пропозиції тих Учасників які, відповідно до вимог технічного завдання документації, запропонують шредери торгових марок Jinpex, PRO Тerminator, Agent, технічні характеристики яких повністю відповідають технічному завданню.
2) Обмежень стосовно форми діяльності юридичної особи не передбачено, тому у закупівлі можуть приймати участь, як ТОВ так і ФОП . Критерієм оцінки є ціна, з врахуванням всіх податків та зборів, визначених чинним законодавством України. Ціна, зазначена Учасником на майданчику системи ProZorro є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ" 3 587,00
UAH з ПДВ
3 387,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" 3 841,50
UAH з ПДВ
3 641,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" 5 112,00
UAH з ПДВ
3 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОЛОП 5 480,88
UAH з ПДВ
4 995,06
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА" 6 234,00
UAH з ПДВ
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 17:44
ФОП_ГЕГНА_І.І_2.pdf
22 листопада 2019 17:44
ФОП_ГЕГНА_І.І.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 17:12
Лист-згода умови договору.pdf
22 листопада 2019 17:12
Баланс 2019.pdf
22 листопада 2019 17:12
Технічна частина.rar
22 листопада 2019 17:12
Аналогічний досвід.rar
22 листопада 2019 17:12
Лист-згода на обробку даних.pdf
22 листопада 2019 17:12
Довідка обладнання.pdf
22 листопада 2019 17:12
Пропозиція штампи 2019.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 17:47
ФОП_ШАВКУН.М.Г.pdf
22 листопада 2019 17:21
1574427290429.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ"

ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"

ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"

ТОВ КОЛОП

ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ"
#3237406616
Переможець 3 387,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 15:10

Документи

18 грудня 2019 15:04
Акцепт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЕГНА ІВАН ІВАНОВИЧ"
#3237406616
3 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 15:04
Акцепт.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Інформація_зміна істотних умов.PDF зміни до договору
11 березня 2020 10:37
Договір_офісне приладдя.PDF укладений
28 грудня 2019 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 26/12/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML